akristina92 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Neida, jeg synes ærlig talt den ser bra ut i alle fargene den kommer i, eller kanskje ikke natural. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ville egentlig aller helst hatt den i Honey Sunburst, men som sagt ser den ikke værst ut i Black Aqua heller! Enig i at den egentlig ser best ut i Honey Sunburst, men Black Aqua er ikke å forakte eller. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hadde jeg vært deg ville jeg ventet til den aktuelle fargen kom på auksjon igjen. For enkelte er gitarkjøp en langsiktig investering, og da lønner det seg å ta en farge man virkelig vil ha . Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nja, du husker ikke helt feil. Har sagt jeg skal bestille både ditt og datt, men har ombestemt meg en god del -- Explorer var forresten en av de jeg skulle bestille! Finish? Black Aqua! Fant ikke noe annet på ebay, men det gjør meg ikke så mye heller -- syns den er like pen i alle farger! Pen, indeed. Har alltid vært svak for blå gitarer. Hvem er vel ikke det?? Jeg synes den blaae var penest! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hadde jeg vært deg ville jeg ventet til den aktuelle fargen kom på auksjon igjen. For enkelte er gitarkjøp en langsiktig investering, og da lønner det seg å ta en farge man virkelig vil ha . Jeg bryr meg ærlig talt ikke så mye om fargen. Hadde selvfølgelig vært stas å få den i honey sunburst, men det spiller ikke en så stor rolle at jeg utsetter kjøpet for det. Hadde den vært i en farge jeg misliker hadde jeg nok utsatt kjøpet, men etter som jeg ikke misliker noen av fargene, er det rett og slett det samme for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nja, du husker ikke helt feil. Har sagt jeg skal bestille både ditt og datt, men har ombestemt meg en god del -- Explorer var forresten en av de jeg skulle bestille! Finish? Black Aqua! Fant ikke noe annet på ebay, men det gjør meg ikke så mye heller -- syns den er like pen i alle farger! Pen, indeed. Har alltid vært svak for blå gitarer. Hvem er vel ikke det?? Jeg synes den blaae var penest! Blåe gitarer er nydelige hvis de har quilted treverk. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nja, du husker ikke helt feil. Har sagt jeg skal bestille både ditt og datt, men har ombestemt meg en god del -- Explorer var forresten en av de jeg skulle bestille! Finish? Black Aqua! Fant ikke noe annet på ebay, men det gjør meg ikke så mye heller -- syns den er like pen i alle farger! Pen, indeed. Har alltid vært svak for blå gitarer. Hvem er vel ikke det?? Jeg synes den blaae var penest! Blåe gitarer er nydelige hvis de har quilted treverk. Syns den røde var nice Men ser ikke helt vitsen med 27 (?) bånd... Har aldri sett noen låter hvor det har blitt brukt så mange bånd. Eksempler? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nja, du husker ikke helt feil. Har sagt jeg skal bestille både ditt og datt, men har ombestemt meg en god del -- Explorer var forresten en av de jeg skulle bestille! Finish? Black Aqua! Fant ikke noe annet på ebay, men det gjør meg ikke så mye heller -- syns den er like pen i alle farger! Pen, indeed. Har alltid vært svak for blå gitarer. Hvem er vel ikke det?? Jeg synes den blaae var penest! Blåe gitarer er nydelige hvis de har quilted treverk. Syns den røde var nice Men ser ikke helt vitsen med 27 (?) bånd... Har aldri sett noen låter hvor det har blitt brukt så mange bånd. Eksempler? Har heller ikke sett noen låter hvor 27 bånd brukes, men jeg kan tenke meg at det er lettere å komme til hvis man skal spille noe på 22-24 bånd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Nja, du husker ikke helt feil. Har sagt jeg skal bestille både ditt og datt, men har ombestemt meg en god del -- Explorer var forresten en av de jeg skulle bestille! Finish? Black Aqua! Fant ikke noe annet på ebay, men det gjør meg ikke så mye heller -- syns den er like pen i alle farger! Pen, indeed. Har alltid vært svak for blå gitarer. Hvem er vel ikke det?? Jeg synes den blaae var penest! Blåe gitarer er nydelige hvis de har quilted treverk. Syns den røde var nice Men ser ikke helt vitsen med 27 (?) bånd... Har aldri sett noen låter hvor det har blitt brukt så mange bånd. Eksempler? Har heller ikke sett noen låter hvor 27 bånd brukes, men jeg kan tenke meg at det er lettere å komme til hvis man skal spille noe på 22-24 bånd. Noen må være de første til å lage sanger der 27 bånd brukes Endret 6. februar 2008 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes det er kult med 27 bånd jeg! Trenger jo ikke bruke de heller^^ En dude på et annet forum jeg er på, hadde en Gibson Custom Explorer med 7 strenger og 36 bånd! Det er 3 oktaver^^ Kan lete frem bilde om ønskelig! (men advarer, jævla stygg headstock ^^) Den var også av ett stykke korina. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 du får aldri skikkelig utnyttet den siste oktaven med mindre du er en meget god gitarist, og gode gitarister klarer seg med 21 bånd. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er mange bilder, også står det litt info der, så jeg poster bare hele tråden;) http://jsguitarforum.com/forum/showthread.php?t=80890 Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er ute etter en wah, men aner ikke hvilken. Er såklart mest keen på en Real McCoy, men har strengt tatt ikke lyst å bruke så mye penger på noe som krever en amp til det tidobbelte for å høre forskjellen. Så står igrunn mellom Dunlop Crybaby og en eller annen Vox. Hvilke anbefales, omkring 1000 kroner kanskje? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er mange bilder, også står det litt info der, så jeg poster bare hele tråden;) http://jsguitarforum.com/forum/showthread.php?t=80890 Den gitaren var stygg Hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er mange bilder, også står det litt info der, så jeg poster bare hele tråden;) http://jsguitarforum.com/forum/showthread.php?t=80890 Den gitaren var stygg Hehe Den var ikke stygg, bare spessiell. Okei da, den var stygg Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Vel...jeg synes faktisk at den var litt... stygg.. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Den var faktisk utrolig stygg ja Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 hvorfor lages slike instrumenter egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå