SGE7000 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 hva handler den om, a? Den handler om en gutt som er grådig flink på "blues-gitar" og som leter etter en uskreven låt av en mester... Han finner mester'n og de to reiser avsted... Vil ikke si mer, du får se filmen... Du får se en heftig duell med Steve Vai!! sitter og ser på den nå Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Prøv gitar før du kjøper. Viktigviktigviktigviktig. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Noen som har noen forslag til bra rolige sanger å spille? Noen som da helst er en del vanskeligere enn Stairway to Heaven, Tears in Heaven, Classical Gas osv... trenger litt trening Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Cavatina. Blackbird, kanskje, selv om den faller i samme kategori som de du nevnte. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Cavatina er fin å øve på ja, en god del hakk vanskeligere enn bla. stairway to heaven også. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Hva med en sang som liksom ligger mellom stairway to heaven og cavatina i "vanskelighetsgrad"? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Blackbird. var lettere enn jeg trodde!! da jeg hørte den for 8 mnd siden hørtes den dritvanskelig ut Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Blackbird. var lettere enn jeg trodde!! da jeg hørte den for 8 mnd siden hørtes den dritvanskelig ut mange som er slik... Kan gi deg nok en klassiker som er enkel. Green day - time of your life (good riddance) Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) jupp, irriterende med sanger som enten høres mye lettere ut enn de egentlig er, så man ikke får til når man prøver, og med sanger som høres mye vanskeligere ut enn de egentlig er, så man ikke engang gidder å prøve appropos det her - noen andre sanger som høres veldig vanskelige og imponerende ut, men som egentlig er rimelig lette? Endret 3. april 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Malmsteen - I Am A Viking kanskje..? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det er et av de mer harry riffene jeg har spilt noen sinne. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Harry, men balletøft. enig Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Prøv gitar før du kjøper. Viktigviktigviktigviktig. tja - er vel det første gitaren min prøvde jeg jo ikke no på da jeg kjøpte den Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Første gangen er det ikke så farlig med hvor god gitaren er. Gitarspillingen på Crossroads var bra, ellers var filmen helt elendig. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ok.. gikk lett å lære seg Cavatina og Blackbird. Noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Backstreet Boys med I Wan't It That Way. Du må synge mens du spiller og. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Backstreet Boys med I Wan't It That Way. Du må synge mens du spiller og. Hehe det er jo ikke noe stress, spørs om en Backstreet Boys tab noensinne vil finne sin plass på harddisken da edit: Jaja nå fikk du meg til å dra noen akkorder å synge "I want it that way" Endret 5. april 2005 av SBS Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Backstreet Boys med I Wan't It That Way. Du må synge mens du spiller og. Hehe det er jo ikke noe stress, spørs om en Backstreet Boys tab noensinne vil finne sin plass på harddisken da edit: Jaja nå fikk du meg til å dra noen akkorder å synge "I want it that way" heheh Gitarspillingen på Crossroads var bra, ellers var filmen helt elendig. jepp... nå vet jeg ihvertfall hvorfor steve vai er så flnik! tenker jeg selger sjela mi, jeg også - så blir jeg flink Endret 5. april 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå