Stonemeister Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Woot, gitar er tøft! Jeg har et stykk sprengt forsterker, tenkte jeg bare skulle informere om det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Side 500 Sku ønske jeg hadde penger til ny gitar. Vent, det er jo jul snart Endret 5. desember 2007 av Aivio Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Blir nok mange fine gitarer her til over jul ja håper da såå Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Må bare ha en post på side 500.. Begynte her når tråden var på rundt 250..! Tenker jeg går for noen EMG pickups til Ibanez S-470'n snart også.. Litt bedre en stock.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Lurer på om diverse gitarbutikker har januarsalg Lenke til kommentar
kalli Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 På onsdagen blir det kjøpt en Fender Japan Tele! Da var herligsaken hentet Diggdiggdiggdigg Grattis mann! Alltid morro med en ny bestekompis! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tenker på og få kjøpt en ny amp utover vintern når jeg tjener litt mer peng. Noen som har en anbefaling av en bra marshall amp? Førstre prioritet er at den kan spille tungt, og få rå heavy lyd og at det ikke høres syntetisk ut. Noen andre merker som også burde tenkes på, tenker på prisklassen ca 5000-7000. Har ikke noen gitarbutikker i nærheten så får liksom ikke prøvd så må evt leite etter noen videoer etterhvert. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noen anbefalinger til gitaroppheng? Tenker å henge gitarene mine på veggen, redd for små barn i jula som løper for fort. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har brukt Hercules gitarfeste en liten stund nå, gitaren henger fremdeles fint og rolig på veggen Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg har brukt Hercules gitarfeste en liten stund nå, gitaren henger fremdeles fint og rolig på veggen Second that! Utrolig kjekke, låser seg selv etter vekta på gitaren, og gitaren kan ikke "hoppe" ut av sporet eller liknende. Endret 6. desember 2007 av Stratosphere Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Passer de på Telecaster-hals da? Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hercules er definitivt å anbefale. Meget sikker gitaropphenger, den holder stødig og du kan garantere at den ikke falle av. Dyr er den heller ikke Ja edge, de passer til alle gitarer. Jeg tvilte sterkt da jeg kjøpte min, har en Ibanez JEM er rimelig tynn hals, men passet perfekt. Endret 6. desember 2007 av Bakoversveis Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noen anbefalinger til gitaroppheng? Tenker å henge gitarene mine på veggen, redd for små barn i jula som løper for fort. Da hadde jeg heller hengt ungene på veggen! Hercules er definitivt å anbefale. Meget sikker gitaropphenger, den holder stødig og du kan garantere at den ikke falle av. Dyr er den heller ikke Siden tele-hode er ganske smalt så kan det være at den henger litt skjevt. Men det skal funke! Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Var det jeg lurte på. Hva med en string-swing? Noen som vet om en norsk nettbutikk som fører de? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Blir nok mange fine gitarer her til over jul ja håper da såå Jeg kommer i alle fall til å slenge opp noen bilder av en Epiphone 58 explorer ebony.. Gleder meg som en liten guttunge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Har alltid ønska meg ein explorer! Gibson Explorer frå Amerika (music123.com) får du til ca. 7000 trur eg! Endret 6. desember 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hadde kanskje vært bedre å satsa på gibson men, er dessverre skepitsk til å bestille fra utlandet, med tanke på service og sånt.. Porto, toll og alt sånt blir jo en del dyrere.. Ellers hadde det vært knall, dollaren er vel fortsatt ganske lav.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Du kan bruke JetCarrier til å frakte varene dine til deg, enten med båt eller fly. Er ikkje så dyrt trur eg. Post 9999! Men fekk ikkje post 10 000... Dumme nye forumreglar. Koffø fjerna dei dobbelposting? Endret 6. desember 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Post 10000 Noen som har erfaringer med noen talkboxer? Hadde vært utrolig fett og hatt en Endret 6. desember 2007 av GibsonLesPaul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå