Øyvind Skogseide Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ser ut til at man får ubrukt Super Swede for 1500-2500 eksl frakt faktisk, er det et bedre kjøp? HÆÆÆ!?=!!?!?!?!?! OMG! Betalte 5k for min! z0mgz000r!111oneoneone jaja, er en kjempegitar den ass. Kan lett anbefale den! Lenke til kommentar
jealei Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ser ut til at man får ubrukt Super Swede for 1500-2500 eksl frakt faktisk, er det et bedre kjøp? Hvor hvor? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 viss den kommer fra state vil jeg anbefalle deg og bruke jetcarrier, da dette er billigere enn og bruke fedex eller no Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 har du noen erfaringer med jetcarrier, jealei? Syns opplegget så litt tvilsomt ut. Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Nå har jeg sett litt nærmere på Ibanez gitarene i RG serien. Noen erfaringer med denne? kan den anbefales? syntes prisklassen var akseptabel og ser ut som en bra gitar. http://www.idmusikk.no/index.php?main_page...roducts_id=1199 Endret 4. desember 2007 av Sondrey Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 har du noen erfaringer med jetcarrier, jealei? Syns opplegget så litt tvilsomt ut. Jetcarrier skal være bra det. Aldri brukt det selv, men har hørt fra andre at det funker fint! Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei! Jeg ser på noen lydkort. Skal først og fremst være til gitar. Tenkte å skulle ta opp litt! Har to kandidater... noen har innspill å komme med? Native Instruments Audio Konrtol 1 eller Line 6 TonePort UX2 Hvem av de burde jeg velge? Skal spille live med de også... Andak Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har sikla litt på de billige Swedene, og har også funnet flere som selger de til $250 og som sender til Norge for $100. Kjøper det nok en gang, men ikke på langt nær enda. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er det noen som har erfaringer med Korg AX1500G? Vurderer veldig sterkt å kjøpe den. Den har jo absolutt alt! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har sikla litt på de billige Swedene, og har også funnet flere som selger de til $250 og som sender til Norge for $100. Kjøper det nok en gang, men ikke på langt nær enda. Så disse svinebillige Super Swedene er noe man ser ofte? Trodde jeg var heldig, da alle som er så billige nå ser ut til å komme fra et parti med en ubetydelig kosmetisk feil. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har sett en del av de. Ligger ganske likt i pris også. Ultra-Swedene er også lekre. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ultra-Swedene går for 450$ med kasse, som jeg absolutt kan ta meg råd til. Er dette mer gitar for pengene? Ligner sounden på Gibson LP Standard her også? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har et spørsmål. Jeg og en kompis spiller begge litt gitar. Vi kan de fleste grepene (selv om det har liten relevans til det jeg er ute etter) osv. og kan fingerspill. Har aldri skikkelig spilt gitar, men har heller alltid hatt en gitar hjemme som jeg ofte har klintret på uten mye konsentrasjon og til tider har jeg lært meg forskjellig. Poenget er at jeg er ute etter noe vi kan spille sammen som høres ganske bra ut men som ikke er veldig veldig vanskelig. Tenker her to vanlige gitarer uten noe mer. Vet ikke om det nødvendigvis blir noe klassisk, men hvis noen har noen forslag (+tabs til forslag) så hadde jo det vært kjempekjekt. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Mulig at jeg forveksler deg med en annen, Edmund, men likte ikke du Opeth? De har en nydelig sang ved navn "Credence". Den er ypperlig for to akustiske gitarer, låter grisefett! Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Metallica - One. Utrolig fin sang med to gitarer. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Takk til begge. Anathema: Jo jeg er storfan av Opeth. Takk for forslaget Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Huff, skulle ønske det også gjaldt jamme-kameratene mine. Ingen som har lyst til å spille Credence sammen med meg. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kom gjerne med flere forslag slik at jeg har noe å velge mellom ^^ Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har et spørsmål. Jeg og en kompis spiller begge litt gitar. Vi kan de fleste grepene (selv om det har liten relevans til det jeg er ute etter) osv. og kan fingerspill. Har aldri skikkelig spilt gitar, men har heller alltid hatt en gitar hjemme som jeg ofte har klintret på uten mye konsentrasjon og til tider har jeg lært meg forskjellig. Poenget er at jeg er ute etter noe vi kan spille sammen som høres ganske bra ut men som ikke er veldig veldig vanskelig. Tenker her to vanlige gitarer uten noe mer. Vet ikke om det nødvendigvis blir noe klassisk, men hvis noen har noen forslag (+tabs til forslag) så hadde jo det vært kjempekjekt. Jeg kan en del enkle folk-aktige sanger for to gitarer jeg kan anbefale, om det er av interesse. Spilte mye slikt når jeg skulle lære meg akustisk gitar (hadde spilt el-gitar en stund når jeg først begynte med akutisk), og da spesielt fingerspill. Gikk mye i Empyrium, og noe Ulver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå