fbassbassbass Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvis det blir noe av dette synes jeg vi skal få med så mange merker som mulig Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ja, dra inn alle:P Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Tenkte vi kunne ta med de store og kjente (LTD glemte jeg, ja!) siden jeg antar det er flest som har dem. Er enig i det. Men kan også være kjekt med f.eks 30 godt kjente merker, slik at vi kan få et godt og nøyaktig resultat Og f. eks ikke nevne alle de billige Strat-kopimerkene, men heller bare la et valg være "Billig strat-kopi" eller no i den duren. I tillegg så har man jo Custom-lagde gitarer, så kan man la et valg være "Customlagd gitar" Ikke vet jeg Endret 17. februar 2008 av Stratosphere Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Blir litt av ei liste: Alvarez Aria B.C. Rich Benedetto Bunker Guitars Carvin Cort ESP Epiphone Fernandes G&L Guitars Gibson Godin Gretsch Guild Guitars Hamer Heritage Hohner Ibanez Jackson Klein L'Arrivee Musicman Martin & Co. Ovation Parker Peavey PRS Guitars Rickenbacker Ruokangas Guitars Samick Santa Cruz Guitar Company Seagull Takamine Taylor Washburn Guitars Endret 17. februar 2008 av Flaringo Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Men det er ikke vanskelig og putte listen i en poll da. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 + Vigier Steinberger Mosrite Danelectro Lado Line6 Crave Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ser fortsatt ikke Suzuki:P Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ser fortsatt ikke Suzuki:P har du bilder av den? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nei men kan ta, vis du ønsker? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Gjerne Har aldri hørt om suzuki gitarer før... Lurer på hvordan merket ser ut på hodet på gitaren. Men det høres jo ikke rart ut egentlig ut. Yamaha (påhengsmotorer) lager jo gitarer og basser (John Myung i Dream Theater har en Yamaha signaturbass.) Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Tar litt tid må finne ledningen til kameraet. vent litt. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Her er bildene av Suzuki gitaren . Noen var litt uklare:P Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Her er bildene av Suzuki gitaren . Noen var litt uklare:P Hehe, den var jo nice Hvor mye ga du for den? og hvor kjøpte du den? Den stripa som gikk igjennom hodet var også litt spesiell Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fikk den av bestemor da jeg sa jeg ville spille gitar, hun kjøpte den på loppemarked for en 50lapp eller no sånt, det var siste dagen og alt skulle vekk:-D Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fikk den av bestemor da jeg sa jeg ville spille gitar, hun kjøpte den på loppemarked for en 50lapp eller no sånt, det var siste dagen og alt skulle vekk:-D Det var jo litt av et kupp! Heldig der Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Joda. Hun ble ikke så glad da hun så "rocke" hånden nederst til høyre, med da jeg sat at det var et klistre merke jeg lagde for lenge siden ble hun glad igjen, hun vile først ha den tilbake. Men kunne vi fått opp en poll her? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Blir bare tull med 50 forskjellige merker. Synes vi skal ta de aller største, og ha et alternativer som heter "Annet (spesifiser gjerne hvilket)" i tillegg til "Billig kopi" og "Custom" som tidligere nevn. edit: Jeg har f.eks en billig kassegitar av merket Sevilla, men blir for dumt å ta det med av den grunn. Endret 17. februar 2008 av Innos Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Enig med Innos. Gibson Fender Ibanez ESP LTD Dean Jackson Epiphone Annet Billig kopi Custom Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Må da ta med litt flere enn de der, bl.a Line6, PRS, Hagström Endret 17. februar 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå