Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

nylonstrenger har bare mer tøyeligere og mer fleksible strenger! det prøver jeg å si!

hater nylon :hrm: men drit nå i det!! glem hele nylon og vreng opplegget ditt.

 

 

jeg klarer å bøye mine 0.009-0.042 strenger mye mer enn nylon på kassa oppe.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jaja, jeg liker nylon best... da kan vi diskutere noe annet; hvilket av disse merkene er best?:

 

- ritmo

 

- ibanez

Av de, Ibanez

 

edit: svarte før jeg visste hva ritmo er. goggla og det eksisterer ikke, er det en kopi kopi kopi kopi??

 

Ett merke "Admira" har visst gitt ut en gitar med modell navn ritmo :hmm:

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Huff - der røk e-strengen :(

 

jaja - hva kan jeg forvente når jeg sitter og strammer den helt uten hemninger :p

 

virker som om den røk helt på enden, eller bare slapp taket, så jeg prøver å feste den på nytt før jeg kjøper ny - så var det det å finne ut hvordan :hmm:

Lenke til kommentar
virker som om den røk helt på enden, eller bare slapp taket, så jeg prøver å feste den på nytt før jeg kjøper ny - så var det det å finne ut hvordan :hmm:

ikke å anbefalle :p Har selv opplevd at strengen strekker seg nederst, spiller og plutselig blir den griseløs, men funker igjen når jeg strammer den masse og stemmer. Ikke noe sæli pen lyd da :hrm:

Lenke til kommentar
edit: svarte før jeg visste hva ritmo er. goggla og det eksisterer ikke, er det en kopi kopi kopi kopi??

hmm, kanskje ritmo ikke finnes lenger... nylonstrengeren min (:p) er ritmo, model nr 500, fra spania... faktisk ganske billig OG god gitar, hvertfall til flamenco OG (haha!) rock... menmen, synd hvis det ikke finnes lenger

 

(og det er IKKE en kopi)

Lenke til kommentar

hmm, kanskje ritmo ikke finnes lenger... nylonstrengeren min (:p) er ritmo, model nr 500, fra spania... faktisk ganske billig OG god gitar, hvertfall til flamenco OG (haha!) rock... menmen, synd hvis det ikke finnes lenger

 

(og det er IKKE en kopi)

Jeg kan med relativt god sikkerhet si at gitaren din IKKE er en kopi av en ritmo, men en heeelt ekte ritmo ;)

Lenke til kommentar
Hey

 

Jeg har akkurat kjøpt meg en Morgan el-gitar

 

Legend series eller noe.. og en Cube 15 forsterker til 4000kr

 

Var det et godt kjøp eller?

Morgan elgitarene er nybegynner-kopigitarer og passer flott til nybegynnere og litt viderekomne :) Cube forsterkeren er den beste transistorforsterkeren jeg vet om under 30W og var et meget godt kjøp! :)

Lenke til kommentar

Og du er helt sikker på at den sangen ikke finnes en tab av fra før? Det hadde kanskje vært greit å vite navnet på sangen og artisten da heh (hvis det ikke er veldig lokalt :p)

 

edit:

 

Tenkte kanskje at du hadde en sang du ville ha skikkelig inn i power tab eller guitar pro og ikke var så flink til det :p

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...