edge Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 http://youtube.com/watch?v=EYJyQ94m2-g Gitargud Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hvis noen her lurer på hvor bra den akustiske modellen på Line 6-gitarene er, så kan du høre det i den nye låta til solo-prosjektet mitt, "Suffer It Does" Link. Det eneste jeg har gjort ekstra er å legge på litt klang. Intet mer. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det var jaggu flott men rart å høre noe annet enn black metal fra deg Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hepp. Du sier at du ikke har gitar der du er nå. Når du kommer hjem prøver du følgende:Sett pekefingeren på G-strengen på 5 bånd, og se om du klarer å forandre tonen bare ved å variere trykket. Du VIL høre forskjell. Det samme kan du gjøre ved å ta et gitargrep, og variere trykket. Men det jeg vertfall kan si, press strengen en halv mm ned, og du hører forskjell. Nå er det egentlig D og G strengen som er utsatt med kapodaster, men utslaget hører du best på de tykkeste strengene når en presser ned. Jeg klarer å få rett i overkant av 1/4 tone utslag kun ved å presse på E og A strengen, noe rett i underkant på D og G, og ikke fullt så mye på B og E, dog frendeles godt hørbart. Jeg skal prøve når jeg kommer hjem ja. Eventuelt låne meg en profesjonell stemmeboks og måle det... Geir Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 De var schtøgge. har aldri skjønt poenget med å gjøre slike ting med gitarer Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) De var schtøgge. har aldri skjønt poenget med å gjøre slike ting med gitarer V gitarer er schtøgge, aldri skjønt vitsen med å lage slike gitarer. (Bare for å poengtere at folk har forskjellige meninger, noen ting er så harry at det blir kult) Endret 30. mars 2008 av tronni_87 Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Herregud, prøv å skjønne at ZZ Top hadde mer humor og selvironi enn noe annet band på 80-tallet. Puddelgitarene ble laget spesielt for videoen til Legs: Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 De var schtøgge. har aldri skjønt poenget med å gjøre slike ting med gitarer skal trekke LP'en min i noe knall rosa plysj jeg har liggende. 10 cm lange hår! Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 jeg skal trekke mine plektre i 10 cm lange kjønnshår Lenke til kommentar
Erren Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 jeg skal trekke mine plektre i 10 cm lange kjønnshår Få dem i ruglete hudfarge, så ser de ut som flate ballesteiner. Mmh, macho. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 http://www.jcfonline.com/resources/csgen/JCFCustomShop.htm kom over denne siden akkurat. Sinsyk bra editor i den Lenke til kommentar
Erren Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja, shit, det var fett Skulle gjerne edita en LP, da, har sykt lyst på det. Har Strat og SG fra før, vil gjerne ha SG. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Check out mah bad-ass hard-metal axes :!: Lenke til kommentar
kalli Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er det bare for meg den siden ikke virker? Ser bare sånn ut for meg: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Rasket sammen noe. Ble ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Veit noen hva en Aria Pro PE 120 fra 1977 er verdt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå