Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

skalloperte..

Det var vel en anglisisme. :)

 

Det heter scalloped på engelsk fordi det minner om buene i skallet på en musling. Noe norsk ord har vi kanskje ikke, så da kan kanskje skallopert være like godt som noe annet...?

 

Geir :)

 

Du har nok helt rett i det. I disse tider skal vel alt være english, men er greit med norske ord for slikt også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som eg skulle sagt det sjølv. "E du steikje tulen?"

Kva strat er det? Fralin buckers høyrer ikkje heime på Strat tykkjer eg. Ser ikkje det store poenget i å ha ein "klassisk-låtande" humbucker i ein gitar som ikkje let som seg sjølv med humbuckers. Det er jo kopiar av gamle Gibson-PU's.

 

Edit: Er det Squiern du pratar om? Gløym det. Dei kjem ikkje til å finne seg til rette i ein gitar som omtrent er laga av spon med glasfiberlakk. Fralin krever mykje av gitaren. Kjøp enten SSS eller meir moderne buckers med meir output om du absolutt skal ha ein superstrat. Å spandere over 2k på ein gitar som kosta mindre i utgangspunktet skjønnar eg heller ikkje mykje av poenget med.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Kva i all verda slags Bassman er det du har klart å skrape i hus sidan du meiner den ikkje er like god som behringeren din? Cleanlyden til Bassmann er jo legendarisk, spesielt tweed-modellane. Og så er den jo ein pedaleater utan like. Aldri spelt på ein amp som har likt pedalar så godt før. (Bassman '59 reissue)

Lenke til kommentar

Skulle vel ha lagt til en liten ironisk smiley der, men jeg har faktisk en Fender Bassmann.

Det er nok ikke en av de "legendariske" som du tenker på, dessverre. Det er en Bassman compact, med en femtentommer i, og transistorforsterker. Kjøpte den engang på åttitallet, og det er i og for seg en meget habil bassforsterker. Duger fint på bass, gitarlyden er ikke noe å snakke om. Funker greit.

 

Så slik sett kan du kanskje anta at dømmekraften min ikke er så svekket som det virker som i første rekke.

 

Men når vi er inne på det, liker Behringer GX212-en bra, den spiller fint, og moduleringseffektene på den gjør den veldig allsidig. Selv om den sikkert ikke er så bra som "The real deal", holder den til mine spinkle nybegynnerforsøk på gitarspilling. Må nok øve i mange år før jeg trenger en bedre forsterker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...