Konnis Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Okei, fint med oppklaring. Tror jeg skal greie meg med batterier foreløpig. Så hvis jeg skal kjøpe en wah og en distortion, så blir handlelisten slik: Dunlop Crybaby Original Boss DS-2 Et stykk patchekabel Enda en gitarkabel ? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Okei, fint med oppklaring. Tror jeg skal greie meg med batterier foreløpig. Så hvis jeg skal kjøpe en wah og en distortion, så blir handlelisten slik: Dunlop Crybaby Original Boss DS-2 Et stykk patchekabel Enda en gitarkabel ? Ja. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvilke pedaler funker bra til ekstrem metal som death metal? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det jeg anbefaler hvis du skal kjøpe en pedal, er å dra en dag ned på den lokale gitarpusheren, og test alle pedalene du finner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har nokon erfaringar med Boss Dynamic Wah? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Det jeg anbefaler hvis du skal kjøpe en pedal, er å dra en dag ned på den lokale gitarpusheren, og test alle pedalene du finner. Som tidligere ansatt i en musikkforretning kan jeg bare si: Hvis du kommer med langt svart hår, skinnjakke med death-metal-klistremerker på og sier du har satt av en dag til å prøve alle pedalene så havner du på en universell hemmelig liste som sirkulerer mellom alle musikkforretninger, og du vil aldri mer kunne nærme deg en musikkforretning uten at de skrur opp prisene med 50 % i det du går inn døra. Du vil også bli nektet all form for service og andre tilleggsytelser som andre nyter godt av. Du kan bare glemme å levere gitarene dine til reperasjon og forvente å få dem tilbake i god stand. Da pleier vi å løsne på noen loddinger og file litt på noen av båndene så gitaren din blir bortimot uspillelig etterpå. Endret 31. januar 2008 av kjeklulf Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har ikke peiling på patchekabler. Hva bør man ha; mono eller stereo? Noen som kan anbefale noen? Bør helst være fra sound1.com Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvilke pedaler funker bra til ekstrem metal som death metal? denne her: link har den selv, og kan anbefale den på det varmeste. Ingenting negativt, og 3 forskjellige brytere for high, low og medium distortion. du finner fort ut av det. ta å sjekk ut lydprøvene i samme slengen Lenke til kommentar
Seian Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Enda en sikleverdig gitar. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Blir sjøsyk av å se på den der. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Blir sjøsyk av å se på den der. Den er bedre enn den andre. Hadde ikke klart å spille på den forrige han posta, hadde bare stått og lurt på hva i helvete det var jeg hadde rota meg borti nå. Også poppa noen Paracet. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Også poppa noen Paracet. Si hva du vil men rocke-bransjen er ikke hva den en gang var... Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Prøvde en 7-strenger engang, var ille nok det. Holder meg til 6- og 12-strengere tror jeg Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvilke pedaler funker bra til ekstrem metal som death metal? Har en som passer perfekt Behold, THE VALNØTT: :!: Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg har ikke peiling på patchekabler. Hva bør man ha; mono eller stereo? Noen som kan anbefale noen? Bør helst være fra sound1.com På gitar er det som oftest kun mono, og hvis det skulle være stereo går det i to kabler. Så du klarer deg med mono Endret 1. februar 2008 av Arnold Layne Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvilke pedaler funker bra til ekstrem metal som death metal? Har en som passer perfekt Behold, THE VALNØTT: :!: Den var faktisk helt kanon Rett og slett genial... Metallica 16. Juli... Fy flate jeg vil se dem i år også, men tror jeg er på ferie Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvilke pedaler funker bra til ekstrem metal som death metal? Har en som passer perfekt Behold, THE VALNØTT: :!: Den var faktisk helt kanon Rett og slett genial... Metallica 16. Juli... Fy flate jeg vil se dem i år også, men tror jeg er på ferie Jeg satser på å få se dem selv Kjøper billett, så får jeg håpe det ordner seg til sommern Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvilke pedaler funker bra til ekstrem metal som death metal? Har en som passer perfekt Behold, THE VALNØTT: :!: Hahaha! :!: Kanskje ikke heeeelt det jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noen som har link til korrekt tab av "Mony for Nothing" av Dire Straits? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå