Valkyria Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Wah, dist (kraftigaste sist), dealy. hvorfor spiller rekkefølgen noen rolle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er det nokon som veit om ein god vrengpedal? Hadde kanskje tenkt å kjøpa Vox AC15, men må ha vreng. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Wah, dist (kraftigaste sist), dealy. Ja, okei. Jeg har den kraftigste vrengen til slutt, så er delayen før det. Så delay er nest sist... Får vel kanskje se å forandre på det. Takk for svar Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er det nokon som veit om ein god vrengpedal? Hadde kanskje tenkt å kjøpa Vox AC15, men må ha vreng. Spørs hvor mye vreng du vil ha. Jeg ville gått for en Boss OD-3 eller en Boss DS-2. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Noen meninger om Boss ML-2 Metal Core? Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Noen meninger om Boss ML-2 Metal Core? Ser ut som folka på Harmony Central liker den http://reviews.harmony-central.com/reviews...Metal+Core/10/1 Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det kan jeg egentlig ikke skjønne, det var ikke en så veldig til pedal mener nå jeg Men jeg prøvde å kombinere den med bass-overdriven fra boss, ODB-3, og da ble det faktisk ganske fett. Hah, elsker å sitte å prøve ut sånt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 fins det noe slags beskyttelse man kan ha på fingrene på venstre hånd? dem man trykker ned strengene med. har så sinnsykt vondt i fingrene :S Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 fins det noe slags beskyttelse man kan ha på fingrene på venstre hånd?dem man trykker ned strengene med. har så sinnsykt vondt i fingrene :S Hold ut. Etter hvert vil du få tykkere hud, og knapt merke det Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg har ikke spilt så mye i det siste så huden har blitt "normal", men når jeg spiller nå føles det ikke like vondt ut som da jeg først begynte. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Som edge sa, hold ut. Du har vel ikke lyst å holde på problemet? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er bare å holde på litt, så stopper det gjøre vondt Lenke til kommentar
Innos Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nja, det spørs. Hvis det rett og slett er vondt fordi men trykker ned så går det nok over. Er det derimot fordi huden revner, man får sår osv. så er dette rett og slett noe man risikerer når man spiller. Får det selv i perioder, og trøster meg med at SRV også hadde dette problemet (selv om det var fordi han spilte på latterlig tykke strenger, og sikkert spilte fem ganger så mye som meg). Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 SRV brukte på syttitallet så tykke som 0.18-strenger! Men på konserter brukte han et lag med superlim på fingertuppene, for å få et litt hardt lag utenpå fingrene. KimNK: Wah-en din så ut som en flycockpit Lenke til kommentar
FredrikL92 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kan jeg ta av alle strengene samtidig på min Epiphone SG uten at det skjer noe galt med den? Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ja, men jeg ville ikke latt dem stå av over lang tid. Men ta dem av, vask gitaren, og sett på nye strenger. Hjelper mye. Lenke til kommentar
FredrikL92 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dette er sikkert spurt om hundre ganger før, men hva kan jeg vaske gitaren med? Går det med en fuktig fille/klut? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Vasking av gitar? Kommer an på om du skal fjerne inntørka tomatsaus eller fettete fingermerker. Jeg ville gått for noe fuktig, ikke klut nødvendigvis da det kan finnes partikler som kan lage små riper på lakken. Til slutt ville jeg nok tatt på gitarpolish. Lenke til kommentar
FredrikL92 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Glemte å si at det var gripebrettet jeg ville vaske, men kan sikkert vaske hele gitaren når jeg først er i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå