Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud som jeg kunne tenkt meg en Squier Bullet SQxxxxx. Har siden første gang jeg så en hatt lyst på en. Bare sjekk bildene jeg poster. Skamtøffe gitarer.

post-39559-1200952110_thumb.jpg

post-39559-1200952130_thumb.jpg

post-39559-1200952139_thumb.jpg

post-39559-1200952150_thumb.jpg

Sort modell. Holdt nesten på å kjøpe en for en stund sida. Angrer på at jeg ikke gjorde det.

post-39559-1200952218_thumb.jpg

post-39559-1200952317_thumb.jpg

post-39559-1200952334_thumb.jpg

Tøff gitar, dog ikke like tøff som den i sort. Dessverre har også den ene det stygge plekterbrettet.

post-39559-1200952159_thumb.jpg

post-39559-1200952171_thumb.jpg

Ikke med SQ-serienummeret, og også ganske annerledes, men fortsatt tøff. Me like.

Har nesten lyst til å bestille en nå. :whistle:

Lenke til kommentar
Hmm, gitar på bass-amp en dårlig ide? Kan kanskje få kjøpt en bra bassamp til en billig sum, en kamerat som kjøpte den brukt for litt over 5k for noen år siden men har ikke vært i bruk no særlig. Har også tenkt og få kjøpt en bass så en bass-amp trenger jeg jo uansett. Men lurer på hvordan det er og bruke gitar på de?

Er det en litt bedre bass forsterker er det utrolig fin clean lyd, så vil du ha vreng må du kjøpe en pedal.

Jess, har to pedaler i vente. En big muff og en digitech death metal(høres ganske jalla ut) men virka grei nok for mitt bruk på diverse lydklipp osv på nettet. Takker for hjelp. :)

Lenke til kommentar

Ville selv aldri kjøpt en gitarforsterker uten å ha prøvd modellen først (eller iallfall en i samme serie), men skjønner at det kan være vanskelig å få til for noen.

Hvis du spiller alt mulig rart kan jo en "modell-amp" med forskjellige forsterkersimuleringer fra f.eks Line6 være en løsning. Denne har 2x60W i stereo og koster omtrent det samme som Marshallen du nevnte.

Edit: Noen brukererfaringer: http://www.ultimate-guitar.com/reviews/gui..._210/index.html

Endret av jon67
Lenke til kommentar
Har prøvd en Line 6 amp, og holdt på å spy, ekleste lyden.

Var så falsk osv. :S

Hehe, hvis du er SÅ følsom bør du under ingen omstendighet kjøpe uten å prøve ;)

Men Marshallen gir deg neppe noen overraskelser, hverken negative eller positive...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...