Knut Marius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) edit: my bad... Overså sge7000 sitt inlegg. seint på kvelden gitt Endret 5. juli 2005 av Knut Marius Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Selv driver jeg og spiller litt på Stevie Ray Vaughan - Little Wing, Led Zeppelin - Over the Hills and far Away og ett par andre. Ah Fikser du innspilling av Little Wing eller? Den er så digg! *Frysninger på ryggen* Høm, skal prøve å få til noe nærmere helga Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) edit: my bad... Overså sge7000 sitt inlegg. seint på kvelden gitt Var treg, det ble skrevet innlegg mens jeg skrev, uansett så trur jeg at den det var rettet mot forsto at det var til han. Ettersom han er den som spurte om å bytte strenger. Edit: merka ikke att du endra innlegget ditt før jeg klikka svar :S Endret 5. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Høm, skal prøve å få til noe nærmere helga Flotters I'll be waiting. Noen som tok en titt på videoen jeg linka til med han som spilte "While my guitar gently weeps" på ukulele? Ser den om og om igjen... Han spiller så utrolig fint Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Har nok godt av en bytte ja, men bytt en og en streng, ikke ta av alle med engang også sett på da halsen vil løssne litt på seg (altså den ikke blir holdt i sjakk ved å være strammet av strengene) Anbefaller D'addario 0.009-0.042 . de er en drøm å spille med. (var til el sant?) jepp - var til el ja Kan sikkert teste de ut.. Hakke peiling på hvilke strengger som sitter på gitaren nå, men sia det er de som var der når jeg kjøpte, kan jeg vel regne med at de er en slags "standard", eller? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Høm, skal prøve å få til noe nærmere helga Flotters I'll be waiting. Noen som tok en titt på videoen jeg linka til med han som spilte "While my guitar gently weeps" på ukulele? Ser den om og om igjen... Han spiller så utrolig fint den så jeg ja ^^ EDIT: irriterende å spille med 5 strenger! EDIT 2: 5, ikke 4 Endret 5. juli 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kan sikkert teste de ut..Hakke peiling på hvilke strengger som sitter på gitaren nå, men sia det er de som var der når jeg kjøpte, kan jeg vel regne med at de er en slags "standard", eller? Antageligvis, men er jo mange gitar firmaer som har avtaler med streng firmaers osv Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Selvfølgelig liker jeg å spille melodier med lange og kule soloer! Har tross alt spilt elgitar i mange år, så det skulle bare mangle. Nå har jeg funnet noen sanger som jeg kan spille og synge ( ) uten å ha med fullt band (Ja, jeg spiller i band... ). Altså noen sanger jeg kan spille alene, noe som (nesten) ikke går an med mange av hard-rock sangene. Har forresten aldri spilt Iron Maiden Burde kanskje prøve en sang.... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Har forresten aldri spilt Iron Maiden Burde kanskje prøve en sang.... Phantom Of the opera!! Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 ...Nå har jeg funnet noen sanger som jeg kan spille og synge ( ) uten å ha med fullt band... Godt poeng det! Skal man smelte kvinnehjerter på nachspiel må man ha noe lett fordøyelig som alle kan synge med på Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Flanger, åssen band spiller du i? litt kort info om bandet hadde vært kos, og kanskje noen smaksprøver på musikken? edit: knut marius, bladde litt bakover her men fant ikke linken du snakket om, legge ut på ny? Endret 5. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 har dritlyst til å lære meg gitar-duetten i Fight Fire With Fire Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Da skriver jeg min.. Er det ikke litt kjedelig å spille de repetive greiene til Maiden? Møkk kjedelige soloer har de og... repetive og repetive. Man kan ikke spille 100 riff en gang hver etter hverandre. Må spille og lage en viss struktur sant. Soloene i Stranger in a strange world, powerslave og strange world er utrolig vakre og digge og spille (har ikke prøvd meg på powerslave enda men den høres digg ut og ser på den som noe å lære seg når jeg er ferdig med det jeg driver med) Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 edit: knut marius, bladde litt bakover her men fant ikke linken du snakket om, legge ut på ny? http://www.m90.org/view_image.php?image_id=6057 se og nyt Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 edit: knut marius, bladde litt bakover her men fant ikke linken du snakket om, legge ut på ny? http://www.m90.org/view_image.php?image_id=6057 se og nyt ........ Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 edit: knut marius, bladde litt bakover her men fant ikke linken du snakket om, legge ut på ny? http://www.m90.org/view_image.php?image_id=6057 se og nyt ........ hehe - han der hadde skills, ja Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hva heter sangen han spiller? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) beatles - while my guitar gently weeps Endret 6. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 mysongbook.com hadde ikke tabben q: Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Uansett, while my guitar gently weeps er veldig anderledes enn det han spiller (han har vel lagd noe ut av samme akkorder eller noe) folkens WEEPS ikke wheeps, sorry' http://mysongbook.com/?msbp=eng%2Ctab%2Cta...&imageField.y=0 Endret 6. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå