jon67 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Og takke meg til dei som fortsatt ikkje har gått over til aktive HSH-oppsett og FR. Er dette fremdeles en trend? Har inntrykk av at vel så mange går motsatt vei for tiden... Uansett, gitarer med HSH/FR har også sine formål og er ingen trussel mot mer tradisjonelle gitarer. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har inntrykk av at det går nokre år før ein skiftar leir. Dei fleste som vil begynne å spele gitar gjer det jo fordi dei tykkjer Kirk Hammett er kul fordi han har masse vreng med wah og trange skinnbukser og ikkje på grunn av dei soniske riffa til Thurston Moore eller tonen til Duane Allman. Synd men sant. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er nok for mye forlangt at 14-åringer skal trykke gitarhelter fra 70-tallet til sitt bryst, men jeg er enig i at Kirk Hammett er et trasig valg av gitaridol. På den annen side tror jeg ikke de som fortsetter å spille utover begynnerstadiet beholder ham som ledestjerne særlig lenge. Lenke til kommentar
Eareshel Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vet om det er mulig å få tak i den nyeste 7-strengs signaturgitaren til John Petrucci? Sikter etter den aller nyeste serien, altså. Problemet er jo at den koster en arm og diverse andre kroppsdeler. Gitaren er dyr, og jeg er villig til å betale for den. Men ikke for mye, selvsagt. Emerald burst finish er også et stort pluss. Hjelp mottas med takknemlighet. =) Vennligst svar på PM. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nei, har ikke sett 7 strengs gitaren, men må si jeg sikler etter den 6 strengs'n. Synd å betale med arm, da har du jo ikke akkurat noe å spille med lenger ^_^ Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kjøpte en crybaby på Musicstore i Tyskland for 1.5 år side og den fungerer ikke lenger. Jeg skal dit om to uker og lurte om dere tror jeg får byttet den inn? Kvitteringen er mistet, men de har navnet mitt og kjøpet i systemet? Har lyst til å bytte den inn og betale mellomlegget til en litt dyrere pedal, men vet ikke om det går. Kan heller ikke levere den slik at de kan se på den, siden jeg har kun én dag der. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Eg vil seie... Tvilsomt. Er garantien lenger enn 1 år da? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ikke så vidt meg bekjent. Men du har ikke prøvd å feilsøke wahen din da? Kanskje gjerne ikke så lett hvis du ikke har så mye peiling på hva som gjør hva inni der, men kanskje du kjenner noen som kan ta en titt? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har levert den på musikkbørsen, hvor sjefen der sa at det vil koste omtrent like mye å fikse som å kjøpe ny. På nettbutikken deres står det også "3 Jahre Music Store Garantie" på hvert produkt. Da har jeg vel fremdeles garantien. Men om det går uten kvitteringen... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Men om det går uten kvitteringen... Neppe. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har levert den på musikkbørsen, hvor sjefen der sa at det vil koste omtrent like mye å fikse som å kjøpe ny. På nettbutikken deres står det også "3 Jahre Music Store Garantie" på hvert produkt. Da har jeg vel fremdeles garantien. Men om det går uten kvitteringen... De har nok en elektronisk gjenpart av kvitteringen din, bør ikke være noe problem. For sikkerhets skyld kan du jo sende dem en mail i forkant, beskrive problemet og annonsere din ankomst. "Hochstgeehrte Geschäftsführer, Mein Wah-Pedal, dass ich bei ihnen verkauft habe, hast leider plötzlich verrückt gewesen..." elns Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei! Hvor er det blitt av explorer-tråden? Det var noen som hadde en link til en Jackson custom shop der, hvor man kunne designe sin egen gitar.. Noen her som har den linken? Takk, Jon Martin^^ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvor er det blitt av explorer-tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=912785 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 var jeg som fant fram siden i utgangspunktet. det virker som om de har begrenset mulighetene til å kunne designe gitarer til plantinum members only. http://www.jcfonline.com/resources/csgen/JCFCustomShop.htm (hovedsiden) bare rhoads gitarer man kan endre på gratis/uregistrert. (greit for min del ^^ ) Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 var jeg som fant fram siden i utgangspunktet. det virker som om de har begrenset mulighetene til å kunne designe gitarer til plantinum members only.http://www.jcfonline.com/resources/csgen/JCFCustomShop.htm (hovedsiden) bare rhoads gitarer man kan endre på gratis/uregistrert. (greit for min del ^^ ) Takk skal du ha:) Litt dumt at de hadde begrenset det, men nå var det nå Rhoads gitarer jeg tenkte å leke litt med:P Lenke til kommentar
kalli Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Skulle ønske det gikk an å få tak i akkurat denne gitaren her ass Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) tja... ikke HELT umulig, men du må nok regne med å legge noen ekstra tusen i for å få den vanlig RR3 med inverted headstock og lever den inn til en spesialist. edit: du må nok bytte hals også om du vil ha de inlaysene. men dette er jo enda en av fordelene du har med bolt-on <3 Endret 15. oktober 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Finner minst 4 feil med den gitaren der Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 finner bare en... dersom du regner hver av bryterene og knottene som hver sin feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå