Purify Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Hm, kjøpte meg en Orange AD15 i går. All tube, brukt i to år, splitter nye rør og potmeter. Men det beste av alt - den koster mellom 9000 og 10000 ny, jeg fikk den for 5500. Endret 23. mars 2005 av Purify Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Orange er sweet! Omar hore EDIT: Egentlig er jeg enig i at Orange er nice, men men Endret 23. mars 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Omar hore (Har du HØRT den feite vrengen på Frances The Mute? OMGOMGOMG) Endret 23. mars 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Tror nok at den stammer fra en eller annen boks. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Den er en fin kombinasjon av Big Muff, en eller annen wah og Orange topp og kabinett. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Regner med at du tenker på det noe mainstream-aktige riffet noen og førti sekunder ut i en eller annen av låtene på plata? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Den er en fin kombinasjon av Big Muff, en eller annen wah og Orange topp og kabinett. Hmm...har faktisk en Big Muff liggende et sted. Likte den ikke...ødelegger lyden når man kjører ren passthrough. Går vel an hvis man kjører den i egen sløyfe. Men militærgrønn farge, jalla boks og en stor blank knapp i tillegg til stavefeil (input og oinput) er jo litt spesielt. Tror faktisk den kom i utgave 2 for mange år siden. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Regner med at du tenker på det noe mainstream-aktige riffet noen og førti sekunder ut i en eller annen av låtene på plata? Jepp. Elsker den overdriven. Muffinman: Tror det er den russiske utgaven du har. Endret 23. mars 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Muffinman: Tror det er den russiske utgaven du har. Ingen tvil om det... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Noen som har prøvd denne? Den er fullstendig helrå, etterligner fantastisk godt til å være en multieffektprosessor. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Gratulerer med ny forsterker Purify! Sansamp er konge. Sikler selv etter en Sansamp PSA-1, men de koster kanskje mer enn de smaker. Ihvertfall når jeg sitter på en Mesa Recto fra før.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvis jeg setter på standby i stedet for å skru av hele forsterkeren, sliter det på rørene da? Lenke til kommentar
GTS Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Slitasje blir det vel uansett så lenge det er strøm i rørene, men det er bedre å la forsterkeren stå på standby om du har tenkt til å spille igjen om kort tid... Å la forsterkeren stå konstant på "standby" har jeg aldri vært borti, så jeg regner med at det ikke er noe gunstig valg. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jepp. Elsker den overdriven. For å holde litt liv i tråden: Apropos lyd, hørt Eric Johnson? Man kan mene hva man vil om spillinga til mannen, men lyden...den er til å dø for... Vi snakker her om en mann som hører forskjell på hvilken type batterier som står i de forskjellige pedalene... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Jepp. Elsker den overdriven. For å holde litt liv i tråden: Apropos lyd, hørt Eric Johnson? Man kan mene hva man vil om spillinga til mannen, men lyden...den er til å dø for... Vi snakker her om en mann som hører forskjell på hvilken type batterier som står i de forskjellige pedalene... hmmm, dette må undersøkes Lenke til kommentar
GTS Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Johnson har den peneste lyden som noen gang har blitt sendt ut av en Marshall. Mannen er som sagt vanvittig audiofil. Jeg elsker instruksjonsvideoen hans, hvor han viser sin spesielle metode for å stemme gitaren. I tillegg til å stemme G etter gehøret (absolutt gehør), stemmer han strengene de andre strengene noen cent "feil", for å kompensere for "feil" i den vestlige 12 toners skalaen. Snakk om type Endret 27. mars 2005 av GTS Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Johnson har den peneste lyden som noen gang har blitt sendt ut av en Marshall. Mannen er som sagt vanvittig audiofil. Jeg elsker instruksjonsvideoen hans, hvor han viser sin spesielle metode for å stemme gitaren. I tillegg til å stemme G etter gehøret (absolutt gehør), stemmer han strengene de andre strengene noen cent "feil", for å kompensere for "feil" i den vestlige 12 toners skalaen. Snakk om type hvaslags feil da?? hva heter den videoen? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Jeg anbefaler alle som er interessert i gitar å se Crossroads fra 1986! Genial film hvor blandt annet Steve Vai spiller!! Endret 2. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå