Bønne Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Og så må du huske på, king_of_kong, å selge de elendige EMGene til meg. Billig. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Er det noen som vet hvordan man oppdaterer Guitar Pro 5? har verisjon 5.0, (som skal være den nyeste), men klarer likevell ikke kjøre denne http://ultimate-guitar.com/tabs/s/sonic_sy..._guitar_pro.htm får bare beskjed om å oppdatere guitar pro for å kjøre filen how? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hva heter den norske nettsiden som har utrolig mye billige effektpedaler og diverse, som importerer fra USA? Noen som vet? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ok, sitter å prøver å lage et riff, men lurer på om det finnes noen gratis programmer, evt. sider der man kan spille av forskjellige bakgrunnstrommer i forskjellige rytmer og toner? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 du kan jo forsøke rytmorama.no. Hvis jeg ikke husker feil, er det til og med en programerbar trommemaskin der. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er det noen som vet hvordan man oppdaterer Guitar Pro 5?har verisjon 5.0, (som skal være den nyeste), men klarer likevell ikke kjøre denne http://ultimate-guitar.com/tabs/s/sonic_sy..._guitar_pro.htm får bare beskjed om å oppdatere guitar pro for å kjøre filen how? 5.2 er den nyeste, og du må kjøpe den tror jeg... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hva vil Resinator Fretboard si? Finner ikke noe noe spesiell info om det Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noen som kan anbefale et headset til gitarspilling? Tenkte å kjøpe meg en Line6 Toneport snart, og kunne tenkt meg et headset som er behagelig å ha på og som har god lyd Har sett noen tester, men vil ikke betale over 1000 kroner for et headset. Jeg syntes prisklassen mellom 300-700,- er greit Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noen som kan anbefale et headset til gitarspilling? Tenkte å kjøpe meg en Line6 Toneport snart, og kunne tenkt meg et headset som er behagelig å ha på og som har god lyd Har sett noen tester, men vil ikke betale over 1000 kroner for et headset. Jeg syntes prisklassen mellom 300-700,- er greit Sennheiser har noen gode og billige headset. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Selv er jeg fornøyd med Goldring DR150, men det er kanskje litt dyrt (1000,-). Dessuten er Sennheiser et veldig sikkert kjøp. Har selv noen HD477 som har holdt i 3-4 år, men kabelen er noe tynn og skrøpelig. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Goldringen er vel litt i dyreste laget ja. Men HD477 så god ut. Hvordan sitter det på hodet egentlig? Liker at det sitter godt, og ikke faller av så lett. Nå har jeg bare et Icemat Siberia, men det har så klønete ledninger og gjør vondt etter en liten stund. Takk for svarene Endret 25. november 2007 av Martin-sama Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Personlig liker jeg HD477 godt, og det sitter veldig godt på mitt store hode. Fin til alt mulig egentlig. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Okei, takk skal du ha! Skal vel ikke se bort ifra at det blir innkjøp av et sånt et, eller at jeg setter den på ønskelisten. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei. Jeg skal nå spille en sang jeg oversatt i Power Tab Editor. Skal jeg bare spille de akordene som står over der? Det høres liksom ikke helt riktig ut ! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 du kan jo forsøke rytmorama.no. Hvis jeg ikke husker feil, er det til og med en programerbar trommemaskin der. trommeboksen er dessverre nede noen andre steder? kanskje noen engelske sider? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Valkyria, du har jo guitarpro, hvorfor bruker du ikke bare det? Om ikke de mest realistiske lydene så hører du vertfall hva de ulike instrumentene er... Regner med at om du vil ha studiokvalitet så må du koste på et skikkelig trommesample program. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er det mulig å kjøre bakgrunnsbeat i guitarpro? eller mener du jeg skal lage en egen? jeg som ikke kan en eneste note Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hva vil Resinator Fretboard si?Finner ikke noe noe spesiell info om det Det er Hagstroms navn på gripebrett laget av komposittmaterialer. Rett og slett en form for sponplater, men det høre jo ikke like fint ut. Men det er ingen grunn til at det ikke skulle være like godt å spille på som rent tre, og det blir mye billigere, slik at de kan holde prisen nede og byggekvaliteten oppe. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå