Bone Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Pene gitarer, og lekkert zebra skinn () men har du mala Ibanez'n selv? Nei, Ibanez'n skal være slik! ..det er en ruglete lakk -greie! Synes det er litt stilig selv! Er kanskje bedre på nært hold, enn på bildet kanskje!? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 hehe, kan tenke meg det ser bedre ut på ordentlig ja. Men uansett Men stilig nok det Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Tipper jeg riktig hvis jeg tror den LP'en er over gjennomsnittet digg? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Tipper jeg riktig hvis jeg tror den LP'en er over gjennomsnittet digg? ..tror ikke du bommer my da nei! Jeg liker den i hvert fall veldig godt! Har ikke ordentlig prøvd så mange andre LP'er, så jeg bør kanskje ikke uttale meg, men min funker flott for meg! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Fy faen. Jeg misunner deg, Bone. Hvordan Amp har du til de? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg gjorde det som kanskje er tidenes beste handel i forrige uke: En helt ny Zoom 505 II effektpedal til den nette sum av 350,- Det sier noe om hvor mye avanse musikkforretningene har på varene sine. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Fy faen. Jeg misunner deg, Bone. Hvordan Amp har du til de? ..der stopper kanskje misunnelsen din; jeg har bare en Line6 Pod v2.0 (med hodetelefoner)! Har bodd i Oslo med naboer på alle kanter de siste årene, så jeg har liksom måttet ha noe som ikke forstyrrer bygdefreden, so to speak.. Vurderer å gjøre noe med det, men vi får se.. Koselig å lese at du likte gitarene i hvert fall.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg gjorde det som kanskje er tidenes beste handel i forrige uke: En helt ny Zoom 505 II effektpedal til den nette sum av 350,- Det sier noe om hvor mye avanse musikkforretningene har på varene sine. Dessverre er multieffektene til zoom det dårligste du kan få for penger Lyden tilsvarer kvaliteten (plast), men er sikkert greit å leke seg med viss man er litt nybegynner, men ville ikke bli funnet død med et zoom produkt på scenen. Men heldigvis betalte du ikke så mye da Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Den var kjøpt mest for å leke meg med, ja. Utsalgsprisen er vel rundt 1200,- eller noe sånt, så det er uansett et godt kjøp. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 1200 er ihvertfall latterlig dyrt, men hey, 350 kroner er den helt sikkert verdt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Fy faen. Jeg misunner deg, Bone. Hvordan Amp har du til de? ..der stopper kanskje misunnelsen din; jeg har bare en Line6 Pod v2.0 (med hodetelefoner)! Har bodd i Oslo med naboer på alle kanter de siste årene, så jeg har liksom måttet ha noe som ikke forstyrrer bygdefreden, so to speak.. Vurderer å gjøre noe med det, men vi får se.. Koselig å lese at du likte gitarene i hvert fall.. Bleh, den er kjip. Men dog. Du får lyd uansett. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 ... Og her sitter jeg med en Squier Strat - BUHUUU!!! Har tenkt å kjøpe ny i et par nå, men jeg klarer aldri å bestemme meg Jeg skal prøve Gibson SG Standard når den kommer i den lokale musikkforetningen. Har prøvd Les Paul, men de gir ikke akkurat den lyden jeg har lyst på / behøver. Er det noen Fender gitarer som anbefales? Uansett hvis jeg liker SG'en så kommer jeg nok til å kjøpe den, og så har jeg nesten bestemt meg for å kjøpe en Fender i tillegg. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 ... Og her sitter jeg med en Squier Strat - BUHUUU!!! Har tenkt å kjøpe ny i et par nå, men jeg klarer aldri å bestemme meg Jeg skal prøve Gibson SG Standard når den kommer i den lokale musikkforetningen. Har prøvd Les Paul, men de gir ikke akkurat den lyden jeg har lyst på / behøver. Er det noen Fender gitarer som anbefales? Uansett hvis jeg liker SG'en så kommer jeg nok til å kjøpe den, og så har jeg nesten bestemt meg for å kjøpe en Fender i tillegg. Hvis du likte squier'en utseendemessig og sånn så er det kanskje en idè å vurdere en Fender Stratocaster? (En ekte en). Jeg er veldig fornøyd med min. Den er riktignok en Mex-modell, men liker den godt. Har du mer penger enn meg så går du for en amerikansk strat. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Kjøp en brukt Fender Am. Strat med humbucker i stol, burde gi deg akkurat det du trenger. Eventuelt kan du kjøpe en uten vib. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Fin fin JEM du har der Bone! OM du noen gang vil selge såå Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Fin fin JEM du har der Bone! OM du noen gang vil selge såå *skubbe vekk* *vinke* Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 hehehe.. :!: Jo takk! ..og nå til høsten får jeg, i likhet med deg, kanskje sjangsen til å få den signert av Steve Vai også, da han skal ha konsert her! *glede meg* Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Kjøp en brukt Fender Am. Strat med humbucker i stol, burde gi deg akkurat det du trenger. Eventuelt kan du kjøpe en uten vib. Singlecoilen i bridgen på min er også bytta ut med humbucker. Seymour Duncan Liker lyden i den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå