ThKarlsen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ikke noe problem Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som har noen greie øvelser til å bli litt sterkere i fingrene (Og kanskje kjappere)? For hvis jeg skal spille kjapt mister jeg litt av styrken til å få strengene helt ned så lyden blir perfekt. En ball å klemme på kanskje? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Angående Warmoth.. Hvilken kvalitet kan man sammenligne produktene med? er det like bra treverk og håndverk som f. eks en american Fender? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Basert på det jeg har kjøpt derfra, sammenlignet med mine originale Fendere, så vil jeg si ja. Nå er det ikke så mye håndverk hverken hos Fender eller hos Warmoth lenger, de bruker CNC-maskiner til det meste. Geir Endret 16. desember 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 På denne gitaren: http://ibanez.com/eg/guitar.aspx?m=RGT6EXFX står det at bridge-humbuckeren er ein EMG 81 og neck er det 85. Burde ikkje 81'en vore ved halsen og 85'en ved brua? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er fullt mulig med motsatt også, tror jeg da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 På Gibson Les Paul Standard, hva er forskjellen på 60's Slim Taper og 59's Rounded Neck? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 På denne gitaren:http://ibanez.com/eg/guitar.aspx?m=RGT6EXFX står det at bridge-humbuckeren er ein EMG 81 og neck er det 85. Burde ikkje 81'en vore ved halsen og 85'en ved brua? Det er dette som er standard-konfigurasjonen med EMG 81 og 85 tror jeg? Nesten alle gitarene som selges med en kombanisjon av disse pickupene har 81 i bridge og 85 i hals Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg trenger noen tips til sanger eller øvelser som kan gjøre meg raskere når det gjelder fingerteknikk (shredding og sweeping). Noen som har forslag? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Har begynt å sjå meir på Ibanez-gitarar. Skikkelig kule! Skulle gjerne hatt denne, med EMG 81 og 85: http://ibanez.com/eg/guitar.aspx?m=ADX120 Forresten, kor skal ein festa reima på denne gitaren?! Endret 16. desember 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Forresten, kor skal ein festa reima på denne gitaren?! På baksiden ved halsfestet og helt nederst ved jack-inngangen Og ja, Ibanez har mange stilig gitarer! Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 som på alle andre elgitarer, i reimfestet : ) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har begynt å sjå meir på Ibanez-gitarar. Skikkelig kule! Skulle gjerne hatt denne, med EMG 81 og 85: http://ibanez.com/eg/guitar.aspx?m=ADX120 Dette er et modifisert Iceman-design. Om den er som den originale Iceman skal du være klar over at den er nokså ubalansert i vektfordelingen, og det kan være ubehagelig i begynnelsen. Tyngdepunktet ligger rett og slett et godt stykke opp på halsen, og har en tendens til å dra denne nedover. Geir Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvorfor er "V-ene" på disse to gitarene av ulik størrelse? (skal visstnok være samme gitar(ignorer øverste bilde)): bumper denne jeg så lurer jeg på om hvordan lydkvaliteten blir med bare en humbucker? noen som har noen erfaringer? den øverste svarte gitaren synest jeg ser tøffere ut enn den nederste... på ESP sin hjemmeside får man bare opp den nederste, men hvor kan man da skaffe den øverste svarte? Det er en Alexi-600, men om dere finner en ESP/LTD Alexi-200 med samme form som øverste svarte, går det bra (bedre ) Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hvorfor er "V-ene" på disse to gitarene av ulik størrelse? (skal visstnok være samme gitar(ignorer øverste bilde)): For meg så ser de helt like ut. På den hvite utgaven så er ytterkant noen diffus, mot hvit bakgrunn. *edit; ignorer øverste bilde! likevel så er de to andre bildene av ulik størrelse. Endret 17. desember 2007 av Montgomery Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 som på alle andre elgitarer, i reimfestet : ) Ja, men finner du begge reimfestene på den gitaren? Eg fann berre den bakerste, derfor lurte eg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 som på alle andre elgitarer, i reimfestet : ) Ja, men finner du begge reimfestene på den gitaren? Eg fann berre den bakerste, derfor lurte eg. Den ved hals er det jo bilde av til og med, den står ut bak på gitaren, mens den nederste er ved den lille "bølgen". Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 På Gibson Les Paul Standard, hva er forskjellen på 60's Slim Taper og 59's Rounded Neck? '59 er tjukkare og rundare, '60 er smalare, og har eit lite nesten flatt parti langs midten av baksida. Uansett avviker alle halsar ein smule frå kvarandre. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei Jeg så en film på youtube nå, og i comment var det noen som hadde skrevet: "i would get the tabacco colored one and just buy some pickup covers." Hva er egentlig Pickup Covers? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Pickupdeksel. Deksel av nikkel til å ha over pickupane. No har eg så GAS at eg snart dør på meg her. Endret 17. desember 2007 av KimNK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå