Martin-sama Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hvor står det mer om låneordningen til godlyd? Er ikke disse utlånsrundene du snakker om? Godlyd har vel disse rundene ja, hvor man ikke kan velge pedaler, men skriver seg opp på å prøve ut en pakke med pedaler som de velger ut. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 du har planer om å kjøpe samme som meg... eller rettelse:samme som jeg hadde planer om, fram til jeg over flere timers surfing kom over merket Edwards som er et undermerke av ESP, men selges bare offesielt i Japan. http://www.espguitars.co.jp/artist/alexi_laiho/index.html ESP alexi signaturen går for 577 500yen (= 29140kr) de selger også samme gitaren produsert under merket Edwards for 134 400yen (=6781kr) De har AKKURAT samme specs, og wikipedia sier: The difference between Edwards and ESP being that Edwards are produced in different factories in Japan and are generally considered to be of equal or better quality than guitars under the name of ESP du finner den på ebay Da blir det vel denne? Utrolig tøft at den har kommet i edwards versjon nå. Litt dyrere dog. Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hva er forskjellen på overdrive og distortion? Også, når jeg spiller soloer så fortsetter noen strenger og "summe" etter jeg har flyttet meg til en annen streng. Dette kludrer lydbildet noe helt jævlig. Er det en treningsak, eller er pickup'ene for nærme strengene? (det er veldig lite vibrasjoner) Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Overdrive: ganske innestengt fuzzaktig lyd. myk utgave av Distortion Distortion: Nermest fresende overdrive og mye brukt i metall Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Alle som liker pene gitarer, ta en tur inn om RPP(om dere ikke har noe imot stygge folk ) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Recent Pic Post. En tråd under kategorien "Sosialt" i Off-topic. Jeg lurer fortsatt på hva jeg skal ha til Tele'n. Lurer på om jeg bare skal slå til på noen små humbuckers til Tele fra SD ved brua, og kanskje en LF-humbucker ved halsen. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Da er ny gitar i hus! Ibanez Rg-350ex Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tusen takk Fikk den kjempe billig! Fikk gitaren, Behringer V-Amp 2 og en god gitarkabel for 1000kr totalt. Takket være en bekjent av meg som jobber i en bedrift som har avtale med en gitar-sjappe. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Å fy flate! Det er billig altså! Gratulerer så mye, steike tøff gitar Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Å fy flate! Det er billig altså! Gratulerer så mye, steike tøff gitar Tusen takk! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ja fytti flisa! Det var jo steike billig! Skulle ønske jeg kjente en sånn fyr...! Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tusen takk. Har ventet lenge på denne gitaren nå Jeg lurer på om jeg skal justere høyden på mikrofonene, er litt uvant å "strumme" på denne gitaren, da plekteret kommer nær mikrofonene. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva i all verden er å "strumme"? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Føler dessverre jeg ikke ble noe smartere av det. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Å bruke høyrehånda (med plekter) til å slå på strengene for å få dem til å vibrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå