KimNK Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er fordi det er lisensproduserte gitarar. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er fordi det er lisensproduserte gitarar. Synes likevel det er rart at alle CIJ'ene ligger på sidene, untatt de nyeste(06-07) Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Noen som vet om en bra preamp til en rimelig pris? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Kva slags preamp? For gitar, metal for det meste Endret 26. mars 2008 av Nordfonn Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Jeg må ha meg gitar. Jeg har så lyst på en Crafter til 7000kr, er 5 dager til jeg får penger nok, men vet ikke om jeg vil gå lei av å spille gitar. Har bare spilt i rundt 2-3-4 mnd nå. En gitar vil vel falle " ganske " kjapt i verdi? Endret 26. mars 2008 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kjøp brukt. Er den behandlet fint så faller den ikke mye i pris. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg må ha meg gitar. Jeg har så lyst på en Crafter til 7000kr, er 5 dager til jeg får penger nok, men vet ikke om jeg vil gå lei av å spille gitar. Har bare spilt i rundt 2-3-4 mnd nå. En gitar vil vel falle " ganske " kjapt i verdi? Kjøp en Furch Durango. 5000 kroner. Grisegod. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Jeg må ha meg gitar. Jeg har så lyst på en Crafter til 7000kr, er 5 dager til jeg får penger nok, men vet ikke om jeg vil gå lei av å spille gitar. Har bare spilt i rundt 2-3-4 mnd nå. En gitar vil vel falle " ganske " kjapt i verdi? Kjøp en Furch Durango. 5000 kroner. Grisegod. Jeg vil prøve gitaren før jeg kjøper den, å jeg har ikke mulighet til det i Sarpsborg i alle fall. Får lete litt rundt å sjekke opp. Jeg kan kanskje prøve å få et tilbud på Crafter gitaren. Prøve å få den til 5500kr.. Dessuten er vel Durangoen dreadnought og ikke el-akustisk? Endret 26. mars 2008 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Noen som vet om en bra preamp til en rimelig pris? Marshall JMP-1 får du omtrent kastet etter deg på bruktmarkedet. Begynn med å sette midrange på -6 (laveste) og jobb derfra, så er det mulig å skru bra metal-lyd på den. Denne f.eks: http://musikkweb.no/marked/market.php?aid=220658 Endret 26. mars 2008 av jon67 Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Noen som vet om en bra preamp til en rimelig pris? Marshall JMP-1 får du omtrent kastet etter deg på bruktmarkedet. Begynn med å sette midrange på -6 (laveste) og jobb derfra, så er det mulig å skru bra metal-lyd på den. Denne f.eks: http://musikkweb.no/marked/market.php?aid=220658 Er den gått ut av markedet? Finner den ikke på marshall sine sider.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som vet om en bra preamp til en rimelig pris? Marshall JMP-1 får du omtrent kastet etter deg på bruktmarkedet. Begynn med å sette midrange på -6 (laveste) og jobb derfra, så er det mulig å skru bra metal-lyd på den. Denne f.eks: http://musikkweb.no/marked/market.php?aid=220658 Er den gått ut av markedet? Finner den ikke på marshall sine sider.. Er det et problem? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg må ha meg gitar. Jeg har så lyst på en Crafter til 7000kr, er 5 dager til jeg får penger nok, men vet ikke om jeg vil gå lei av å spille gitar. Har bare spilt i rundt 2-3-4 mnd nå. En gitar vil vel falle " ganske " kjapt i verdi? Kjøp en Furch Durango. 5000 kroner. Grisegod. Jeg vil prøve gitaren før jeg kjøper den, å jeg har ikke mulighet til det i Sarpsborg i alle fall. Får lete litt rundt å sjekke opp. Jeg kan kanskje prøve å få et tilbud på Crafter gitaren. Prøve å få den til 5500kr.. Dessuten er vel Durangoen dreadnought og ikke el-akustisk? Trenger den være el-akustisk da? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er det et problem? Ikke noe problem i det, skulle bare lete etter info jeg, er jo greit å vite.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Huff, jeg må bare spørre her, hva heter den siden der en haug med skaler er listet opp, selve bakgrunnen er gul og man kan bestemme hvilken tuning man har gitaren i. Jeg finner ikke siden igjen:S Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Var innom Hagstrøm igår og fikk kjøpt meg en fet bærereim til gitaren svart silke med gule "Toxic contamination" merker på. kan laste opp noen bilder av den senere. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Huff, jeg må bare spørre her, hva heter den siden der en haug med skaler er listet opp, selve bakgrunnen er gul og man kan bestemme hvilken tuning man har gitaren i. Jeg finner ikke siden igjen:S http://www.looknohands.com/chordhouse/guitar/index_rb.html edit: Var innom Hagstrøm igår og fikk kjøpt meg en fet bærereim til gitaren svart silke med gule "Toxic contamination" merker på. kan laste opp noen bilder av den senere. Silke faktisk. Endret 27. mars 2008 av Innos Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Silke ja måtte ut med 360 spenn for den, men fy søren så deilig den er å ha på! Her kommer bilder. er ikke 100% sikker på at det er ekte silke, men klarer ikke kjenne noen forskjell hvartfall. så da tells det som silke Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nei og nei. Man skal ha skinnreim til Stratocaster. Uten motiv. Det er det tøffeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå