edge Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Shait, den var fin! Endret 12. mars 2008 av edge Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvor har du den fra? Den var nydelig <33 Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvor har du den fra? Den var nydelig <33 http://www.pk-gitar.no/ En kar som bor ca 15 minutter unna meg Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 De fleste bruker vel midiprogrammer hvor de programmerer backingtracket, for så å erstatte midilydene med audiosamples. Slike programmer koster penger ^^ Man kan bruke guitarpro til å programmere trommer og bass, men lyden er som sagt i midi, og man trenger andre programmer og plugins for å få mer "ekte" lyd. Jeg lagde ett bittelite BT med GP engang til ett riff jeg hadde liggende bare for moro. (om interessert, kan du høre det HER) Jeg dobbla basstromma og snare'n og la til litt reverb... Ble ikke bra, men det koster i alle fall mindre enn med profesjonelle programmer Ganske bra riff det der ja høres ikke ut som GuitarPro though. er nysjerrig på hva han som var i filmen jeg postet brukte. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Ganske bra riff det der ja høres ikke ut som GuitarPro though. er nysjerrig på hva han som var i filmen jeg postet brukte. Høres veldig ut som guitarpro imo. Med RSE-pakke Helt jævlig lyd i grunn Endret 12. mars 2008 av edge Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvor har du den fra? Den var nydelig <33 http://www.pk-gitar.no/ En kar som bor ca 15 minutter unna meg Kult! ;p Den der var den fineste han hadde på siden sin ;D Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ganske bra riff det der ja høres ikke ut som GuitarPro though. er nysjerrig på hva han som var i filmen jeg postet brukte. Høres veldig ut som guitarpro imo. Med RSE-pakke Helt jævlig lyd i grunn midi ftw Hørte den først nå, og ja, det høres faktisk ut som GP, kanskje litt bedre.. Jeg har aldri brukt den nye RSE-pakke greia på den nye GP, men kvaliteten var langt fra den du får med eZdrummer o.l. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 *grøss* Bling-tele er verkeleg ikkje mi greie. =P Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er ikke så mye jeg ikke liker på et strengeinstrument, men det er en ting spesiellt jeg ikke tåler, og det er gold hardware. Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 jeg går aldri tilbake til 9-46 igjen altså. Nå er det 11-54 for alle penga. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ikke helt enig der ass... Les Paul (husker ikke vilken modell) med gull hardware er jo digg Også Mary Kaye strat med gull Men er enig at det ikke passer på alle gitarer...! Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg er enig, så en lekker LTD eclipse idag, svart med gull detaljer. Var lekkert som pokker. Kostet 14k da, så sweet dreams. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Les Paul Custom har lov å ha gull-hardware. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 hei, jeg har en billig morgan akkustisk gitar som jeg kjøpte til 1600, joda er en grei gitar men er ikke helt fornøyd med den, det er en vanvittig høy action på den, og jeg kan ikke sette den lavere fordi da begynner det og skurre, jeg synes det er vansklig og få akkordene til og låte rent, også er jeg ikke helt fornøyd med lyden som kassa og micen produserer, vansklig og beskrive. så jeg vurdere og skaffe meg en ny til sånn rundt 3000 kanskje 4000, den må ha cutaway og mic, noen foreslag? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 *grøss*Bling-tele er verkeleg ikkje mi greie. =P Det er ikke så mye jeg ikke liker på et strengeinstrument, men det er en ting spesiellt jeg ikke tåler, og det er gold hardware. Bling er gøy! Selv på Telecastere. Som han som kjøpte den av meg sa: "...langt forbi Harry og langt inn i det som er kitch og kult" Nå har selvsagt det motsatte sin sjarm også. Dette er nok mer i min gate tross alt: Geir Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg er enig, så en lekker LTD eclipse idag, svart med gull detaljer. Var lekkert som pokker. Kostet 14k da, så sweet dreams. "The real deal" er enda bedre Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 The real deal my ass. Dette er the real deal. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Quite possibly the most beautiful guitar in the world! (Fritt etter Carlsbers slagord.) Når jeg som 20 åring skulle kjøpe min første "ordentlige" gitar (før det hadde jeg bare kopier og billigmerker) så sto valget mellom LP Custom og strat. Siden jeg fikk straten for halv pris ble det den. Så gikk det 30 år før jeg fikk en Les Paul. Geir Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 The real deal my ass. Dette er the real deal. Mulig det, men han refererte til en LTD. Min er ESP og er derfor "the real deal" når det kommer til ESP/LTD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå