Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Tenker på og få kjøpt en ny amp utover vintern når jeg tjener litt mer peng. Noen som har en anbefaling av en bra marshall amp? Førstre prioritet er at den kan spille tungt, og få rå heavy lyd og at det ikke høres syntetisk ut. Noen andre merker som også burde tenkes på, tenker på prisklassen ca 5000-7000.

Har ikke noen gitarbutikker i nærheten så får liksom ikke prøvd så må evt leite etter noen videoer etterhvert.

Lenke til kommentar

Hercules er definitivt å anbefale. Meget sikker gitaropphenger, den holder stødig og du kan garantere at den ikke falle av. Dyr er den heller ikke ;)

 

Ja edge, de passer til alle gitarer. Jeg tvilte sterkt da jeg kjøpte min, har en Ibanez JEM er rimelig tynn hals, men passet perfekt.

Endret av Bakoversveis
Lenke til kommentar
Noen anbefalinger til gitaroppheng? Tenker å henge gitarene mine på veggen, redd for små barn i jula som løper for fort.

 

Da hadde jeg heller hengt ungene på veggen! :p

 

Hercules er definitivt å anbefale. Meget sikker gitaropphenger, den holder stødig og du kan garantere at den ikke falle av. Dyr er den heller ikke ;)

 

Siden tele-hode er ganske smalt så kan det være at den henger litt skjevt. Men det skal funke!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Har alltid ønska meg ein explorer! Gibson Explorer frå Amerika (music123.com) får du til ca. 7000 trur eg!

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Du kan bruke JetCarrier til å frakte varene dine til deg, enten med båt eller fly. Er ikkje så dyrt trur eg.

 

Post 9999! :w00t: Men fekk ikkje post 10 000... :hrm:

Dumme nye forumreglar. Koffø fjerna dei dobbelposting? :p

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...