Krillekongen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Edmund: Dere kan jo spille Høyfjeldsbilde(?) av Ulver Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 På onsdagen blir det kjøpt en Fender Japan Tele! Da var herligsaken hentet Diggdiggdiggdigg Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Grattis, har du fått testa den ut? Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Working on it Så langt er den.. nydelig! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Pics or it didn't happen! Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noen bilder, mørkt her, men Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Grattis edge. Faen, nå må jeg jaggu meg levere denne Les Paul'en og. Pickup-switchen fungerer ikke, dvs jeg får ikke brukt treble-pickup Endret 5. desember 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 kan jeg få den? Kan få en om du gir fra deg penger Lenke til kommentar
jealei Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 makan til uheldig du skulle være Konnis Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hvilken butikk har du egentlig kjøpt fra Konnis? Jeg ville krevet pengene tilbake og kjøpt fra en annen butikk! Endret 5. desember 2007 av Martin-sama Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har kjøpt fra gitarhuset.no. Men butikken har vel ikke noe å si? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nei, men virker ikke som de har særlig kundeservice spør du meg? Du har hatt et problem med gitaren før, så sender du inn og får enda en defekt gitar? Det skal ikke gå an. Jeg ville ihvertfall klaget! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Dårlig gjort av gitarhuset, klag og få ny. Skjer det enda en gang tror jeg du kan få pengene tilbake. Oioi folkens, snart side 500 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har spurd nokre gonger, men aldri fått svar: Kva er forskjellen lydmessig på ein strat og ein tele? Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tele har mer diskant. (tror jeg) Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Tele har mer diskant. (tror jeg) Det er mitt inntrykk også. Endret 5. desember 2007 av Stratosphere Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har spurd nokre gonger, men aldri fått svar: Kva er forskjellen lydmessig på ein strat og ein tele? Alt. Strat og Tele har svært på fellestrekk sånn generelt sett. Bolt-on - og i dei fleste tilfelle treverk er vel det einaste dei har til felles. Er ikkje verre enn å høyre på musikk som er spelt med respektive gitarar. Eller - gud forby - faktisk prøve ein. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noen som vet en norsk nettbutikk som selger pickguards til Fender? Tenkte å modernisere straten min litt. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noen som vet en norsk nettbutikk som selger pickguards til Fender? Tenkte å modernisere straten min litt. http://gitarist.mystore.no/index.php/cPath/69_70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå