Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okaaay, freaky...

 

Sitter her med headset på, som er koblet til forsterkeren, og hører plutselig "stemmer".

Disse stemmene snakker på russisk.

Stemmene forsvinner når jeg skrur fuzz proben av...

 

Nei, jeg er ikke blitt sinnsyk - Fuzz proben, eventuelt kombinert med gitarkablene jeg har som er belagt med ett eller annet metall, fungerer som en radiomottaker... 0o

 

Weird shit.

 

 

EDIT:

 

Fantastisk, nå er det musikk som spilles på radiokanalen.

Haha. Akkuratt det samme skjer med min gamle wahwah. :p

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Bestilte en Digitech Whammy fra USA for en stund siden. Denne ble sendt med USPS, og burde ha vært her i løpet av 3-5 dager.

I følge pakkesporing på USPS sine sider, forlot den USA fra San Francisco den 6. August.

 

Noen her som har peiling på hvordan jeg får tak i pakken? Blir den gitt videre til det norske postvesenet?

 

Tenker jeg uansett tar kontakt med USPS for å høre hvordan de gjør det der, men kom gjerne med egne erfaringer uansett. :)

Lenke til kommentar

Hva slags USPS brukte du da? Det er noe som heter USPS Priority Mail og noe som heter Economy. På Economy er det mye billigere, men da er det ikke vanlig å få sporingsnummer. Det kan ta opptil 6 uker.

 

 

Min erfaring er at det kan være litt treigt med informasjon når den kommer til Norge. Jeg bestilte en bass fra USA, og da var det "tørke" i informasjonsstrømmen fra sporingen, men så plutselig kom det 5-6 nye punkter på lista om at den hadde blitt fortolla osv, også kom den i posten dagen etter.

Lenke til kommentar
Sjekket på hjemmesidene til USPS tidligere. Det sto der at med USPS Express International, var forventet leveringstid på 3-5 dager til de fleste steder i Europa. :)

 

...og det kan godt hende det stemmer, men du skal vite at det norske postvesenet i de fleste tilfeller bruker minst like lang tid på å få sendt pakken din fra Gardermoen og ut til deg, som det USPS (eller ett hvilket som helst annet utenlandsk fraktselskap som bruker Posten for sluttlevering) brukte på å få den fra avsender til Gardermoen.

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...