Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om et program jeg kan bruke for å spille inn trommer på PC-en?

Jeg mener ikke å spille på et ordentlig slagverk, men et program som jeg kan lage egne tromme-beats.

Jeg har laget noen instrumentaler men det blir kjedelig uten trommene.

Takk for all hjelp :)

leiter etter det samme her :p

trenger et program der trommene passer til black metal. ikkje slik korps trommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det koster vanligvis penger ja, men er vell mulig og.. ja^^

og en ting til deg Valkyria:

Er det mye forsjell på og ha den effektpedallen du bruker/Death Metal pedalen) og ikkja ha noen slags form for effekt pedal?

var jo ikkje så altfor dyr så vurderer og kjøpe den.

gjør alt for fetere lyd fra gitaren.

Lenke til kommentar
ja.

selv om du har skikkelig distortion i din 10 000krs forsterker kan det ikke måle seg med fresen fra denne pedalen. :)

Dessuten er det mange flere typer distortion enn de som de viser på hjemmesiden:

http://www.digitech.com/products/DeathMetal.htm#

anbefaler den på det varmeste. :thumbup:

Hahahhaha! Kiss me in the armpit!

Har du ein amp til 10k med higain-kanal kan du kaste den pedalen på sjøen med GOOOOD samvittigheit!

Lenke til kommentar
Tja, den pedalen duger vel KUN til de forskjellige metal-core-sjangrene og den delen.

Jeg for min del kunne aldri i verden tenkt meg å hadd slik vreng. Synes det rett og slett er stygt å høre på.

du får jo vanlig distortion på den også så jeg ser ikke problemet...

Lenke til kommentar
du får jo vanlig distortion på den også så jeg ser ikke problemet...

Mye greiere å kjøpe en overdrive-pedal som du eventuelt kan forsterke ved å bruke higain-kanal på ampen om du skulle føle for distortion.

Da har man og muligheten til å bruke pedalen til lett drive som ikke høres ut som takras hver gang du slår litt på E-strengen.

Lenke til kommentar
ja.

selv om du har skikkelig distortion i din 10 000krs forsterker kan det ikke måle seg med fresen fra denne pedalen. :)

Dessuten er det mange flere typer distortion enn de som de viser på hjemmesiden:

http://www.digitech.com/products/DeathMetal.htm#

anbefaler den på det varmeste. :thumbup:

Eneste pedalen digitech har laget som jeg har prøvd (har ikke prøvd alle selvfølgelig) som har overbevist meg er Whammyen, å den er fantastisk. Synes resten blir for plastikk aktig:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...