Griffin Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Er vel tidligere Garbo(tror det er skrevet slik), der Men kan ikke huske å ha sett at det er såpass lite gitarer der. Kan hende Arne hadde tatt med stasen på gitarseminar eller noe slikt Hehe... det kan vel stemme ganske bra... Ringte en god bjelle. Må ærlig innrømme at jeg ikke husket navnet... Du er vel en lokal innfødt da antar jeg? Men forsto jeg det riktig med at dette nå er ren gitarbutikk... klærne er borte vekke??? Endret 25. mars 2008 av Griffin Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Tja.. Værtfall så er prøverommet fyllt til randen med gitarkasser. Det selgs dog fortsatt vintagegitar T-skjorter der red: og ja, er lokal innfødt Endret 25. mars 2008 av edge Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Med fare for å starte samtaler som enkelte moderatorer mener er forbeholdt pm... Er utvandret Baillsunder... Flytta derfra for 7-8 år siden... Men, uansett... du har overbevist meg... Skal gi Arne ny sjans neste gang jeg er der oppe... Har litt lyst på USA strat eller Tele... (ikke at jeg tror jeg får lov å kjøpe av madammen any time soon)... Oh... for the record : Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Arne har minst en dødfet strat inne for tida: http://www.vintagegitar.no/content/view/709/101/ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Sidan han er Fender customshop-dealer er han påkrevd å ha ei viss mengd CS-gitarar inne til kvar tid. Gøy. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Arne har minst en dødfet strat inne for tida: http://www.vintagegitar.no/content/view/709/101/ På veldig mange områder så går jeg mot strømmen faktisk... Så jeg liker faktisk bedre denne Nå er dette en Mexico strat, men dog... Ikke no fan av å kjøpe slitte eller "slitte" gitarer... Skal gitarer slites, så skal de slites ned av meg... Kan gjerne kjøpe brukt, men da må de være velholdt og bære preg av å være velholdt... Endret 25. mars 2008 av Griffin Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hah, lykke til med å slite ned ein halv meter poly. ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har selv spilt på den CS-straten, og den er intet annet en himmelsk! Men når det kommer til slitte gitarer så er jeg enig men ikke helt. En gitar ser unektelig mye bedre ut med litt bortslipt lakk osv, men samtidig så er det, som du sier, mye fetere når en har slitt det bort selv Kjøpt selv en Japan-Tele hos Vintage i fjor. jobber fortsatt med å spille vekk lakken Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Faen... nå fikk jeg j**** lyst på den strat'en... Fant ut at den hadde tatt seg bra ut blandt de andre gitarene mine... Kjøpte en Japan Strat i 1992 eller 1993... Den begynner å bli litt slitt... Ikke sånn vinkelsliper slitt som ofte selges... men hakk og skrammer her og der... Som Kim sa... Gudd løkk slite ned en halvmeter Poly... Det tar sin tid... 15 år til så skal du se den begynner å bli flott... Edit: Og da er vi egentlig enig, siden det viktigste er å slite ut gitarene selv... men å kjøpe ferdig nedslipte gitarer blir som å lyge på CV'n... tar seg ikke ut... Endret 25. mars 2008 av Griffin Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Den straten var dritfin glad min er veldig lik den Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 [ignore] Den straten var dritfin glad min er veldig lik den [/ignore] Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg må nok ta meg turen innom Kristiansund når jeg skal oppover dit til sommern Lenke til kommentar
Innos Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Til dere med Fender Japan strat; stemmer det at de er nesten like bra som de amerikanske, så lenge de har US pickups? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Japan strat har etter kvart blitt eit ganske relatvt begrep, men ja. Dei ligg nærare US enn Mex. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Squier Japan Vintage derimot! *sikle* Tror dessverre at bytte av mikker til Tele'n må vente. Har en del andre innkjøp som må prioriteres først. Synd. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Har vel, som med alle gitarer av den typen, mye med hvor den ble laget (og dermed også når). Er slik jeg har forstått det de fra begynnelsen av nittitallet, med "Made in Japan" på halsen, som har en tendens til å være ganske gode, eller tar jeg feil? Endret 25. mars 2008 av Innos Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Til dere med Fender Japan strat; stemmer det at de er nesten like bra som de amerikanske, så lenge de har US pickups? Ettersom jeg har forstått det så gjelder dette gitarer som ble laget første halvdel av 90-tallet (ca)... Min har i allefall holdt ut mye mishandling og låter fortsatt svært bra. Tror ikke det er US pickups på den, men den låter bra likevel. Har forøvrig tenkt å koste på den en overhaling i nær framtid... Det fortjener den... Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg må nok ta meg turen innom Kristiansund når jeg skal oppover dit til sommern Du får si fra da Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Begynnelsen av 80-talet med "JV" i serienummeret utmerkar seg. Til dels òg "SQ". Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har en 2006 CIJ, lol S-nummer, ligger ikke på sidene til Fender engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå