Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bluesbreaker (1962) og serien med EL34-sluttrinn (TSL). Prisene starter rundt 10 000 kr.

 

Med andre ord bør jeg antageligvis se etter noe annet enn Lars-hall om jeg skulle få behov for å oppgradere min MG15CDR, som antageligvis ikke kan konkurrere på noe annet enn prisen (999,- kr ;) )

Lenke til kommentar

MG15CDR er jævlig, har den selv. Prisen er ikke egentlig så vanvittig bra. Beste til den prisen vil jeg tro er Kustom Tube 12, semi-rørsforsterker (rør i preamp) med 8" celestion for 900 kr!

Skal få en venn av meg som skal begynne til å kjøpe denne. Virker jo helt vill til prisen, og den gjør det godt på harmony-central.

 

Skal ut og se på forsterkere i morgen, og lurte på om noen hadde anbefalinger til maks 10k (med høyttalere).

Skal brukes til metal (mest black metal), som for meg betyr full treble, veldig lite bass, og "halv" gain.

Føler forsterkere enten har fokus på bra clean, crunch eller high-gain. =/

 

Vurderer en brukt Mode Four+et kabinett med Celestion Vintage 30, eller Ashdown Fallen Angel 60w topp/kab eller combo.

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Hvordan betaler man på f.eks. music123.com?

Det står at de ikke tar kredittkort "issued by International Banks", videre at "We will accept Western Union Quick Collect or Bank to Bank transfers for these orders".

Leste også at de også benytter PayPal, men det har jeg liten eller ingen erfaring med.

 

Edit: Regner med at jeg enkelt og greit benytter Visa på lik linje med andre nettbutikker...

Endret av Livert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...