Valkyria Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ikke det @ det er treverket som har små sprekker i seg (ta det rolig, det er helt normalt ) den skiten er som Norfonn sier, skit og fett fra fingrene, ellers så kan det være en voks eller et belegg produsenten har smurt på for at den skal bli glatt Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Tar det helt rolig jeg . Håper det er noe produsenten har smurt på, ellers så er det mange som har spilt på den i butikken! Kom sånn ny som sagt.. Men spørsmålet var jo forsåvidt hvordan jeg skulle få det bort? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 det skal ikke bort. om du mener det er i veien kan du spørre din lokale gitarsjappe om å få hjelp til å få det fjernet. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Skal ikke bort nei.. Nei daså.. Er ikke i veien, men er ikke direkte pent da . Lenke til kommentar
Seian Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Sitronolje har vel ikke noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
anva5 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Noen her som vet om noen billige gitarutstyr nettsider, gjerne i utlandet, som shipper til Norge? Sjekker ut priser på Pod x3 live og hittil er den billigst på muscisiansfriend.com, men de shipper ikke hit. Noen som kjenner til alternativer? Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Sitronolje har vel ikke noe med saken å gjøre? Hehe, nei egentlig ikke.. Jeg glemte noen ord der! Skulle skrive at de ble mye mer fremtredene etter at jeg hadde brukt sitronolje. Men det er vel bare fordi olja legger seg nedi hakkene.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Sitronolje har vel ikke noe med saken å gjøre? Joda. Gnikke litt med sitronolje så går det vekk. Enn så lenge. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde forsøkt med en nylonbørste, type neglebørste eller noe lignende. Det er aldri feil å fjerne skitt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Sitronolje på ein bomullsklut gjer susen. Grovare ting enn det hadde eg vore forsiktig med. Slike kvite merker i gripebrettet får forresten alle rosewood-gripebrett etter littegrann bruk. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg tar og prøver med sitronolje på klut tenker jeg.. Men akkurat byttet strenger, så det får vente til neste gang! Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei! Får så SYYYKT mye feedback fra gitaren når jeg spiller høyt! Noen tips om hvordan jeg kan bli kvitt dette? Har en Hagstrøm Super Swede + Peavey Valveking VK122. Er bare når jeg har på Gain boost, men det låter råtent uten Tips? Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Still deg lenger fra forsterkeren? Prøv en annen kabel? Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Litt vanskeligt å stille seg lenger vekke når rommet bare er 15-20kvm. Men en kompis av meg har EMG HZ04 og står like langt fra forsterkeren med andre innstillinger, å det er nesten ikke feedback. kan å skifte pickups hjelpe? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Litt vanskeligt å stille seg lenger vekke når rommet bare er 15-20kvm.Men en kompis av meg har EMG HZ04 og står like langt fra forsterkeren med andre innstillinger, å det er nesten ikke feedback. kan å skifte pickups hjelpe? Om han har brukt samme kabel som deg er det nok mikrofonene dine som lager feedback. Prøvd med flere gitarer? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) I tillegg til det som allerede er nevnt, så er nok ikke pickupene "voksa". Du kan gjøre dette selv, men siden du tydeligvis har planer om nye pickuper så er det vel like greit å bytte. Er mye mer arbeid å vokse de du har enn å sette inn nye. Endret 18. april 2008 av Innos Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Et lite noob spørsmål; holder dere plekteret 45 grader i forhold til strengene? i så fall, hvilken vei? Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg vet ikke hvor mange grader jeg holder den, men den peker opp når jeg slår ned, og ned når jeg slår opp. Lenke til kommentar
FredrikL92 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Hadde tenkt meg å kjøpe en wah-pedal, men er ikke helt sikker på hvor prisene på dette ligger og hvor mye jeg må betale for en grei pedal. Er det noen som har noen tips til meg om dette? Beklager om dette var postet i feil tråd. Endret 18. april 2008 av Gnutiful Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Du får de fra denne prisen: http://www.mamut.net/riff/subdet19.htm Men skal du ha noe som faktisk er verd plassen så må du i denne klassen: http://www.musikkutstyr.no/epages/MusikkUt...cts/8000_173000 Skal du derimot ha noe riktig tøft, så er det denne vi snakker om: http://www.sound1.com/portal/asp/produktde...Produkt_ID=2512 (det er i allefall den som står øverst på lista mi for øyeblikket) Når det er sagt... Du får det du betaler for... Og ett generelt spørsmål... Hva pokker har skjedd med nettbutikken til Riff.no? De har niks utvalg igjen jo Kanskje sound1 har noen på innsiden sentralt hos Riff som saboterer? Good job i tilfelle.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå