CastorFiber Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva er tullete med det? Audacity er en glimrende audio- editor, med masse muligheter. Og hvor er automatikken i at alt som er billig, er ubrukbart? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Sa jeg ubrukbart? Jeg sa du får hva du betaler for. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har noen tips til noen lette sanger å lære seg for en helt fersk gitar spiller?. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har noen tips til noen lette sanger å lære seg for en helt fersk gitar spiller?. Gitartråden for nybegynnere har mange gode forslag! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Oops, den missa jeg!. Tusen takk . Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen som vil anbefale en billig wah-pedal? Vil bare ha en for å teste litt, så kan jeg evt. kjøpe en dyrere etter en stund. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen som vil anbefale en billig wah-pedal? Vil bare ha en for å teste litt, så kan jeg evt. kjøpe en dyrere etter en stund. Kjøp en dyrere, og selg om du ikke liker det. Mitt tips. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ja, hvis du sier det. Jeg synes Zvex sin virker rå, noen erfaringer? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg synes Zvex sin virker rå, noen erfaringer? Har ikke erfaring med den, men den ser mye vanskeligere ut å bruke skikkelig enn en "fast" pedal. Endret 3. desember 2007 av Nordfonn Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 På onsdagen blir det kjøpt en Fender Japan Tele! Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kult ! Gratulerer Jula kommer tidlig for deg i år ja? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 I dag kom forsterkeren (Cube 20X). Nå venter jeg bare på gitaren etter en rekke feilmeldinger. Da jeg skulle sjekke sporingen i dag, så jeg at den plutselig hadde havnet i Tromsø. Sannheten er at gitarhuset fikk inn LP Standard'en i dag og sendte den ut i dag Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 OOOOHH!!! Onsdagen kom tidlig for deg Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 OOOOHH!!!Onsdagen kom tidlig for deg Tror bildet er tatt av selger Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 OOOOHH!!!Onsdagen kom tidlig for deg Tror bildet er tatt av selger Stemmer det. Kommer meg ikke i banken før Onsdag, det er grunnen Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva er tullete med det? Audacity er en glimrende audio- editor, med masse muligheter.Og hvor er automatikken i at alt som er billig, er ubrukbart? Det som er litt tullete er vel at en produsent bruker et freewareprogram som en lett kunne funnet frem selv. Når en først går til innkjøp av annet utstyr enn en 6.3 mm til 3.5 mm jack til å plugge gitaren inn i pcen med, vet man nok et par av de beste freewarepogrammene til innspilling fra før av. Audacity er et flott gratisalternativ. Jeg tror ikke det var det tronni_87 mente, at det var dårlig. Lenke til kommentar
TPRTPR Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Indeed it does http://www.vintagegitar.no/images/gitarer/..._tele62full.jpg Den var nice! Jeg har også litt lyst på en med 2 eller 3 toners farge, selv om jeg allerede har en MIJ tele. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Indeed it does http://www.vintagegitar.no/images/gitarer/..._tele62full.jpg Gratulerer. Ikke noe er penere enn en tele med dobbel binding. Nå kan du melde deg inn i DBTOC: The Double Bound Telecaster Owners Club, som jeg startet på en av mine gamle favorittforum: Telecaster Guitar Forum den gangen jeg samlet på slike. Geir Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Appropos gitarforum: er det noen som vet hva som skjedde med riff.no? oppdaget det i sommerferien, det ble lagt ned 2 dager senere. det ligger fremdeles nede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå