Innos Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Prøvde en Epi LP i går, og den var vond å spille på (verre enn strat-kopien min, som fulgte med i en "nybegynnerpakke"). Om du tenker på "tøft" utseende, så må jeg si at selv om LP er tøffe, så er det Blackout Telen hakket tøffere. Nå er det derimot mest lyden jeg tenker på, da jeg personlig elsker utseendet til Telecastere. Mye fordi det er annerledes, har til gode å se en metal-gitarist bruke Telecaster (tviler derimot ikke på at det finnes). Har du erfaring med Tele som metal-gitar selv? edit: Skal få prøvd en del gitarer nå i juleferien en gang håper jeg. Blir derimot mest for å kjenne hvordan de er å spille på, og klang osv, da jeg skal bruke EMG uansett (må vel få prøvd en gitar med slike i også, men imponert over det jeg har hørt). Endret 22. desember 2007 av Innos Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tele med EMG er like metal som alt anna med EMG. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tele med EMG er like metal som alt anna med EMG.Og med det mener du...? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Akkurat det eg seier. Ein tele og f.eks ein ESP let stort sett det same så lenge du køyrer EMG. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hmm, så sånn sett kunne jeg puttet EMG i hvilken som helst gitar, og i og for seg fått like god lyd? Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg tror han mener at man får like dårlig lyd Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Du kan putte dem på en to tom fire med strenger på, og det vil låte metall... Om det er godt eller dårlig er subjektivt. Jeg synes EMG'ene på min nye vakre Mary Kaye låter knall. Men typisk metall-lyd har jeg ikke så mye sansen for, uansett hvilke pickuper som brukes. Akkurat det låter ikke noe bedre med passive pickuper, i mine ører, for å si det sånn. Geir Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=120....svl=Hovedbilde Denne gitaren er fin. Tror han har vansker med å få solgt den gitt. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Den var jo utrolig nice. Mangler den ett pot-hjul, eller er det en vippebryter som står helt nederst? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=el9QAvTvUHw Kirk og James med telecastere.. Vet ikke om det er EMG'er i, men sannsynligvis Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Da er en Marshall 12" 50w i hus.. Og over jul skal en Epiphone 58 explorer ebony også inn i varmen.. Gleder meg som en unge.. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=el9QAvTvUHw Kirk og James med telecastere.. Vet ikke om det er EMG'er i, men sannsynligvis Nei, det er ikke EMGer.. De bruker det ofte, ja, men bruker en hel haug med gitarer uten EMGer. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=120....svl=Hovedbilde Denne gitaren er fin. Tror han har vansker med å få solgt den gitt. Hadde i alle fall ikkje kjøpt den. Lite med ein del uheldige features som var "kult" på 80-talet og ein svært uheldig søm i toppen. 2 faktisk. Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det er den fineste Les Paul'en jeg har sett noen gang..! (tenker finish og ser vekk fra goldtop)! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Noen som kan si noe fornuftig og Ibanez model 691? Det er en akustisk stålstrenger jeg har, kjøpt av faren min i 1977 tror jeg. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Noen som anbefaler ei sie hvor jeg kan bestille en Epiphone 58 explorer ebony fra? Svart og hvit med gull pickups.. Bestiller i kveld.. Her var den ganske billig i alle fall, noen som har erfaringer med den sia? http://www.idmusikk.no/index.php?main_page...;cPath=1_11_106 Endret 22. desember 2007 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Pris < Kvalitetskontroll Betal litt meir for å køpe av ei sjappe du veit er til å stole på. Er ikkje alle nettbutikkar som tar gitarane ut av kassa og tittar på dei før dei sender avgårde eingong. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Pris < Kvalitetskontroll Betal litt meir for å køpe av ei sjappe du veit er til å stole på. Er ikkje alle nettbutikkar som tar gitarane ut av kassa og tittar på dei før dei sender avgårde eingong. Er det normalt og gjøre? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Virker nesten ikke sånn, da min første Les Paul hadde en stor, stygg lakkfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå