edge Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Floyd, reversed headstock, EMG og fæle inlays.. I tillegg til de naturlige feilene.. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Han har jo satt sammen gitaren slik han liker den, og vil ha den. Det kan vel ikke kalles feil om han vil ha den anderledes enn deg? Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Han har jo satt sammen gitaren slik han liker den, og vil ha den. Det kan vel ikke kalles feil om han vil ha den anderledes enn deg? Imo er det feil. Uansett så lønner det seg å sette sammen hele greia selv av deler, istedet for å kjøpe og bytte ut alle delene.. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) De har nok en elektronisk gjenpart av kvitteringen din, bør ikke være noe problem. For sikkerhets skyld kan du jo sende dem en mail i forkant, beskrive problemet og annonsere din ankomst. "Hochstgeehrte Geschäftsführer, Mein Wah-Pedal, dass ich bei ihnen verkauft habe, hast leider plötzlich verrückt gewesen..." elns Sendte mail til dem igår, får se om det blir svar Jeg tar den med og hører med de, får håpe på det beste! Har et litt annet problem nå... Tone-knobben på gitaren har løsnet, hvordan får jeg festet den? Jeg skrudde opp bak for å se, men tør ikke begynne å fikle ned i de ledningene der. Da jeg vridde på den mens jeg så bak gikk hele saken rundt, ikke bare den man holder fingrene på, men hele sulamitten. Så noe må ha løsnet. Jeg er svært lite håndverkslig av meg, og liker lim, men det er nok en dårlig idé Er forresten en Ibanez RG620 Endret 15. oktober 2008 av Martin-sama Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Du tar av knotten(den du vrir på på framsida), holder igjen på selve potmeteret og strammer mutteren som er der(sett at de er festet på samme vis som på Fender) Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja, okei Er nok på samme måte, får se på det imorgen! Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Floyd, reversed headstock, EMG og fæle inlays.. I tillegg til de naturlige feilene.. skjønner ikke hva du har så mye imot EMG. Det er regnet som de beste pickupsene til distortion -> metal måten du sier det på virker det som om du prøver å skremme vekk folk til å skaffe seg slike. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Floyd, reversed headstock, EMG og fæle inlays.. I tillegg til de naturlige feilene.. Det er vel strengt tatt ikke noen "feil" ved noen av elementene ovenfor, rent bortsett fra at de ikke passer sammen med din egen spillestil/smak Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Floyd, reversed headstock, EMG og fæle inlays.. I tillegg til de naturlige feilene.. skjønner ikke hva du har så mye imot EMG. Det er regnet som de beste pickupsene til distortion -> metal måten du sier det på virker det som om du prøver å skremme vekk folk til å skaffe seg slike. Vel, jeg var selv keen på EMGs en stund. De er jo for all del gode til metal, men til alt annet er de underlegne det aller meste, og når den dagen kommer at man finner ut at man vil spille en Dire Straits sang så sitter man i det.. Da er det imo mye bedre å kjøpe en god gitar med vanlige humbukere eller singlecoils og heller handle en distortion-pedal om du finner det nødvendig. Mye mer allsidig. Endret 15. oktober 2008 av edge Lenke til kommentar
kalli Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Floyd, reversed headstock, EMG og fæle inlays.. I tillegg til de naturlige feilene.. Det er vel strengt tatt ikke noen "feil" ved noen av elementene ovenfor, rent bortsett fra at de ikke passer sammen med din egen spillestil/smak Nei, skjønner ikke helt hva du mener med at det er feil ass... Har gitarer til andre sjangre enn metal, så prøvde nå å designe min drømme-metall-gitar... Så for meg er den gitaren der helt riktig Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Lekte meg litt med den Custom Shopen, og kom fram til denne. Synes da den ble ganske kul Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hoho, sorry, men nå trenger jeg terapi. Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 *Skrive syrlig kommentar først men så se over og finne ut at den ble drøy* Ønsker meg en ny forsterker, jeg. Med litt futt (30W?) og kanskje noen dingsebomser jeg kan leke med. Billigste klassen som finnes, takk. Er det noen merker osv som går under det her? Spider-serien til eh Line 6 kanskje? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Hoho, sorry, men nå trenger jeg terapi. Haeh! ^^ Men greia med sånn flashy shit? Det ser kanskje "kult" ut på sin eigen måte på gitaren aleine, men ser berre latterleg ut med ein gong den heng rundt halsen din. Til og med Steve Vai klarer ikkje å "pull off" dei flashy neonmønstra gitarne. Litt sånn pinleg kleint å sjå på folk med sånne. =P Greit. Ein skal få lov å spele på RR med floyd, men please, keep it clean og kjøp ei kul bukse og kjør brei beinstilling istedet om ein absolut skal prøve å sjå tøff ut på scena.. Endret 16. oktober 2008 av KimNK Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) No offence altså, men jeg skjønner ikke at en har lyst å kjøpe slike gitarer, ser utrolig ubehagelig ut! Har ikke EMG noen mer eller mindre allside pickups da?(single coil) Endret 16. oktober 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) No offence altså, men jeg skjønner ikke at en har lyst å kjøpe slike gitarer, ser utrolig ubehagelig ut! Har ikke EMG noen mer eller mindre allside pickups da?(single coil) Er vel ikke dem folk flest tenker på når man sier EMG, men Steve Lukather PUene deres er ganske gode. Endret 16. oktober 2008 av edge Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 No offence altså, men jeg skjønner ikke at en har lyst å kjøpe slike gitarer, ser utrolig ubehagelig ut! Har ikke EMG noen mer eller mindre allside pickups da?(single coil) om du hinter til de i hysteriske farger kan jeg skjønne deg. ellers er det jo smak og behag, og avhengig av musikkstilen. Clapton kan ikke plutselig komme med en flammelakert V-gitar med "DEATH AND DECAY!!" skrevet i fretsene. på samma måte som Dimmu Borgir ikke kan komme med en vintage telecaster. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Clapton kan ikke plutselig komme med en flammelakert V-gitar med "DEATH AND DECAY!!" skrevet i fretsene. på samma måte som Dimmu Borgir ikke kan komme med en vintage telecaster. Tja, Dimmu bruker jo vintage LPs så.. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 LP er jo litt mer all-round enn tele. du skjønte nok uansett poenget mitt Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tele med hotrails el. er fett til heavy shit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå