Comma Chameleon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Åh. Jeg blir gal av alt støvet gitaren min trekker til seg Hva er letteste måte å få tak i det små trange plassene? f.eks. med pick-ups'a Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Eg har berre brukt ein klut og fått under strengene. Smart å gje gitaren ein god vask når du skifter strenger. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Apropos vedlikehold, Så plutselig for meg et gammelt cover med et typisk bilverksted hvor det i stedet for en bil er løftet opp en kjempediger gitar som en fyr står under og skrur på... En eller annen halvkjent bluesgitarist fra 90-tallet mener jeg det var, men det er litt lite til å google fram coveret... M. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Lurer litt på en Marshall MS-4. Noen som vet om riff.no er til å stole på, samt vet noen hvor man kan finne den billigere? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 En eller annen halvkjent bluesgitarist fra 90-tallet mener jeg det var, men det er litt lite til å google fram coveret...M. Kan det være Vidar Busk? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Apropos vedlikehold, Så plutselig for meg et gammelt cover med et typisk bilverksted hvor det i stedet for en bil er løftet opp en kjempediger gitar som en fyr står under og skrur på... En eller annen halvkjent bluesgitarist fra 90-tallet mener jeg det var, men det er litt lite til å google fram coveret... M. Jeff Beck's Guitar Shop Knakende god plate! (trodde ikke den fantes på CD, men etter litt smågoogling fant jeg at ihvertfall FreeRecordShop har den...hurra) Edit: Litt for kjapp der gitt, FRS kunne ikke skaffe den. Endret 7. desember 2007 av Tumbleweed Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Den var det, ja! Takker! Forbinder ikke akkurat den med noe annet enn coveret, men Jeff Beck er jo verdt å høre på... M. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hva er fordelen med "scalloped fretboard"? Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har hørt at den skal lage skarpere og klarere lyd når båndene er veldig nærme hverandre, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nei, lettare bends og mindre motstand for å spele tilbakeståande fort. Dustete. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Smertefullt å spille på. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Gutta boys! Å som jeg digger den sangen! Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Veit.. Albert King er bare så sinsykt sjef.. Angående scalloperte bånd: Det gjør det lettere å bende, spille fort og generelt shredde!! Sinsykt digg å spille f.eks Malmsteen med det (han gjør det på sine gitarer også) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg bestilte en Epiphone Les Paul i går, jeg håper jeg har den her i morgen. Jeg har imidlertid ikke fått sendingsbekreftelse, så det spørs vel... Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg bestilte en Epiphone Les Paul i går, jeg håper jeg har den her i morgen. Jeg har imidlertid ikke fått sendingsbekreftelse, så det spørs vel... Gratulerer med kjøp! Godt valg vil jeg tro! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Takk, takk! Jeg bestilte en slik gitar for en stund siden, men leveringen av forsterkeren ble utsatt, og i mellomtiden ble jeg nedlesset med andre utgifter. Nå er imidlertid sakene kjøpt og betalt, og alt var på lager. Fikk en god pris på gitaren også, bestilte fra sound1.no. • Epiphone Les Paul Stand Cherry Sunburst : 3.595,- ( veil 5.295,- ) • Roland Cube 30X : 1.990,- ( 2.390,- ) • Hercules GS412B : 235,- ( 275,- ) • Perris Lærreim : 190,- ( veil 390,- ) • Korg MA30 metronom : 195,-( veil 245,- ) • D`addario 010-046 strenger ( 3 pack ! ) 147,- ( veil 270,- ) • Elixir Nanoweb 011-052 akk strenger : 180,- ( veil 209,- ) • 12 plekter : 100,- ( veil 120,- ) Komplett tilbud : 6.600,- Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Uh, har du akustisk gitar fra før? Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Okei, nice samling, da Lurer fortsatt på om riff.no er til å stole på, om noen føler for å.. enlighten.. kom ikke på noe godt norsk ord.. meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå