kjeklulf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nja, jeg har noen ganger måttet krangle litt med Norwegian når jeg har hatt med basser, særlig når jeg har brukt dobbelbag med to basser. Jeg har aldri måttet krangle med SAS, de er mye mer hjelpsomme på det punktet. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Skal du uten for Scandinavia er det et helvete med gitar som håndbagasje. Hattehyllen er neste alltid full, i alle fall på italienske og franske flyvninger. Men jeg har sendt både bassen og gitaren min, stappet hardcasen full av klær og begge gitarene har overlevd. Så nå har du jo to erfaringer fra Geir og meg. Endret 14. februar 2008 av Arnold Layne Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Å? Jeg har flydd mye også utenlands og det har aldri vært noe som helst problemer med å ta med basser og gitarer i gig-bag. Jeg har imidlertid svært mange negative erfaringer med instrumenter sendt som vanlig bagasje og nekter å levere fra meg instrumenter til vanlig innsjekking. Jeg har vel et inntrykk av at klistremerker med "Forsiktig" eller liknende tolkes som "la oss se hvor langt vi kan kaste denne" av stuerne. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Ja, å sette klistremerker på hjelper vel ikke i dethele tatt. Men Air France og AlItalia (som forresten holder på å gå konkurs) ville sende min og jeg tror italienere er glad i hånbagsje. Det var så ille at mange satt med bagasjen i hendene. Men det kan jo bare være jeg som har vært uheldig på de flyningene. Endret 14. februar 2008 av Arnold Layne Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Joda, jeg utelukker ikke at jeg har vært spesielt heldig. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Lindy Fralin med hotplate sjølvsagt. ;D Eller hvis du vil ha årntli råkketrøkk i stolposisjon, så sjå på eBay etter den -gamle- versjonen av Seymour Duncan Little '59 humbucker (i singlecoil-størreslse). Dei er lette å sjå forskjell på: den gamle har åpen spole, men den nye har heildekkande plastchassi. Men det er ikke så sinnsyk forskjell mellom de nye og de gamle SD Little '59-humbucker'ne? Kan ikke finne noen på eBay. Og hva synes dere om komboen SD Little 59' i bridge og Lindy Fralin Stock neck-pickup? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Og siden du er så glad i EMG, Kim, så kan du kjøpe mine gamle. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 HAHA (byr deg 50 spenn for èin.) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er 800-900 kroner greit å ta for de to? Neste på lista blir sikkert en ordentlig snasen rørforsterker. Om noen år. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Noen som har erfaring med Biyang-pedaler? Virker nesten for godt til å være sant, men de får utelukkende gode review, bl.a for byggekvalitet. OD-7 Product Features: Using classic JRC4458 chips for getting a kind of tube tone. 3 mode design Using high quality stuffs such as German WIMA audio capacitance, High precision resistance etc...for signal transaction. Entirely dust-proof rheostat, for long using life. True bypass design. Stainless metal panel and metal enclosure, luxury and durable. Denne går for £35+£5 (porto), som blir 450 kr (rundet opp). OTD-100Pro Product Description: The BIYANG OTD-100 is a tube distortion powered by selected one Russia 12AX7EH vacuum tubes. Very natural sounding and highly sensitive. All-tube distortion the BIYANG OTD-100 unique paracyclic filter makes it the most versatile distortion ever! From warm overdrive to vacuum tube distortion sustain to the heaviest metal tube driven screams, you won't find a creamier distortion than the BIYANG OTD-100 Går for $100+$30 (porto), noe som blir ca 700 kr (rundet ned). Prisene forutsetter at man slipper moms (noe som sjeldent er et problem på eBay). edit: La ikke merke til at det var 4458, o ikke 4558. 4458 må jo være noe de har lagd selv? Finner ingenting om den på TS-sider i hvert fall. De lurte meg en stund i hvert fall. =| Kan vel uansett bare bytte ut med skikkelig JRC4558 i ettertid, koster jo så og si ingenting. Endret 14. februar 2008 av Innos Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) I dag greide jeg å skade fingeren min, vet ikke om det er en ødelagt nerve, eller en metalsplint fra strengen, isåfall gjør det J**** vondt å bare røre tuppen, kan ikke trykke ned en tast på tastaturet engang... Endret 14. februar 2008 av victoryseieren Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det suger :/ Har hatt noe "lignende" men ikke så ille, og det pleier som oftest og gå over her.. Blir det for ille ville jeg tatt en tur til legen ;P Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Eg har ein kronisk "halvsovande" veslefinger på venstrahanda. Artig. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Og jeg har tendenser til sen-betennelse Skal til legen neste uke Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Skal du uten for Scandinavia er det et helvete med gitar som håndbagasje. Hattehyllen er neste alltid full, i alle fall på italienske og franske flyvninger. Men jeg har sendt både bassen og gitaren min, stappet hardcasen full av klær og begge gitarene har overlevd. Så nå har du jo to erfaringer fra Geir og meg. Ok, jeg tror jeg prøver meg på den der. Nå skal jeg bare opp til Bodø, men det blir flybytte i Trondheim, så det er kanskje like greit å sende den som vanlig kollo hvis det likevel går bra. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Eg har ein kronisk "halvsovande" veslefinger på venstrahanda. Artig. Det har jeg også hatt... Gikk heldigvis over da Endret 15. februar 2008 av GibsonLesPaul Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har hatt det i 10mnd. no etter ein liten senestrekk. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har fått bekreftet at det er en JRC4558 som sitter i OD-7, og kjøper jeg begge pedalene får jeg det for ca. 1000 kr ferdig levert. Må nesten slå til tror jeg. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Skal operere høyre håndledd og kanskje venstre. Overbelastnings greier som ikke går vekk. :/ Har en stor klump på begge håndledd. Creepy. Har hatt sene-betennelse i begge armer. Og nå er KH-202'en i hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå