Øyvind Skogseide Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 edit: Jeg håper for ALL del at det siste innlegget mitt ikke ble tatt serriøst!Ahahahah! Det var IRONIII ;D OMG!!! Så nettop den DEILIGESTE LPen i mitt liv! http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=310038105659#photo Den hvite. GUUD! 1200 spenn, nesten gratis. Hmmm..... PS3/Gitar PS3/Gitar ÅÅÅH Sure... Hehe, fint med litt humor i hverdagen eller hur? ;D Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 men det virker som om han tok det som en selvfølge at vi skulle synest den var stygg... det eneste anderledese er jo innlaysene på gripebrettet, og de er jo ikke "stygge" Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg synes faktisk at enkelte inlays som åler seg over gripebrettet er grusomt pene. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva er listeprisen på en Epi LP Standard? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Jeg synes faktisk at enkelte inlays som åler seg over gripebrettet er grusomt pene. Direkte over-kill er ikke akkurat grusomt pent heller Endret 13. april 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Haha, den har jeg sett før. Grusom! Denne derimot: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 13. april 2008 av king_of_kong Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Den der var faktisk ganske najs Pleier å være skeptisk til inlays, men den der var ikke så verst. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er jo forskjell, sa ikke at gitaren var direkte STYGG, men særlig fin var den ikke. Den gitaren over derimot, var ganske fin. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva er listeprisen på en Epi LP Standard? listepris? Billigste jeg har sett i Norge er 3595,- Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fant foresten en noe billigere Schecter Omen 6, 2300 spenn. http://www.gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=757 Kunne dette vært et alternativ? tror jeg prøver å holde meg rundt 3000kr. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Fant foresten en noe billigere Schecter Omen 6, 2300 spenn. http://www.gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=757 Kunne dette vært et alternativ? tror jeg prøver å holde meg rundt 3000kr. Er det noen viktige forskjeller på disse gitarene og den på gitarhuset? Endret 14. april 2008 av Jon_Martin Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg var å kjøpte et nytt strengsett idag, det var egentlig først da det slo meg for et hav av forskjellige merker det er, og under"kategorier", siden de ikke hadde de strengene jeg bruker inne måtte jeg stå å fundere litt. Ghs Boomers, David Gilmour signature series. Hørtes spennende ut med 0,10.5 som lyseste streng. Bruker til vanlig Ernie Ball Regular Slinky, har prøvd litt forskjellig DAddario EXL10, som er veldig like Ernie Ball Regular, synes jeg, begge har samme strengtykkelser og bekke er nickelspunnede. Elixir har jeg hørt mye bra om, men personlig synes jeg igjen Ernie Ball var bedre, Nanoweb Regular Light. Så jeg har holdt meg til Ernie Ball en god stund nå, skifter strenger ganske. sikkert tadd opp før, men fikk litt skrivekløe også, hvilke strenger bruker dere? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ernie Ball Super Slinky. Prøvd Elixir, og de likte jeg ikke, men da var gitaren så dårlig satt opp at jeg ikke skal dømme dem utifra det. Har vurdert å bytte til tykkere strenger, men har rett og slett ikke orker. Vurderer også et annet merke, da Ernie Ball sine "GBA" ødelegger fingertuppene mine, på tross av at jeg bruker noe av det tynneste. I tillegg bruker de veldig lang tid på å bli gode, er et helvete de første dagene, og blir ikke slik de skal før etter en uke. Billige er de da, kjøpte en sekspakning for rundt 150 kr eksl. frakt. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 1.Hva synes dere om en Schecter Omen 6, som feks. denne på gitarhuset til 2300 spenn. Hvis jeg kombinerer den med en Harley Benton GA5, og litt senere kjøper på en vrengpedal, funker det? 2.Er det i hele tatt noen form for vreng på GA5? 3.Er ikke 5w litt lite, eller er det det som er normalt på disse nybegynner-forsterkerne? 4.Noen som har noen bedre forslag? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 5W er nok til hjemmebruk. Men du burde kanskje gå for en i Roland Cube-serien. Her kan du få nesten alle slags lyder, og du har flere effekter innebygd. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Finner ingen kategori som passer så jeg bare hiver det inn her... Skal stjele et par licks av en viss Guthrie Govan, og trenger et program som lar meg ta opp lyd som spilles av på PC-en, enten det er i itunes eller på en youtube video eller whatever. Noen som vet om noe slikt? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Windows Movie Maker??? det er det jeg har brukt til mine filmer Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei! Har et problem med små "sprekker" i gripebrettet på Epi LP'en min(bilde). Jeg har sett mange gitarer som har sånne små hakk som går over gripebrettet, men hos meg så ligger det et slags stoff oppi. Hvis jeg skraper forsiktig med en kniv e.l. så får jeg pirket det ut, men orker ikke å gjøre det over hele gripebrettet. Noen som vet om et slags stoff jeg kan bruke for å vaske/rense gripebrettet? Kan legge til at jeg bruker sitronolje innimellom, og at gitaren kom sånn ny fra Sound1. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 1.Hva synes dere om en Schecter Omen 6, som feks. denne på gitarhuset til 2300 spenn.Hvis jeg kombinerer den med en Harley Benton GA5, og litt senere kjøper på en vrengpedal, funker det? 2.Er det i hele tatt noen form for vreng på GA5? 3.Er ikke 5w litt lite, eller er det det som er normalt på disse nybegynner-forsterkerne? 4.Noen som har noen bedre forslag? Bumper meg selv jeg, noen som støtter Roland Cube 15x istedefor GA5? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei! Har et problem med små "sprekker" i gripebrettet på Epi LP'en min(bilde). Jeg har sett mange gitarer som har sånne små hakk som går over gripebrettet, men hos meg så ligger det et slags stoff oppi. Hvis jeg skraper forsiktig med en kniv e.l. så får jeg pirket det ut, men orker ikke å gjøre det over hele gripebrettet. Noen som vet om et slags stoff jeg kan bruke for å vaske/rense gripebrettet? Kan legge til at jeg bruker sitronolje innimellom, og at gitaren kom sånn ny fra Sound1. Sånn er min også, det er nok bare fett fra fingrene dine.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå