Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Hvis eg hadde sagt at den var ræva hadde du sikkert begynt å tykkje det sjølv. Hvis eg seier at den er dritbra blir du sikkert kjempefornyd, så eg kan likegreit seie at den er bra.

Men srsly. Har den lite signaltap? Er sweepet jevnt og fint? Fargar den lyden i ampen? Isåfall i positiv eller negativ retning?

Hvis desse tinga høyres ut som dei er i orden, er det sikkert ein ålreit pedal. Men må innrømme at navnet høyrdes litt suspekt ut. I unaiten kunne ein sikkert ha funne ein McCoy elns. til godpris.

Takk takk, stikker og spiller litt på den nå jeg, og skjekker alle greiene ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte selv Cry baby from hell i USA for 750-800kr. Her hjemme koster den rundt 3000 kr. Fikk den anbefalt av karen som jobba på gitarsjappa hvor jeg kjøpte den. Dessuten hadde jeg lest mye bra om den på nettet.

Det er enkelt og greit en veldig god pedal, gir gjevn wah-lyd i massevis og man har noen knapper å vri på så man kan finne sin egen wah-lyd. I tilleg har du boost knappen for å få litt mer trøkk.

Grunnen til det cheese navnet er at det er Dimebag (Pantera) sin signaturpedal.

Jeg er hvertfall storfornøyd.

Lenke til kommentar

Søstra til en kompis kjøpte seg en gitar pakke med gitar (Hendrix-merke) , forsterker, kabel og reim på Europris til 450( :cry: )spenn.

Stratocaster, svart-hvit.

er sikkert en gitar som overhode ikke holder på stemminga, men for kunstens skyld er den jo helt grei:P

Lenke til kommentar

Vet noen hva som vil være den raskeste måten å få tak i en Digitech Whammy på?

Bestilte fra sound1 for en måned siden, og nå er visst forventet leveringstid mellom 25. og 30. august.

Har andre nettbutikker denne inne?

Vil det evt. lønne seg å bestille fra et annet land?

Takk på forhånd for hjelp! :)

-Johannes

Lenke til kommentar

Mja, det hadde blitt dyrere i så fall, men takk enda!

Bestilte fra siden Innos linket, og det kom på ca. 1200 kroner inkludert frakt.

Altså ca. 700 kroner spart ift. å kjøpe den fra Sound1, uten frakten til Sound1 inkludert! :)

Forøvrig, vet du/noen omtrent hvor lang tid det tar å få den hit med "Europe - USPS Express Intl"?

EDIT: Never mind, fant ut av det selv!

Express Mail International®(EMI) Reliable, expedited service l to over 190 countries. Now available with day-certain delivery to select destinations.

3-5 Business Days

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

Tja, jeg mailet for å spørre dem om akkurat det. De merker visst alt som blir sendt utenfor USAs grenser som gave, med lav verdi, for å unngå det der.

Jeg bør vel være trygg, så lenge de ikke tar seg bryet med å åpne pakken i tollen? Eller? :)

Uansett så blir det i verste fall 1700 kroner totalt, med moms og fortollingsgebyr inkludert - I tillegg til at jeg slipper å vente til neste måned med å få Whammyen!

EDIT: Gikk litt kjapt i svingene, sent som det er!

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...