Jon_Martin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sette den opp? Ja, nye strenger og sånn. Låter den tøft? Er nok ikke rette karen til å bedømme lyden, har jo ikke prøvd stort av gitarer. Du får komme til trøndelag å prøve selv Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Tøff Ibanez. Fant du den ved en tilfeldighet? Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Tøff Ibanez. Fant du den ved en tilfeldighet? Fant den for 3mnd siden da. Spilte litt akkustisk da pappa kom på at vi hadde en gammel elektrisk på kotte en plass. Er fra et søskenbarn av meg, som var ganske flink, så det kan godt hende det er en god gitar.. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Tøff Ibanez. Fant du den ved en tilfeldighet? Fant den for 3mnd siden da. Spilte litt akkustisk da pappa kom på at vi hadde en gammel elektrisk på kotte en plass. Er fra et søskenbarn av meg, som var ganske flink, så det kan godt hende det er en god gitar.. Det der er nok ingen ekte Ibanez. Merket på hodet ser ut til å være festet med kontaktpapir eller lignende. Ibanez-logoen så heller ikke sånn ut på den tiden gitaren ser ut til å være fra. Endret 22. juni 2008 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Tøff Ibanez. Fant du den ved en tilfeldighet? Fant den for 3mnd siden da. Spilte litt akkustisk da pappa kom på at vi hadde en gammel elektrisk på kotte en plass. Er fra et søskenbarn av meg, som var ganske flink, så det kan godt hende det er en god gitar.. Det der er nok ingen ekte Ibanez. Merket på hodet ser ut til å være festet med kontaktpapir eller lignende. Ibanez-logoen så heller ikke sånn ut på den tiden gitaren ser ut til å være fra. Ser ut til den er teipet på ja.. Stusset litt på dette jeg også. Hvilket merke kan det være da? Sett noe lignende før? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) en gitar fra sent 60 evt. tidlig 70. Ibanez hadde, etter hva jeg har sett, logoen i metall, satt inn i treverket pre-70s. Jeg klarer ikke identifisere hva slags gitar det er du har. Står ikke noe modellnavn noenplass bak på halsen? Endret 22. juni 2008 av tronni_87 Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) en gitar fra sent 60 evt. tidlig 70. Ibanez hadde, etter hva jeg har sett, logoen i metall, satt inn i treverket pre-70s. Jeg klarer ikke identifisere hva slags gitar det er du har. Står ikke noe modellnavn noenplass bak på halsen? Tok av merket som viste seg å være teipet på, det var klipt ut av et magasin eller noe lignende. Eneste skrift er en metallbit der det står " Reinforced Adjustable Neck Made in TAIWAN" EDIT: Viste seg å en lapp av papir, men tror den er "orginal".... Endret 22. juni 2008 av Jon_Martin Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei, lurer på om noen vet om hvor de selger de mini Marshall forsterkerene i Oslo? Skal dit i morgen og tenkt å kjøpe en sånn på 1 watt forsterker eller hva det nå er. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Den er ræva. Pengar ut vinduet. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Den er ræva.Pengar ut vinduet. Vil bare ha noe så jeg kan spille med headset på gitaren uansett hvor jeg er. Kan ikke ha med en forsterker på 20 kg overalt Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Vil bare ha noe så jeg kan spille med headset på gitaren uansett hvor jeg er. Kan ikke ha med en forsterker på 20 kg overalt http://www.voxamps.co.uk/amplug/ Den skal være bra til slikt. Endret 22. juni 2008 av Nordfonn Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Den er ræva.Pengar ut vinduet. Vil bare ha noe så jeg kan spille med headset på gitaren uansett hvor jeg er. Kan ikke ha med en forsterker på 20 kg overalt Det fins andre ting enn den du kan bruke til det. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Da var endelig en gitarforsterker i huset for første gang på ti år. Ble en roland cube 30x. Så nå er det på tide å ta opp gamle kunster! Gleder meg faktisk til å ta opp spillingen igjen og ikke bare klunke på strengene. Lenke til kommentar
sveioen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg en slik grei gitarpakke, hvor alt som trengs følger med. Problemet er at det fins rimelig mange slike pakker. Ser jo at prisen varierer fra 2500, til 10000+. Hvor viktig er prisen ved sånne pakker? Jeg er ikke ute etter noe superfancy, så er litt i tvil i hvor stor grad kvaliteten henger sammen med prisen. Tar gjerne imot tips! Endret 23. juni 2008 av sveioen Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Hei sann. Driver og koser meg for tiden med My Chemical Romance (Jeg har brannmur og lås på døren) sitt gitarspill. Merker at jeg har mye igjen hastighets-messig. MEN - uansett, dere har kanskje fått med dere jeg har snakket om en Pocket POD i det siste. Nå er jeg "på randen" til å kjøpe den, så da tenkte jeg at jeg skulle sjekke om alt var i orden. Og så ser på forsterkeren min. Den har tre innganger. Normal Jack 1/4", HeadPhone Jack 1/4", og såklart power supply bakpå. Men ingen effekt-inngang? Som vil si at jeg ikke kan plugge Pocket POD`en til forsterkeren? Eller er det slik at jeg kobler gitar - pocket pod - forsterker, altså ved hjelp av to ledninger. En fra gitar til pod, og en fra pod til forsterker? Håper det er sistnevnte. EDIT: Nå har jeg ikke tenkt så veldig gjennom dette, ser jeg nå... Endret 23. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ja, du kobler vel gitar --> POD --> forsterker Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Noen som vet hvor de selger original Cry baby wah pedal i Oslo området til Tilbudspris? Har sett den på flere nettbutikker til 895,- men ingen som nær Oslo.. Takker for svar. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bare slenger inn link her je, avenged fra hove.. http://nrkp3.no/konserter/ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Avenged Sevenfold er kjedelige synes nå jeg, men det alle må få med seg er Hellacopters på Torsdag. Fy pokker som de spiller. Riffene er uendelig fete! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Må høres.. Ja, avenged begynner å bli litt kjedelig, helt ok å høre på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå