jealei Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 er en tradition s20 les paul, den er ikke direkte knekk ser det ut som, ser ut som det er en tynn flis Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Straplocks. Ah, nei, jeg mista den da jeg skulle ta den med med i en gigbag. Som er av den aller verste sorten. Håndtaket revna... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=LwAQKiy7384...feature=related Oh, lyst på Tele igjen. =/ Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=LwAQKiy7384...feature=relatedOh, lyst på Tele igjen. =/ Fete greier gitt. På tide å hente frem Danny Gatton igjen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Btw. vil nye pickups til Tele'n. Noen som passer til alt fra seig 70-talls til nyere saker som The Killers ol. Tips? Skal eg berre svare, eller vil nokon andre gjette seg fram til kva svaret hadde blitt? ^^ Svar! Svar! Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Btw. vil nye pickups til Tele'n. Noen som passer til alt fra seig 70-talls til nyere saker som The Killers ol. Tips? Skal eg berre svare, eller vil nokon andre gjette seg fram til kva svaret hadde blitt? ^^ Gjetter Fralins Prøvde en Tele med high output-versjonene, var pervers lyd Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Lindy Fralin med hotplate sjølvsagt. ;D Eller hvis du vil ha årntli råkketrøkk i stolposisjon, så sjå på eBay etter den -gamle- versjonen av Seymour Duncan Little '59 humbucker (i singlecoil-størreslse). Dei er lette å sjå forskjell på: den gamle har åpen spole, men den nye har heildekkande plastchassi. Edit: 2 poeng til edge. Endret 13. februar 2008 av KimNK Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=LwAQKiy7384...feature=relatedOh, lyst på Tele igjen. =/ Ikkje post slikt! I forbid you! Heldigvis har eg telen min for handa, men EG MÅ HA NY AMP! Skal eg kline til med Victoria 5112'en? :--------------D Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Eg hadde klina med den. Lett. Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Indeed you had, men lommeboka mi strittar litt. Darn. 9000 spenn. Hm. Hmm. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Du, veit du kva? Eg har ein betre idè, og den heiter Dr.Z Mini Z. Eg har òg ein litt alternativ idè, og den heiter Reeves Custom 6. Endret 13. februar 2008 av KimNK Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har noen av dere noen gang tatt opp lån (hvis det går ann?) til å kjøpe en gitar eller noe instrument? Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Yees, Z'en er kul, men må vel ha ei kasse til den også... Hmm... Reeves... Aldri høyrt. :/ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Det har frista, men nei. Er berre nødt til å ofre litt. Sånn som mat for eksempel. Unødvendig utgift. huf: http://www.reevesamps.com/ Say hello to Live at Leeds. IN YER BEDROOM. Endret 13. februar 2008 av KimNK Lenke til kommentar
jealei Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har noen av dere noen gang tatt opp lån (hvis det går ann?) til å kjøpe en gitar eller noe instrument? faren til en jeg kjenner gjorde det, gitaren kosta 25000 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er berre nødt til å ofre litt. Sånn som mat for eksempel. Unødvendig utgift. lever da lenge på luft og fingerspill Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Tenkte å ta med gitaren på flyet til helgen. Det er snakk om en gammel Fender strat som har sett bedre dager, pakket i en hardcase som også har sett bedre dager. Gitaren er ikke allverden å skryte av, men jeg liker den og den er grei å spille på. Hørte at det er mulig å betale et lite tillegg for å få stuerne til å behandle bagasjen forsiktig, noen som vet om dette stemmer, og evt hvor mye man da betaler? Andre tips/erfaringer på området? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Stuerne ser jo aldri de pengene, de har så vidt jeg vet fast lønn, så hvorfor skulle de bry seg? Jeg har sendt flere gitarer i bagasjen uten problemer. (Bank i bordet.) Pakk headstock inn i en genser eller noe for å beskytte den, og gjerne det samme med andre steder der gitaren kan bevege seg. Rist litt på kassen etterpå for å høre at ikke noe beveger seg inn i den. Og fest gjerne stropper eller hyssing rundt, så den ikke åpner seg ved et uhell. Ellers kan du ta sjansen på å ta den med deg inn på flyet, Er du heldig har de et frakkeskap der du får lov å sette den. Hvis ikke går den i bagasjen uansett. Geir Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tenkte å ta med gitaren på flyet til helgen. Det er snakk om en gammel Fender strat som har sett bedre dager, pakket i en hardcase som også har sett bedre dager. Har du tilgang til en gig-bag så bruk det i steden. Jeg har aldri fått trøbbel med å ta med gitarer og basser om bord som håndbagasje når de er i gig-bag (jeg har flydd mye med instrumenter). Jeg har aldri fått lov å ta de med inn om de er i hardcase og derfor bruker jeg aldri det lenger. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Må jo virkelig skjære seg hvis du evt. ikke skulle få lov til å ha med deg den ombord som håndbagasje, kjeklulf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå