ventle Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 ...og ikke comboene (med et par hederlige unntak). Hvilke unntak? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan en Vox AD30VT måle seg opp mot en valeking på noen som helst måter? Har noen pedaler på vei i posten men VOXen min er ikke glad i pedalder i det hele tatt så vurderer å selge den og kjøpe meg en annen amp. til ca prisen valvekingen ligger på, skal brukes til øving på rommet. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 ...og ikke comboene (med et par hederlige unntak). Hvilke unntak? Bluesbreaker (1962) og serien med EL34-sluttrinn (TSL). Prisene starter rundt 10 000 kr. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Og kanskje combo-utgavene av Mesa Mark IV, Diezel og ENGL. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Og kanskje combo-utgavene av Mesa Mark IV, Diezel og ENGL. Var nok snakk om Marshall-forsterkere, gitt. Sa det igår, og sier det igjen, ville gått for Valveking! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det UKM i hele norge til lørdag, eller er det bare her jeg bor? Noen som har meldt seg på med band eller? Ny avatar foresten.. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ja, er UKM her og. Jeg er meldt på med band. Er 3. året vi er med, gikk videre til Fylkets mønstring ett år. Til de som vil vite hva vi skal spille: Kansas - Carry on my wayward son Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 I Skien er ikke UKM før 16. Feb. Jeg skulle egentlig opptre, men det blei ikke noe Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 VI skal spille den mest tragiske sangen av alle da.. Er ganske nyoppstarta, så vi begynner med en lett sang, Blink 182 - All the small things.. Grusom sang egentlig.. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 bandet mitt spiller 10. februar. blir gøy Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 NÅ bestiller jeg Peavey! Håper jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 NÅ bestiller jeg Peavey!Håper jeg blir fornøyd Rimelig sikker på at du vil bli mer fornøyd med den, enn hvis du hadde kjøpt Marshallen Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Bestillt! Gleder meg syyykt til tirsdag/onsdag ^ Ja, får håpe det... (edge) ;D Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Bluesbreaker (1962) og serien med EL34-sluttrinn (TSL). Prisene starter rundt 10 000 kr. Med andre ord bør jeg antageligvis se etter noe annet enn Lars-hall om jeg skulle få behov for å oppgradere min MG15CDR, som antageligvis ikke kan konkurrere på noe annet enn prisen (999,- kr ) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) MG15CDR er jævlig, har den selv. Prisen er ikke egentlig så vanvittig bra. Beste til den prisen vil jeg tro er Kustom Tube 12, semi-rørsforsterker (rør i preamp) med 8" celestion for 900 kr! Skal få en venn av meg som skal begynne til å kjøpe denne. Virker jo helt vill til prisen, og den gjør det godt på harmony-central. Skal ut og se på forsterkere i morgen, og lurte på om noen hadde anbefalinger til maks 10k (med høyttalere). Skal brukes til metal (mest black metal), som for meg betyr full treble, veldig lite bass, og "halv" gain. Føler forsterkere enten har fokus på bra clean, crunch eller high-gain. =/ Vurderer en brukt Mode Four+et kabinett med Celestion Vintage 30, eller Ashdown Fallen Angel 60w topp/kab eller combo. Endret 23. januar 2008 av Innos Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kjøp deg en ordentlig pedal hvis du er på jakt etter spesifikk vreng Lenke til kommentar
Innos Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Da går jeg vel glipp av "rørlyden" og "rørvrengen" alle snakker om? =p Ble i hvert fall fortalt at jeg burde prøve å klare meg med rørforsterkerens egen vreng, da jeg da fikk en mer fyldig og god lyd. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Hvordan betaler man på f.eks. music123.com? Det står at de ikke tar kredittkort "issued by International Banks", videre at "We will accept Western Union Quick Collect or Bank to Bank transfers for these orders". Leste også at de også benytter PayPal, men det har jeg liten eller ingen erfaring med. Edit: Regner med at jeg enkelt og greit benytter Visa på lik linje med andre nettbutikker... Endret 24. januar 2008 av Livert Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skal kjøpe en Randall T2 med kabinett i dag. Prøvde det i går med en Truckster, sjuukt. Hver for seg blir det 16-17000, men får det for 14000. Noen som har noe meninger om det ? Jeg syntes det er helt klart verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå