edge Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Beveger du deg i 2k+-segmentet så kjøper du såklart en McCoy. Ellers blir det som å kjøpe en toppspecca Audi A4 når du kan få R8 til samma pris Lenke til kommentar
FredrikL92 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Tusen takk for tips Griffin, det andre alternativet ditt tror jeg passer meg perfekt. Takk Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Og ett generelt spørsmål... Hva pokker har skjedd med nettbutikken til Riff.no?De har niks utvalg igjen jo Kanskje sound1 har noen på innsiden sentralt hos Riff som saboterer? Good job i tilfelle.. Det å bestille fra riff.no suger uansett. For det første bruker de helt utrolig lang tid på å faktisk sende det du har bestilt, og for det andre så må du være forberedt på å få feil vare når det du har bestilt kommer. Har skjedd flere ganger med både meg og mange jeg kjenner. Så riff.no bruker man rett og slett ikke har gått over til å kun bestille det jeg vil ha hos den lokale instrument-sjappa. Går mye kjappere og skulle noe være feil er det bare en liten tur til byen i stedet for 4 uker med vent på at det skal komme fram, for så å vente 4 uker på å få det tilbake. Edit: Og prisene er selvfølgelig mye mer vennlig hos den lokale Endret 18. april 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hadde tenkt meg å kjøpe en wah-pedal, men er ikke helt sikker på hvor prisene på dette ligger og hvor mye jeg må betale for en grei pedal. Er det noen som har noen tips til meg om dette?Beklager om dette var postet i feil tråd. Ibanez Weeping Demon. Solid bygd, både auto og manuell av/på, justerbare parametre (bl.a. boost, noe som er nyttig siden passive wah-pedaler reduserer styrken på signalet inn til forsterkeren). Kan levere både vintage og moderne metal wah-lyd. http://www.instrumentbutikken.no/product_i...roducts_id=2361 Ikke kjøp Behringer-wah'en under noen omstendigheter. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ang. wah: http://www.ultimate-guitar.com/forum/showthread.php?t=572372 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Du får de fra denne prisen:http://www.mamut.net/riff/subdet19.htm Værste wah-en jeg noen gang har prøvd, helt håpløs, haha. Skal kjøpe en Vox-V847, har testet, å er midt i blinken for meg. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Noen som har en lett sang for øving med plekter spill? Lenke til kommentar
FredrikL92 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Endte opp med en Crybaby GCB95, som ekspeditøren i butikken anbefalte og hadde erfaring med. Uansett, takk for tips Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Du får de fra denne prisen:http://www.mamut.net/riff/subdet19.htm Værste wah-en jeg noen gang har prøvd, helt håpløs, haha. Skal kjøpe en Vox-V847, har testet, å er midt i blinken for meg. Den var vel ment mer for å illustrere fra-prisen... men jeg understreket også at du får ofte det du betaler for Var ikke ment som en anbefaling.. Crybaby'en derimot er en helt grei pedal... ikke av de råeste, men ikke noen sinke heller... Grattis Gnutiful Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Nå er denne skjønnheten holdt av til konfirmasjonen min om to uker. :love: Edit: Leif Endret 19. april 2008 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Suhr til konfirmasjon? Åh din rass, den gitaren er fin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kva gitar er det vokalist og gitarist Matthew Bellamy i Muse har på DVD-en HAARP? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Spesiallaget modell. Den er laget av en i England tror jeg, men husker ikke navnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 KompleX: Får den svinbillig, så måtte bare slå til Cocho de Pueblo: Clicky! Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Tenker litt på å sette inn en humbucker eller noe nær broen på Stratocasteren... Muligens også skifte den midterste. Hva trenger jeg? Må jeg kjøpe ny switch og tone kontroller også? Og er det plass til en aktiv EMG bucker? Dvs. hvor skal batteriet gå? Gjerne kom med anbefalinger. Er ute etter en skikkelig rock n' roll/metall pickup. Rock er viktigere enn metall dersom det har noe å si... Jeg ønsker å beholde den single coilen nær halsen da denne gir meg akkurat den bluesy lyden jeg ønsker av strat'en. Dette er så langt et tankeeksperiment fra min side. Begynte å tenke litt da jeg må gi elektronikken, intoneringen og truss rod'en en overhaling alikevel... Endret 20. april 2008 av Griffin Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Seymour Duncan har bra JB og '59 humbuckers i SC-størrelse for strat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Neeeeei! Forum.gitarnorge.no er hacket! Det ser dessverre ut til at noen har hacket forum og all data er borte. Dersom noen har kompetanse på å gjenopprette data på FreeBSD, eller ønsker å starte kronerulling for å få noen profesjonelle til å se på det, vennligst kontakt [email protected]. Æsj, nå fikk jeg lite å gjøre på. Håper på korsfestelse og brann på bålet for de ansvarlige Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Det er kjempetrist! Jeg startet nettopp en tråd her på forumet og ber om assistanse fra folk med gode data/script kunnskaper. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11002709 Håper at noen kan hjelpe! Gitarorge har et populært forum.. Endret 21. april 2008 av Martin-sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå