Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper jeg riktig hvis jeg tror den LP'en er over gjennomsnittet digg?

..tror ikke du bommer my da nei! :cool:

 

Jeg liker den i hvert fall veldig godt! Har ikke ordentlig prøvd så mange andre LP'er, så jeg bør kanskje ikke uttale meg, men min funker flott for meg! :)

Lenke til kommentar
Fy faen. Jeg misunner deg, Bone. Hvordan Amp har du til de?

..der stopper kanskje misunnelsen din; jeg har bare en Line6 Pod v2.0 (med hodetelefoner)! Har bodd i Oslo med naboer på alle kanter de siste årene, så jeg har liksom måttet ha noe som ikke forstyrrer bygdefreden, so to speak.. Vurderer å gjøre noe med det, men vi får se..

 

Koselig å lese at du likte gitarene i hvert fall.. :blush:

Lenke til kommentar
Jeg gjorde det som kanskje er tidenes beste handel i forrige uke: En helt ny Zoom 505 II effektpedal til den nette sum av 350,- Det sier noe om hvor mye avanse musikkforretningene har på varene sine.

Dessverre er multieffektene til zoom det dårligste du kan få for penger :(

Lyden tilsvarer kvaliteten (plast), men er sikkert greit å leke seg med viss man er litt nybegynner, men ville ikke bli funnet død med et zoom produkt på scenen.

Men heldigvis betalte du ikke så mye da :)

Lenke til kommentar
Fy faen. Jeg misunner deg, Bone. Hvordan Amp har du til de?

..der stopper kanskje misunnelsen din; jeg har bare en Line6 Pod v2.0 (med hodetelefoner)! Har bodd i Oslo med naboer på alle kanter de siste årene, så jeg har liksom måttet ha noe som ikke forstyrrer bygdefreden, so to speak.. Vurderer å gjøre noe med det, men vi får se..

 

Koselig å lese at du likte gitarene i hvert fall.. :blush:

Bleh, den er kjip.

Men dog. Du får lyd uansett. :)

Lenke til kommentar

... Og her sitter jeg med en Squier Strat - BUHUUU!!! Har tenkt å kjøpe ny i et par nå, men jeg klarer aldri å bestemme meg :(

Jeg skal prøve Gibson SG Standard når den kommer i den lokale musikkforetningen. Har prøvd Les Paul, men de gir ikke akkurat den lyden jeg har lyst på / behøver. Er det noen Fender gitarer som anbefales?

 

Uansett hvis jeg liker SG'en så kommer jeg nok til å kjøpe den, og så har jeg nesten bestemt meg for å kjøpe en Fender i tillegg.

Lenke til kommentar
... Og her sitter jeg med en Squier Strat - BUHUUU!!! Har tenkt å kjøpe ny i et par nå, men jeg klarer aldri å bestemme meg :(

Jeg skal prøve Gibson SG Standard når den kommer i den lokale musikkforetningen. Har prøvd Les Paul, men de gir ikke akkurat den lyden jeg har lyst på / behøver. Er det noen Fender gitarer som anbefales?

 

Uansett hvis jeg liker SG'en så kommer jeg nok til å kjøpe den, og så har jeg nesten bestemt meg for å kjøpe en Fender i tillegg.

Hvis du likte squier'en utseendemessig og sånn så er det kanskje en idè å vurdere en Fender Stratocaster? (En ekte en). Jeg er veldig fornøyd med min. Den er riktignok en Mex-modell, men liker den godt. Har du mer penger enn meg så går du for en amerikansk strat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...