Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sikla litt på de billige Swedene, og har også funnet flere som selger de til $250 og som sender til Norge for $100. Kjøper det nok en gang, men ikke på langt nær enda. :)
Så disse svinebillige Super Swedene er noe man ser ofte? Trodde jeg var heldig, da alle som er så billige nå ser ut til å komme fra et parti med en ubetydelig kosmetisk feil.
Lenke til kommentar

Har et spørsmål.

 

Jeg og en kompis spiller begge litt gitar. Vi kan de fleste grepene (selv om det har liten relevans til det jeg er ute etter) osv. og kan fingerspill. Har aldri skikkelig spilt gitar, men har heller alltid hatt en gitar hjemme som jeg ofte har klintret på uten mye konsentrasjon og til tider har jeg lært meg forskjellig.

 

Poenget er at jeg er ute etter noe vi kan spille sammen som høres ganske bra ut men som ikke er veldig veldig vanskelig. Tenker her to vanlige gitarer uten noe mer. Vet ikke om det nødvendigvis blir noe klassisk, men hvis noen har noen forslag (+tabs til forslag) så hadde jo det vært kjempekjekt.

Lenke til kommentar
Har et spørsmål.

 

Jeg og en kompis spiller begge litt gitar. Vi kan de fleste grepene (selv om det har liten relevans til det jeg er ute etter) osv. og kan fingerspill. Har aldri skikkelig spilt gitar, men har heller alltid hatt en gitar hjemme som jeg ofte har klintret på uten mye konsentrasjon og til tider har jeg lært meg forskjellig.

 

Poenget er at jeg er ute etter noe vi kan spille sammen som høres ganske bra ut men som ikke er veldig veldig vanskelig. Tenker her to vanlige gitarer uten noe mer. Vet ikke om det nødvendigvis blir noe klassisk, men hvis noen har noen forslag (+tabs til forslag) så hadde jo det vært kjempekjekt.

Jeg kan en del enkle folk-aktige sanger for to gitarer jeg kan anbefale, om det er av interesse. Spilte mye slikt når jeg skulle lære meg akustisk gitar (hadde spilt el-gitar en stund når jeg først begynte med akutisk), og da spesielt fingerspill. Gikk mye i Empyrium, og noe Ulver.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...