Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føler jeg blir ignorert i denne tråden.. :hrm: Skulle gjerne hatt svar iløp av kvelden, skl bestille gitar og div i kveld..

Fikk ikkje svar på tjue minutt. Boo-bloody-hoo.

Kjøp eit hercules stativ, det er roterande og tilpassar seg headstocken.

Prøvd flere ganger før i denne tråden.. Men takk for svar, denne kan kjøpes hos lokale gitarforhandler?

Lenke til kommentar
Vel, vel gutta boys. No er det berre å begynne å spare fram mot slepp.

http://www.fender.com/lenny/

ARGH! Den linken skulle vore ulovleg.

Dæven døtte for ei fjøl.

Etter prisen på Andy Summers Telen som er laga i 250 eks. å døme vil eg tippe at prisen på denne vert noko høgare. Sei 140-160.000,- så nærmar vi oss.

Berre å jobbe. :)

Der kom den, og prisen vart ENDA spenstigare enn venta.

http://www.sound1.com/index.html?http&...Produkt_ID=4344

Pff... Ikkje gale.

Om vi spleisar Kim, blir det berre rundt 89.750,- på kvar. Pluss frakt.

Lenke til kommentar

huf: Tar du deg av frakta då?

Har ein customshop Les Paul å betale, så eg naglar ikkje frakta akkurat no. Du kan få ha den ei veke ekstra. :------------)

Sideburnsprinsessa: Det der er fast, men dei aller aller aller aller aller aller fleste fysiske gitarbutikkar har hercules inne.

Her er det du vil ha:

gsp38wb.jpg

Anbefalast forøvrig for ALLE usymmetriske gitarar hvis du ikkje er nødt til å ha gitaren hengande skeivt.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Ok, takk for svar, må jo inn å kjøpe gitarbag uansett, så da kjøper jeg det i samme slengen.. ;)

edit: Konnis, du har vel en les paul regner jeg med, den er litt grovere oppe ved halsen på gitaren, exploreren er litt tynnere, så trur jeg går for den andre som er blitt vist her, ser mer justerbar ut..

Endret av SideburnsKongen
Lenke til kommentar

Går det an å bruke et 6,3mm-3,5mm adapter, sette det i hodetelefonutgangen i gitarforsterkeren, for så å ta en 3,5mm kabel (kan selvfølgelig droppe alle de foregående stegene og bruke 6,3mm til 3,5mm kabel, men det kan se ut til at det blir vanskelig å få kjøpt ferdig) derfa til pcens mikrofoninngang og ta opp? Er vel bare det å koble gitar til PC direkte (uten forsterker altså) som blir et problem, eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar

Vel, da er ENDELIG min Les Paul Standard Cherry Sunburst i hus... nesten tre uker etter at jeg kjøpte den! Kan vel ikke klage tross alt når sluttprisen ble kr 2800,- med frakt og moms. Dønn clean bortsett fra noen riper i plekterbrettet!

post-78758-1199485032_thumb.jpg :love:

Edit - den blir altså stående trygt plassert i ett gulvstativ, ikke noe veggambling på denne pusen :)

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...