Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kan ha med alle de gitarer dere vil. Men det går "bare" 50 alternativer inn i en og samme poll. Desverre er det blitt litt mer kronglete å legge til alternativene, i tidligere versjoner av forumet var det bare en liste med linjeskift mellom alternativene, nå må du legge inn ett og ett.

 

Hvor mange vi trenger ha med er avhengig av hva pollen skal dreie seg om. Skal det være hvilke gitarer folk har er det vel ikke noe poeng å ta med alle merker folk har hørt om, vi trenger bare ha med de folk faktisk har. Jeg foreslår at vi lager en egen tråd for dette. Så kan vi ha en nominasjonsrunde hvor folk foreslår merker som skal være med først, ganske enkelt ved å nevne de merkene de selv har. Om så folk med mer eksotiske merker kommer til etter at pollen er startet og savner sin gitar blant alternativene er det ikke noe problem å legge dem til etterhvert.

 

Hva tror dere? Jeg lager gjerne en slik tråd og avstemning om dere ønsker.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Tja, velbegrunnet og poll er vel litt antagonistiske begreper her på forumet. De er bare for moro skyld.

 

MoonJazz! ønsket opprinnelig en popularitetsavstemning: "Hvilken gitar liker du best". Men etter at noen uttrykte motforestillinger ble det foreslått en avstemning om hvilke(n) gitar(er) folk har. For min skyld kan vi godt ha begge deler, vi kan har mere enn en poll i en tråd.

 

Noen brukere synes det er morsomt med avstemninger, selv om de ikke forandrer noen verdens ting. De som ikke synes det kan jo bare la være å delta.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...