Øyvind Skogseide Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Men, hvilken er best til allround. Spiller det aller meste atm. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vil tru Peaveyen er best på det meste. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Då tar eg Peaveyen Takker for ALL hjelp Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Herregud som jeg kunne tenkt meg en Squier Bullet SQxxxxx. Har siden første gang jeg så en hatt lyst på en. Bare sjekk bildene jeg poster. Skamtøffe gitarer. Sort modell. Holdt nesten på å kjøpe en for en stund sida. Angrer på at jeg ikke gjorde det. Tøff gitar, dog ikke like tøff som den i sort. Dessverre har også den ene det stygge plekterbrettet. Ikke med SQ-serienummeret, og også ganske annerledes, men fortsatt tøff. Me like. Har nesten lyst til å bestille en nå. Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva vil det koste og kjøpe en Epiphone Goth Explorer og instalere EMG 81 og 60 i den? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Då tar eg Peaveyen Takker for ALL hjelp Det kan lønne seg å lese noen brukererfaringer før du kjøper, men ikke heng deg opp i karakterene: http://reviews.harmony-central.com/reviews...+112+Combo/10/1 http://www.ultimate-guitar.com/reviews/gui..._112/index.html http://www.ultimate-guitar.com/reviews/gui...t50x/index.html Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hmm, gitar på bass-amp en dårlig ide? Kan kanskje få kjøpt en bra bassamp til en billig sum, en kamerat som kjøpte den brukt for litt over 5k for noen år siden men har ikke vært i bruk no særlig. Har også tenkt og få kjøpt en bass så en bass-amp trenger jeg jo uansett. Men lurer på hvordan det er og bruke gitar på de? Er det en litt bedre bass forsterker er det utrolig fin clean lyd, så vil du ha vreng må du kjøpe en pedal. Jess, har to pedaler i vente. En big muff og en digitech death metal(høres ganske jalla ut) men virka grei nok for mitt bruk på diverse lydklipp osv på nettet. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hørtes ut som en herlig pedal-kombo Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hørtes ut som en herlig pedal-kombo Haha, er etter planen ikke til å brukes sammen men må jo prøve. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Huff, etter at jeg leste de brukererfaringene, s[ ser marshallen ut som eit klart betre valg enn Peaveyen. Viss noen har pr;vd begge så rop ut! Bestiller I DAG Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Ville selv aldri kjøpt en gitarforsterker uten å ha prøvd modellen først (eller iallfall en i samme serie), men skjønner at det kan være vanskelig å få til for noen. Hvis du spiller alt mulig rart kan jo en "modell-amp" med forskjellige forsterkersimuleringer fra f.eks Line6 være en løsning. Denne har 2x60W i stereo og koster omtrent det samme som Marshallen du nevnte. Edit: Noen brukererfaringer: http://www.ultimate-guitar.com/reviews/gui..._210/index.html Endret 22. januar 2008 av jon67 Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har prøvd en Line 6 amp, og holdt på å spy, ekleste lyden. Var så falsk osv. :S Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Liker heller ikke Line 6-ampene, de er som du sier, falsk. Men gitarene duger jo Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har prøvd en Line 6 amp, og holdt på å spy, ekleste lyden.Var så falsk osv. :S Hehe, hvis du er SÅ følsom bør du under ingen omstendighet kjøpe uten å prøve Men Marshallen gir deg neppe noen overraskelser, hverken negative eller positive... Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Btw. Så var det Spider 30 jeg prøvde, det var jo en downgrade fra den 20W "stinger" (jalla) forsterkeren jeg hadde fra før. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tele Tror det må være en av de peneste Telecasterne jeg har sett i mitt liv. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Bare jeg som ikke syns telecaster er noe fint? Den over her så jo grei ut, men syns ikke telecaster er noe fint.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Bare jeg som ikke syns telecaster er noe fint? Håper det Lenke til kommentar
TFuru Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Bare jeg som ikke syns telecaster er noe fint? Den over her så jo grei ut, men syns ikke telecaster er noe fint.. Nei, du er nok ikke den eneste her. Det er liksom noe "galt" med formen . Menmen, smak og behag Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Også er pickups`ene så rare.. Men men, ikke alle kan like det samme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå