SideburnsKongen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Mohaha... http://www.acm.ac.uk/flames/large/Fender_Flames.jpg Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Håhå, svidd Tele er nok skamtøft. Litt kjipt med kull som farger av på klærne da. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Mohaha... http://www.acm.ac.uk/flames/large/Fender_Flames.jpg NEIII!!!!! IKKE DEN FINE TELECASTEREN!<3 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Meh, var ikkje så feit. Hadde ikkje ashtray eingong. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Gratulerer med 1000 innlegg i denne tråden, KimNK Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Noen som greier å tabbe delen som Johnny spiller fra 03:50 til 04:03 i videoen? Det hadde vært topp! .. eventuelt hvis det er en sang (høres litt ut som AC/DC), kan noen si hva den heter? EDIT: Kanskje jeg greide å tabbe den selv :!: Poster det jeg tabba jeg, kanskje noen vil lære det |---------------------------------------| |---------x-x-------------3-3--3--------| |-2----2--x-x-------------2-2--0--------| |-2----2--x-x-------------0-0--0--------| |-0----0--x-x--3p0----------------------| |---3v--------------3p0-----------------| Mer eller mindre sånn Ojda. må lære meg codebox litt bedre. Endret 23. mars 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei. Passer kanskje ikke så godt her, men det omhandler GuitarPro. Jeg har en GuitarPro fil med en veldig fin versjon av Children of Bodoms "Hate Me!". Jeg har prøvd å ta den opp med det innlagte verktøyet, men lyden blir sykt lav. Midi versjonen går an, den får jeg til, men vil helst ha den som wav eller mp3. Håper noen kunne klare å få det til, for min pc lagrer den bare med lav lyd. http://www.mediafire.com/?es9ddosmej1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva synes folket er tøffest: Fender Deluxe Tolex-kasse(Orange) eller Fender Tolex med svart interiør? Eventuelt forslag til annen kasse? Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei. Passer kanskje ikke så godt her, men det omhandler GuitarPro. Jeg har en GuitarPro fil med en veldig fin versjon av Children of Bodoms "Hate Me!". Jeg har prøvd å ta den opp med det innlagte verktøyet, men lyden blir sykt lav. Midi versjonen går an, den får jeg til, men vil helst ha den som wav eller mp3. Håper noen kunne klare å få det til, for min pc lagrer den bare med lav lyd. http://www.mediafire.com/?es9ddosmej1 Har du sjekket lydinnstilingene dine på data'n? Fila fungerer helt prima hos meg. Akkurat som alle andre gp-filene jeg har. Kjører med alle RSE pakkene innstallert og ikke stilt inn på noen filer. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva synes folket er tøffest: Fender Deluxe Tolex-kasse(Orange) eller Fender Tolex med svart interiør? Eventuelt forslag til annen kasse? Fender Deluxe Tolex kasse Fender Tolex Kasse Fargen på gitaren som skal ligge i den må også få spille en liten rolle synes jeg... men med mindre den er veldig mørk (f.eks. hel sort) så likte jeg best den med sort interiør. Den andre har en litt mer kostbar look over seg, men den sorte var tøffest Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei. Passer kanskje ikke så godt her, men det omhandler GuitarPro. Jeg har en GuitarPro fil med en veldig fin versjon av Children of Bodoms "Hate Me!". Jeg har prøvd å ta den opp med det innlagte verktøyet, men lyden blir sykt lav. Midi versjonen går an, den får jeg til, men vil helst ha den som wav eller mp3. Håper noen kunne klare å få det til, for min pc lagrer den bare med lav lyd. http://www.mediafire.com/?es9ddosmej1 Har du sjekket lydinnstilingene dine på data'n? Fila fungerer helt prima hos meg. Akkurat som alle andre gp-filene jeg har. Kjører med alle RSE pakkene innstallert og ikke stilt inn på noen filer. Joda, filen funker. Men problemet er at når jeg tar opp wav av sangen, blir lyden sykt lav på wav filen etterpå. Derfor håpet jeg noen andre kunne ta den opp for meg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) "Problemet" med den svarte er at eg har både en svart gitar og en sunburst Tror dog det blir den svarte, da den er noen kroner billigere pluss at gitaren den etter all sannsynlighet skal inneholde er en sunburst Tele (Lik den på bildet, men med hvit binding) Bønne: Tweed er kult, men vil ha svart kasse Endret 24. mars 2008 av edge Lenke til kommentar
binko Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Hallois! Hadde et lite uhell med jack-inngangen da jeg skulle stramme den, og.. Ja. En mutter og en ring falt ut. Bilde følger med. Skal jeg bare finne fram skrutrekkeren? Åpne opp dekselet, sette på mutter og ring, sette på deksel igjen? Og det hjelper ikke å lange ut i.. lange baner om superfrontere og ostenøkler og papirskruer, for jeg kan lite om gitarmekanikk... ;D EDIT: Hmm ikke noe bilde. Prøve igjen! Endret 24. mars 2008 av Binko Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Skal jeg bare finne fram skrutrekkeren? Åpne opp dekselet, sette på mutter og ring, sette på deksel igjen? Ja! For å pirke så skru mutter på! Endret 24. mars 2008 av Montgomery Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hva tror folk om denne pakken: gitarhuset.no I forhold til feks. Epiphones Les Paul. Hvordan er forsterkeren? Remember, jeg er relativt nybegynner... KsG ^^ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 gitarhuset.no Ah. I say no. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Den "Woodrock" gitaren der, styr unna. Har prøvd, og ville ikke kjøpt den. Men gitarhuset er det ikke noe veldig stort problem med? Kjenner mange som har bestilt hos dem, og til og med vært på lageret osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå