Psychotron Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Men hva er prisen på en ML i Norge, razorbacken ligger vel på 14-15000...? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Define Musikk i Ålesund selger Dean'er til rundt 10-15 000, noen er selvsagt mye billigere, men de vanlige Razorback/ML ligger der. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå har jeg fått kjøpt meg ny gitar og forsterker Ble en LP Standard Vintage Sunburst Og en Marshall MG 30 DFX Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ballefet finish på den LPen din ja Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Rå gitar, MaSo! Selv lurer jeg på om jeg skal importere en ESP Edwards fra Japan. De er ganske billige og skal visstnok overgå Gibson kvalitetsmessig, eller i hvert fall være på linje med de. Noen som har erfaringer med Edwards-gitarer? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Selv lurer jeg på om jeg skal importere en ESP Edwards fra Japan. De er ganske billige og skal visstnok overgå Gibson kvalitetsmessig, eller i hvert fall være på linje med de. En Gibson er en Gibson om det var en tidligere kommentar i denne tråden eller Les Paul-tråden du refererer til, var kommentaren at de overgikk Epiphone i kvalitet. Neppe Gibson Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Takk takk for alle tilbakemeldingene Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Rå gitar, MaSo! Selv lurer jeg på om jeg skal importere en ESP Edwards fra Japan. De er ganske billige og skal visstnok overgå Gibson kvalitetsmessig, eller i hvert fall være på linje med de. Noen som har erfaringer med Edwards-gitarer? hehe, for noen sider tilbake sier jeg AKKURAT det samme som deg^^ edit: kimNK svarte meg: Edwards er eit undermerke av ESP som har spesialisert seg på Gibson-type gitarar og det med stort hell. Det meste som kjem derfrå er på Epiphone-nivå i pris, men veldig nær Gibson i kvalitet. Endret 13. januar 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fikk ny gitar her om dagen: Også noen bilder av den andre: Og et bilde av begge: Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kan jo nevne at det første jeg gjor var å fjerne plekterplata Syns at gitaren er mye finere uten den Lenke til kommentar
Ole-Andreas Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva er den gul-grønne stripen? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Refleksjon av lysrør tipper jeg. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva er den gul-grønne stripen? Refleksjon av lysrør tipper jeg. Hvilken gitar ser vi på? Lenke til kommentar
-H- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ser ut som de fleste her har litt greie på gitarer, så jeg slenger ut et spørsmål jeg håper noen svarer på! skal kjøpe ny gitar, og fikk tilbud av en venn å kjøpe hans LTD M-50 for 1500 penger. gitaren er litt over ett år gammel. hva syns dere om det? spiller endel når jeg har tid, og det går for det meste i rock og metal! håper på svar! gjerne med litt tips om hva jeg burde se etter når jeg kjøper gitar! Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Hva er den gul-grønne stripen? Refleksjon av lysrør tipper jeg. Hvilken gitar ser vi på? Første bildet til OlavF, det er en strek der, altså en refleksjon av ett lys eller noe:) men fine gitarer, det er det Endret 13. januar 2008 av ThKarlsen Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Noen som har erfaring med Ashdown Fallen Angel 60 topp? Vurderer å gå til innkjøp av en slik, og det hadde vært flott å høre noen erfaringer. Til denne toppen trenger jeg også et kabinett, og har bestemt for enten 1x12 eller 2x12 (4x12 blir for mye). Jeg ønsker meg et 2x12 kabinett, så det står høyest på lista. Kabinettet bør helst ikke overstige 4-5000 i pris. Jeg har hørt mye bra om Crate, Framus, Orange, Marshall (dog det er dyrt), og Peavey. Har dere noen anbefalinger å komme med? Endret 13. januar 2008 av Martin.F Lenke til kommentar
Innos Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Da bør du se på 60w comboen i FA-serien. Er slik jeg har forstått det stort sett det samme som den toppen med halvparten av 4x12"-kabinettet (altså 2x12"). Skal prøve topp+kab "settet" når jeg får den nye gitaren (Jackson DKMG) i neste uke/begynnelsen av uka etter. edit: Er faktisk brukt flere rør i comboen enn bare toppen, dog nøyaktig samme rør. Endret 13. januar 2008 av Innos Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Joa, tanken har streifet meg Men har i bunn og grunn lyst på topp + kabinett ser du. Og har hørt/lest utrolig mye bra om FA60 toppen. Når det gjelder kabinett har jeg ikke peiling i det hele tatt. Dette er etter hva jeg har hørt svært subjektivt, men jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter. Har spilt gitar i litt over ett år, og har derfor ikke så mye erfaring på den fronten. Er i utgangspunket ute etter et 2x12 kabinett til under 4500 kroner, så det hadde vært flott med litt hjelp. Som jeg sa, har jeg tenkt på den comboen, men har veldig lyst på topp, og FA60'n virker utrolig deilig! Edit: Har kommet over to kabinetter jeg synes virket rimelige: Harley Benton G212 Vintage og Framus FR212 CB Begge innholder 2x12'' Celestion Vintage 30, og de er ca like tunge. Det eneste som skiller de er pris. HB'en er ca 1000NOK billigere. De har lik veil.pris, men HB'en er billigere på Thomann.de akkurat nå. Noen erfaringer med disse? Endret 13. januar 2008 av Martin.F Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jaja...men er det noen som har mer erfaring med Dean ML, enn å bare dette innom Hagstrøm og spille litt på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå