Skogslik Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er det noen som vet om et program jeg kan bruke for å spille inn trommer på PC-en?Jeg mener ikke å spille på et ordentlig slagverk, men et program som jeg kan lage egne tromme-beats. Jeg har laget noen instrumentaler men det blir kjedelig uten trommene. Takk for all hjelp leiter etter det samme her trenger et program der trommene passer til black metal. ikkje slik korps trommer. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Da burde kanskje softwarepakken "Drums from Hell" passe utmerket. Det er masse metaltrommer der. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) takker men må man ha noen andre programmer i tilleg til dette? Endret 9. mai 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Da burde kanskje softwarepakken "Drums from Hell" passe utmerket. Det er masse metaltrommer der. Drumkit from hell? eller var det Drums from Hell, hehe Mener i alle fall Buckethead har brukt dette til en del av musikken sin, Island of Lost Minds, mener jeg det var. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 han mener nok Drumkit From Hell. skal sjekke ut det Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 koster det penger eller? finner det ikke noe sted Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 det koster vanligvis penger ja, men er vell mulig og.. ja^^ og en ting til deg Valkyria: Er det mye forsjell på og ha den effektpedallen du bruker/Death Metal pedalen) og ikkja ha noen slags form for effekt pedal? var jo ikkje så altfor dyr så vurderer og kjøpe den. gjør alt for fetere lyd fra gitaren. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ja. selv om du har skikkelig distortion i din 10 000krs forsterker kan det ikke måle seg med fresen fra denne pedalen. Dessuten er det mange flere typer distortion enn de som de viser på hjemmesiden: http://www.digitech.com/products/DeathMetal.htm# anbefaler den på det varmeste. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 tror rett og slett eg flesker til med en slik en men, leste noe om ta man koble den til miksebord og andre ting, va vill det si når eg skal ta opp? skal gebynne og spille inn og lage musikk. har microfon og da. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ja.selv om du har skikkelig distortion i din 10 000krs forsterker kan det ikke måle seg med fresen fra denne pedalen. Dessuten er det mange flere typer distortion enn de som de viser på hjemmesiden: http://www.digitech.com/products/DeathMetal.htm# anbefaler den på det varmeste. Haha. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tja, den pedalen duger vel KUN til de forskjellige metal-core-sjangrene og den delen. Jeg for min del kunne aldri i verden tenkt meg å hadd slik vreng. Synes det rett og slett er stygt å høre på. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ja.selv om du har skikkelig distortion i din 10 000krs forsterker kan det ikke måle seg med fresen fra denne pedalen. Dessuten er det mange flere typer distortion enn de som de viser på hjemmesiden: http://www.digitech.com/products/DeathMetal.htm# anbefaler den på det varmeste. Hahahhaha! Kiss me in the armpit! Har du ein amp til 10k med higain-kanal kan du kaste den pedalen på sjøen med GOOOOD samvittigheit! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tja, den pedalen duger vel KUN til de forskjellige metal-core-sjangrene og den delen. Jeg for min del kunne aldri i verden tenkt meg å hadd slik vreng. Synes det rett og slett er stygt å høre på. du får jo vanlig distortion på den også så jeg ser ikke problemet... Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 du får jo vanlig distortion på den også så jeg ser ikke problemet... Mye greiere å kjøpe en overdrive-pedal som du eventuelt kan forsterke ved å bruke higain-kanal på ampen om du skulle føle for distortion. Da har man og muligheten til å bruke pedalen til lett drive som ikke høres ut som takras hver gang du slår litt på E-strengen. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Beklager at jeg bommet litt på navnet av trommeene. Satt på jobben, og skummet kort innom. Men for å bøte på det, EZ- drummer med Hell- tillegget gjør mye av samme jobben, bare mye enklere. Finner du her- http://www.toontrack.com/ Og det koster penger, men det er det verdt! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er dette en pedal med alle funksjonene det står? Chorus, flanger osv? For hvis det er det, er det jo ganske rimelig. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nei, de lyver... Du får jo multieffekter for en tusenlapp, med et lass av funksjoner. Den er sikkert ikke noe særlig uansett, så ville heller gått for et billig effektbrett. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ja.selv om du har skikkelig distortion i din 10 000krs forsterker kan det ikke måle seg med fresen fra denne pedalen. Dessuten er det mange flere typer distortion enn de som de viser på hjemmesiden: http://www.digitech.com/products/DeathMetal.htm# anbefaler den på det varmeste. Eneste pedalen digitech har laget som jeg har prøvd (har ikke prøvd alle selvfølgelig) som har overbevist meg er Whammyen, å den er fantastisk. Synes resten blir for plastikk aktig:S Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Digitech låter transistor, som Marshall sine nye pedaler, i den serien Konnis linket til. Aiai. Ny overdrive på meg snart. OCD, Fulldrive eller TS-808, Kim? SRV, Buddy Guy og BB King er det den i hovedsak skal brukes til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå