Innos Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Om du skal bytte fra 09 til 11 må du huske på å legge til en ekstra fjær under "broa" (er det det som heter stol på norsk? =p). Det visste du kanskje allerede, men bare i tilfelle. =) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Sideb ... : Det veggfestet vil nok fungere, men tror ikke at det vil funke ideelt. Finn et som passer headstocken bedre. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Ja, syns headstock`en var litt liten.. litt smal liksom.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Selv har jeg en type gitarstativ for veggen der man kan regulere armene, så den passer til både smale og brede halser/headstock'er. Kjøpte den i den lokale gitarsjappa for en hundrings eller noe sånt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Føler jeg blir ignorert i denne tråden.. Skulle gjerne hatt svar iløp av kvelden, skl bestille gitar og div i kveld.. Fikk ikkje svar på tjue minutt. Boo-bloody-hoo. Kjøp eit hercules stativ, det er roterande og tilpassar seg headstocken. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Støttes ^ Har eit hercules stativ eg. Funke fjell. Bare husk å få eit med skikkelige fester. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Føler jeg blir ignorert i denne tråden.. Skulle gjerne hatt svar iløp av kvelden, skl bestille gitar og div i kveld.. Fikk ikkje svar på tjue minutt. Boo-bloody-hoo. Kjøp eit hercules stativ, det er roterande og tilpassar seg headstocken. Prøvd flere ganger før i denne tråden.. Men takk for svar, denne kan kjøpes hos lokale gitarforhandler? Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Vel, vel gutta boys. No er det berre å begynne å spare fram mot slepp.http://www.fender.com/lenny/ ARGH! Den linken skulle vore ulovleg. Dæven døtte for ei fjøl. Etter prisen på Andy Summers Telen som er laga i 250 eks. å døme vil eg tippe at prisen på denne vert noko høgare. Sei 140-160.000,- så nærmar vi oss. Berre å jobbe. Der kom den, og prisen vart ENDA spenstigare enn venta. http://www.sound1.com/index.html?http&...Produkt_ID=4344 Pff... Ikkje gale. Om vi spleisar Kim, blir det berre rundt 89.750,- på kvar. Pluss frakt. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Fikk ikke linket til dette vegg feste, men det ligger under stativ, tror dere det funker? var det eneste de hadde her, tenker å bestille gitar herifra.. http://www.kickmusic.no/shop/ Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har ihvertfall denne, og den funker fjell. http://www.kickmusic.no/Shop/product/944830.aspx Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) huf: Tar du deg av frakta då? Har ein customshop Les Paul å betale, så eg naglar ikkje frakta akkurat no. Du kan få ha den ei veke ekstra. :------------) Sideburnsprinsessa: Det der er fast, men dei aller aller aller aller aller aller fleste fysiske gitarbutikkar har hercules inne. Her er det du vil ha: Anbefalast forøvrig for ALLE usymmetriske gitarar hvis du ikkje er nødt til å ha gitaren hengande skeivt. Endret 4. januar 2008 av KimNK Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Ok, takk for svar, må jo inn å kjøpe gitarbag uansett, så da kjøper jeg det i samme slengen.. edit: Konnis, du har vel en les paul regner jeg med, den er litt grovere oppe ved halsen på gitaren, exploreren er litt tynnere, så trur jeg går for den andre som er blitt vist her, ser mer justerbar ut.. Endret 4. januar 2008 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Går det an å bruke et 6,3mm-3,5mm adapter, sette det i hodetelefonutgangen i gitarforsterkeren, for så å ta en 3,5mm kabel (kan selvfølgelig droppe alle de foregående stegene og bruke 6,3mm til 3,5mm kabel, men det kan se ut til at det blir vanskelig å få kjøpt ferdig) derfa til pcens mikrofoninngang og ta opp? Er vel bare det å koble gitar til PC direkte (uten forsterker altså) som blir et problem, eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 @SideburnsKongen: Jeg har gulvstativ for Lesteren, tør ikke la den henge på veggen når den veier såpass. Kall meg syk, men uansett Bruker det ene veggfestet mitt til en Ibanez stålstrenger, det andre er ikke i bruk atm. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) hehe, skjønner, er vel 7.5 kg eller noe de veggfestene tåler.. Da er i alle fall En stk epiphone 58 explorer bestilt.. glømte å skrive bestilt.. Endret 4. januar 2008 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Eit godt montert veggfeste tåler VANVITTIG masse. Ein liten Epiphone er ingenting. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 En jeg kjenner hadde et veggfeste hvor han hang en 4.3kg les Paul. En gang han spilte på den, hang en annen kar opp sin Fender Mustang og stativet knakk. Muligens en tilfeldighet, men den var sur.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Vel, da er ENDELIG min Les Paul Standard Cherry Sunburst i hus... nesten tre uker etter at jeg kjøpte den! Kan vel ikke klage tross alt når sluttprisen ble kr 2800,- med frakt og moms. Dønn clean bortsett fra noen riper i plekterbrettet! Edit - den blir altså stående trygt plassert i ett gulvstativ, ikke noe veggambling på denne pusen Endret 4. januar 2008 av ventle Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Wooziez. Har hatt fleire ulykker med golvsativ enn veggfester faktisk. Dei er ganske lette å snuble i. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 får prøve å holde styr på beina fremover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå