Valkyria Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Japanske gitarer > Amerikanske gitarer ESP må være tidenes beste merke! Har ikke ESP selv, men skal skaffe meg, og de jeg har prøvd er GUUUD! Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg vil bare bestemme meg føler meg som vinglepetter, prøvde Epiphone Goth Explorer men jeg syntest egentlig at 400 var mye bedre og spille på. Forsterker blir enten Peavey (Bandit?), Spider 111 75w eller Roland Cube 60w. Noen innspill? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Jeg personlig synes Peavy leverer varene best av de tre der. Den dekket i alle fall mine behov da jeg prøvde den Endret 18. februar 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Innos Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg vil bare bestemme meg føler meg som vinglepetter, prøvde Epiphone Goth Explorer men jeg syntest egentlig at 400 var mye bedre og spille på. Forsterker blir enten Peavey (Bandit?), Spider 111 75w eller Roland Cube 60w. Noen innspill?Om du synes det burde det ikke være et spørsmål engang, kjøp ESP-en. Og når det gjelder forsterker ville jeg personlig aldri gått for Roland eller Line 6. Transistor og modelering blir litt kjedelig synes jeg, men du må jo gå etter hva du selv liker. Vil anbefale deg å ta deg råd til en Peavey ValveKing isteden. Det jeg har hørt av den har vært ganske bra, og den virker ganske allsidig. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Noen som vet en nettside der jeg kan få meg en billig epiphone(hvilken som helst modell)?Helst i norge. musikkborsen.no er i hvertfall billigst på LP Standard i Norge (3599,-). Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Men er Peavey noe tess på distortion? Kommer til og spille 90% med vreng. Kan noe linke til peavey'en? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Noen som har prøvd følgende og kan fortelle meg om den er bra og verdt 2000kr? http://www.voxamps.co.uk/tonelab/ Lenke til kommentar
Innos Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Men er Peavey noe tess på distortion? Kommer til og spille 90% med vreng. Kan noe linke til peavey'en?Vreng er vel det Peavey er best kjent for, men ValveKing skal visstnok ha veldig bra clean også. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 I dag kjøpte jeg meg min første gitar, ble en Epiphone Les Paul 100 i vintage sunburst finish sammen med en Roland Microcube forsterker til hjemmebruk.. Blakk, men vært det Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Grattis Sleng opp noen bilder! Gjerne av forsterkeren og Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Noen som har prøvd følgende og kan fortelle meg om den er bra og verdt 2000kr?http://www.voxamps.co.uk/tonelab/ Jeg har den og liker den godt. Du har mindre innstillinger på den enn Pod XT og Boss GT-8, men det er et godt multieffektbrett. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Veggen min er sexy for tiden Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er det før og etter "Cilit Bang" bilde? ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kan forklare: Til venstre: en Fender Japan Telecaster fra 80-tallet. To Duncans med coil-split og messing-plekterbrett. Til høyre: Min 62' Reissue CIJ Tele. Usikker på produksjonsår, ifølge Fender er den fra 94-95, men det tror jeg ikke. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 En Jack Daniel's kalender Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Nydelige Telecastere Edge! Du har virkelig god smak. 3,1 kg sa du tidligere? Litt lettere enn min den. Min er på 3,9-4,0kg. Dog har volumkontrollen begynt å fuske litt. Så snart jeg har fått bestilt de nye mikkene så ordner det seg nok. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 min strat er på 3545g Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Noen som har prøvd følgende og kan fortelle meg om den er bra og verdt 2000kr?http://www.voxamps.co.uk/tonelab/ Jeg har den og liker den godt. Du har mindre innstillinger på den enn Pod XT og Boss GT-8, men det er et godt multieffektbrett. Det blir i så fall mitt første brett. Har/hadde en pocket pod, men den tok kvelden så da tenkte jeg kanskje handle Tonelab le'n til en kompis. Jeg spiller mest litt tyngre rock/metal (m/ EMG pickups) - passer brettet til dette mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå