Epixx Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Om du liker metall kan jeg anbefale Schecter Omen 6, billig og bra.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Er det noen som vet om en nettbutikk som selger Gibson Les Paul Standard i fargen Root Beer billigere enn musikkutstyr.no? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kan forresten nevne at sanger som f.eks Arntor Ein Windir er gode nybegynnersanger, var vel den andre sangen jeg lærte. =) Fantastiskt Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Sagevik har noen gitarer igjen til ca.17,000. Noe som var prisen hos musikkutstyr og tre45 for litt siden også. Gibson importøren hadde en kampanje hvor de solgte de relativt rimelig. Finner du den til 16,995,- så finner du den nok ikke rimeligere... ikke ny i alle fall... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ang forsterkere. Hva vil ohm si? Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ang forsterkere. Hva vil ohm si? Hvor lav høyttalerimpedans (måles i ohm) den er konstruert for å kunne drive. Få høyttalere er på under 4 ohm, hvilket de fleste forsterkere klarer uten å svette. Dersom du begynner å koble flere høyttalere på forsterkeren kommer de i parallell og du får en lavere impedanse og må begynne å passe på. En forsterker som ikke er grovt underdimensjonert skal gi flere (ideelt dobbelt så mange) watt i 4 ohm enn i 8 ohm (som er de to vanligste høyttalerimpedansene) Var det svar på det du lurte på? M. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei! Jeg har fått i "oppdrag" og spille Lindsay Lohan - Ultimate på juleballet på skolen min, og lurer på hvilke pedaler/osv jeg trenger.Har en hagström Super Swede gitar og en SKIKKELIG jalla forsterker. Jeg kan nok ikke bruke overdriven på den siden den er så voldsom. Hvilke pedaler kan dere anbefale? (Har kanskje tilgang på en marshal amp.) Lov å bumpe denne? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Laman Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei! Er det noen som kan komme med noen gode nettbutikker som selger tablaturbøker? Jeg er spesielt på jakt etter Incubus - Morning View (Guitar Recorded Versions) (Hal Leonard). Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ang forsterkere. Hva vil ohm si? Hvor lav høyttalerimpedans (måles i ohm) den er konstruert for å kunne drive. Få høyttalere er på under 4 ohm, hvilket de fleste forsterkere klarer uten å svette. Dersom du begynner å koble flere høyttalere på forsterkeren kommer de i parallell og du får en lavere impedanse og må begynne å passe på. En forsterker som ikke er grovt underdimensjonert skal gi flere (ideelt dobbelt så mange) watt i 4 ohm enn i 8 ohm (som er de to vanligste høyttalerimpedansene) Var det svar på det du lurte på? M. Yes. Blei litt klarere nå ja Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvilke effekter har forsterkeren din? Bare overdrive. Litt reverb også. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som har erfaring med Tokai's Love Rock Les Paul-kopier? Vurderer å kjøpe en brukt Epiphone LP men kom over en annonse med en Tokai Love Rock i god stand og den fargen jeg vil ha... her hevdes det at Tokai'en spiller bedre enn Epiphones versjoner, noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Sett ein del overprising av Tokai i det siste. Kva er prisen på den du har sett på? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 finner ikke igjen annonsen, men ferdig levert til Norge ville den ha kommet på ~3000-3500 kroner, virker som en helt grei pris om disse er så bra som det påstås... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ah, da var en POD X3 Live! i hus! Nå er det bare å sette seg ned og lære å bruke udyret.. Utrolig mye effekter! Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvilken forsterker anbefaler dere for en spirende gitarist som spiller Metallica og tyngre? Dvs jeg kommer nok til og bruke mye distortion men den skal jo funke til uten vreng også. Tenkte noe rundt 2-3k. Har pedal også, siden forsterkeren jeg har nå ikke hadde distortion. Vet ikke om dette har noe og si da. Bumpedibump. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det finnes sikkert flere som har spurt om dette men, Er det noen som vet om en internett side o.l. der man kan bygge en gitar helt ifra bunnen av el. bestille hver enkelt del man vil ha osv? dvs. kropp, hals/hode, gripebrett, elektronikk, hardware... Husker jeg fant en side for lenge siden, men jeg husker ikke hva den heter Takker for alle svar Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Er det http://www.warmoth.com/ du ser etter? : ) de har det meste tror jeg Endret 16. desember 2007 av ThKarlsen Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Akkurat den ja hjertelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå