Startfanet Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Shit man, shit man boogie. Får se hva jeg gjør, er det bare å sende en mail med bilde til gitarhuset.no og si at jeg krever en ny? Unnskyld meg, mente reklamasjon istad. Regner med butikken du kjøpte gitaren på opererer med vanlige regler for reklamasjon. Kontakt butikken, si du vil reklamere på produktet i henhold til norsk lov - blablabla. Så får du vel noe info fra butikken om hvor du skal returnere gitaren osv. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Unnskyld meg, mente reklamasjon istad. Regner med butikken du kjøpte gitaren på opererer med vanlige regler for reklamasjon. Kontakt butikken, si du vil reklamere på produktet i henhold til norsk lov - blablabla. Så får du vel noe info fra butikken om hvor du skal returnere gitaren osv. Om han har bestilt over nett, som det ser ut som han har gjort, så er det vel angrerett som gjelder? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hvis det ikke er noe annet galt med gitaren, kan du jo tilby deg å beholde den mot et saftig avslag i prisen. Det er jo bare en kosmetisk feil. Ellers er det bare å kreve å få ny gitar asap. Nok et argument mot å kjøpe gitar på postordre... Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Randy Rhoads V-ene er gode å spille på, men det er klin umulig å sitte å spille med den, må være tidenes mest upraktiske gitarform, bortsett fra sånne gitarer som er formet som land og flagg og diverse ting. Smakssak vet du Jeg synes V-gitarer er gode å holde, da man kan sitte med splitten på hver side av høyre for, og når man står med den er den null forskjell. til 18-årsdagen neste år vurderer jeg fremdeles Explotion Razorback og Explotion Razorback V Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Unnskyld meg, mente reklamasjon istad. Regner med butikken du kjøpte gitaren på opererer med vanlige regler for reklamasjon. Kontakt butikken, si du vil reklamere på produktet i henhold til norsk lov - blablabla. Så får du vel noe info fra butikken om hvor du skal returnere gitaren osv. Om han har bestilt over nett, som det ser ut som han har gjort, så er det vel angrerett som gjelder? Han vil jo ikke returnere produktet mot å få pengene tilbake, han vil klage på produktet og få et nytt tilsendt. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Nok et argument mot å kjøpe gitar på postordre... Psh, klapp igjen Da sender jeg mail med bilde og får faren min til å ringe på mandag, og håper på ny gitar. Foreløpig er det bare flekken som er feilen. Har ikke fått forsterkeren ennå så vet ikke hvordan det står til med elektronikken. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Randy Rhoads V-ene er gode å spille på, men det er klin umulig å sitte å spille med den, må være tidenes mest upraktiske gitarform, bortsett fra sånne gitarer som er formet som land og flagg og diverse ting. Smakssak vet du Jeg synes V-gitarer er gode å holde, da man kan sitte med splitten på hver side av høyre for, og når man står med den er den null forskjell. til 18-årsdagen neste år vurderer jeg fremdeles Explotion Razorback og Explotion Razorback V Synes gitaren kommer alt for langt til venstre når når man sitter med "splitten" snn som du sier, men om man ikke har den mellom beina (lulz) så glir den bare ned og havner alt for langt til høyre. Razorbacks og ML'er har ikke det problemet fordi de har en kombinasjon av Explorer og Flying V i form. Dean Dixie Rebel er den beste gitaren jeg noensinne har prøvd i spillbarhet, lyd (spilte riktignok gjennom en Mesa Boogie til beskjedne 25 000,-), form, alt stemte. Den 3000,- kroners Strat-kopien jeg har nå gruser derimot alt i ren sjarm, herre , jeg elsker den Endret 23. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 1. Nå for tiden har jeg ingen gitar, hadde en Squier Showmaster før2. Metal for det meste, men også litt mykere ting som rock og så videre 3. Har 8000 totalt å bruke. Skal ha forsterker og gitar 4. Spillbarhet kommer naturligvis først, men hadde vært et pluss om gitaren har en V/X-form 5. Jo, men jeg var ikke fornøyd og solgte den videre. Tror ikke et FR-tremolo-system er noe for meg. Vil helst ha en flunkende ny gitar også, ikke brukt. siden jeg er metallfan også føler jeg det er min plikt å hjelpe deg Forsterker: Jeg ville gått for en Roland Cube 20 evt. Roland Cube 30 dersom du vil ha en litt bedre Gitar: Du kan gå for en K King Sign. Special dersom du satser på form, og god gitar for billig penge eller dersom du liker Alexi Laiho kan du kjøre Jackson Randy Rhoads Signaturgitar eller personlig ville jeg valgt Jackson RR3 personlig ville jeg gått for (skal gå for neste år) en Dean gitar (finner du plenty av på ebay, men ikke norske nettbutikker) Dersom du satser på spillbarhet: Gå for en Ibanez der du selv velger form edit: Konnis: Det er en prduksjonsfeil og du kan kreve ny (skal kunne gjøres) edit2: dean leverer noen av verdens beste gitarer. Selv billiggitarene deres blir brukt av proffer. Cube-forsterkerene ser gode ut, ja! Hmm, er litt usikker angående de gitarene du linket til. BC rich har ikke akkurat fått så god kritikk for gitarene sine, JS30RR-en virket litt i billigste laget (jeg er fælt pirkete, jeg vet ) og RR3-en hadde FR tremolo. Dean-gitarene ser flotte ut ja, fant en nydelig på ebay og: http://cgi.ebay.com/DEAN-ML-79-CUSTOM-TRAN...1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 my koz på ebay ja, men for å vøre sikker på å mota det du faktisk ønsker så anbefaler jeg å bestille fra en forretning framfor privatpersoner (har ikke noen negative erfaringer med det, men man vet aldri ) <-- trykkepå Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 kan du jo tilby deg å beholde den mot et saftig avslag i prisen. Det er jo bare en kosmetisk feil. Ellers er det bare å kreve å få ny gitar asap. Hvor saftig snakker vi? Det er jo en ganske sjenerende flekk. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Dean-gitarene ser flotte ut ja, fant en nydelig på ebay og:http://cgi.ebay.com/DEAN-ML-79-CUSTOM-TRAN...1QQcmdZViewItem Den hadde nydelige inlays. Nå får fargen være en smakssak, jævlig pimp, da. Flammer hadde den hvertfall i massevis. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fet gitar, Valkyria! Jeg kan faktisk kjøpe den, men det vil bli kjedelig å spille el-gitar uten amp. :!: Stonemeister: Ser sykt pimp ut, ja! Lilla, gull-hardware og de inlays-ene! Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hvor saftig snakker vi? Det er jo en ganske sjenerende flekk. Du kan jo foreslå halv pris og høre hva de sier. Det er vel i nærheten av kostprisen som de evt får refundert fra Epiphone. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Halv pris, da begynner det å smake fugl. 2000 for en Epi LP Standard er jo ikke så gæli Skal på mandag høre hva de tilbyr. Forøvrig gleder jeg meg stort til amp'en kommer. Sitter her og storkoser meg med blues, unplugged Endret 23. november 2007 av Konnis Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det som har skjedd med gitaren din, er at lakken har løsnet fra gitarkroppen fordi lakken også henger fast i halsen, og noe har skjedd i sammenføyningen der. Det kan kun være at gitaren har krympet litt i treverket, eller det kan også være at halsen ikke sitter helt fast. Helt umulig å si. Hadde jeg vært der, hadde jeg ikke tatt noen sjanser med det der, og fått en ny gitar. Det er for dumt hvis det er at halsen ikke er skikkelig innfestet. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 =/ Faen, da blir det nok en ukes venting da. Menmen, forsterkeren kommer ikke før tidligst fredag så det passet forsåvidt greit. *prøve å være positiv* Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 =/ Faen, da blir det nok en ukes venting da. Menmen, forsterkeren kommer ikke før tidligst fredag så det passet forsåvidt greit. *prøve å være positiv* Bare tenk på at du får et enda bedre produkt enn det du har, og tenk på all go'tiden du vil få med øksa! Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Noen som veit om en butikk i oslo (helt downtown eller et storsenter) som segler gitarer? Leter etter en akkustisk gitar for en billig penge Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 stikk innom imerslund Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Riff er jo også en butikk som ligger nært Oslo S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå