Khalifen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hadde ikke du en sort Gibson Les Paul Custom da? Og må man alltid berettige et kjøp da? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hadde ikke du en sort Gibson Les Paul Custom da? Og må man alltid berettige et kjøp da? Den er en replika, dessverre. (Nydelig gitar da..) Ja, det må man. Jeg trenger tross alt mat. Det er lettere å berettige en iMac, da jeg kommer til å jobbe på den hver dag. Les Paulen min har stått uspilt i ett halvt år. (Mye på grunn av trashet mekanikk da..) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Da er det dessverre bare å spare og spare. Forresten, noen som har erfaringer med Nebelung-gitarene? Synes designet rett og slett er dødstøft, og lurer på om jeg kanskje skal tillate meg selv å kjøpe en. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Sikler på en Gibson Flying-V, Noe spess man må være obs på da man kjøper disse gitarene? (Tror jeg har spørt før, men ikke fått noe svar) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Irriterende. Jeg har så lyst på en skikkelig Gibson Les Paul, men jeg spiller ikke i nærheten av nok el-gitar til å kunne berettige kjøpet... Og jeg trenger egentlig ny akkustisk gitar. Jeg har også veldig lyst på en ordentlig Les Paul, så jeg tror nok jeg kjøper en en dag. Ikke fordi jeg er så god, men fordi jeg har lyst på en. Endret 17. september 2008 av Rikky Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Sikler på en Gibson Flying-V, Noe spess man må være obs på da man kjøper disse gitarene? (Tror jeg har spørt før, men ikke fått noe svar) Vanskelig å spille sittende... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ergonomien er heller ikkjeeksisterande. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Var innom hagstrøm idag og bestilte en Jackson JS30RR kommer i løp av de neste 10 dagene. skal poste bilder når den kommer Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har litt lyst på en sånn selv, den er så stilren ._. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 vet formen er guuud! Men jeg gikk for det billigste alternativet, fordi den har for det første høyere rating enn de bedre RR'ene (RR5, RR3) og om jeg en gang skulle gå lei av den, har jeg ikke kastet vekk SÅ mye peng Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 eg har en slik Death Metal pedal koblet til gitaren, men det bråker noe så veldig når den er skrudd på :S men når eg begynenr og spille så forsvinenr jo mye av det bråket. skal det være slik? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ta det med ro på gainen mann. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 ok, skal prøve det. men vill ha slik `necro` sound Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 har den samme pedalen, men det er ikke annet støy enn den standard bakgrunnsstøyen som kommer fra distortion. dersom den er irriterende høy kan det være et problem med støpselet eller noe slikt, men den skal ikke være stille Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Treng ikkje så forbanna mykje vreng. Gjeld å ha kontroll på EQ'en. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er det noen som tilbyr gitartimer i Trondheim? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Trondheim Kommunale Musikk- og Kulturskole har tilbud til de fleste instrumenter ellers reklamerer vel tre45 med at de har timer/kurs... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 I prisklassen fem tusen og nedover og i sjangrene klassisk rock til lett metall, hvilken gitar ville dere valgt? Jeg har sett litt på Epiphone SG, Fender Stratocaster (en meksikaner, da, selvsagt) og ulike Ibanezer, er det noen andre aktuelle, og er disse alternativene greie? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Treng ikkje så forbanna mykje vreng. Gjeld å ha kontroll på EQ'en. Kunne du ha gitt noen tips når det gjelder vreng og EQ? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 I prisklassen fem tusen og nedover og i sjangrene klassisk rock til lett metall, hvilken gitar ville dere valgt? Jeg har sett litt på Epiphone SG, Fender Stratocaster (en meksikaner, da, selvsagt) og ulike Ibanezer, er det noen andre aktuelle, og er disse alternativene greie? Er helt greie alternativer det der, men jeg føler for å anbefale en prøvespilling av Hagstrøms Swede, evt super Swede. Jeg kjøpte en Swede i vår, og den har blitt min favoritt de siste månedene. Verdt å nevne at jeg har både strat og tele i særdeles høy kvalitet fra før. Har også sammenlignet Epi LesPaul med Hagstrøm Swede før kjøp, og det var ingen tvil i det hele tatt. Hagstrøm går runder rundt Epi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå