Konnis Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 For en fantastisk gitarsolo: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 For en fantastisk gitarsolo: Hele sangen er mesterlig! Slowhand er virkelig stor på gitaren. Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Clapton er dyktig. Ingen tvil om det. Synd at mange av sangane hans er for kjedelige til å høyre på. Stemma er fantastisk, dog. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Hva heter den stangen en bruke til å bøye bridgen, jeg har alltid kalt det vib-arm, men finner ingenting på nettbutikkene. Endret 21. november 2007 av Bakoversveis Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hva heter den stangen du bruker for å lage bøye bridgen, jeg har alltid kalt det vib-arm, men finner ingenting på nettbutikkene? Whammy-bar er vel det mest kjente begrepet. Eventuelt Vib(rato)arm på norsk, men det så ikke ut til å virke. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hjertelig takk! Endelig fant jeg det Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hjertelig takk! Endelig fant jeg det No problem. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg må smøre Floyd rosen min, hva skal jeg bruke, og hvor skal jeg smøre? Har du også en litt plagsom knirkelyd/ følelse med Floyd'en din? Lurer isåfall på det samme Jepp, det knirker rimelig heftig! Noen som vet hva jeg kan smøre med? også lurer jeg på en annen ting, whammy baren min sitter helt fast når jeg skrur den igjen, har sett at mange har de "løse" slik at de bare henger. Tør ikke å skru den så løs, da vil nok gjengene gå i stykker, må jeg kjøpe en spesiell whammy bar for dette? Endret 22. november 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som har et godt tips til gitarstrenger som kan kjøpes i Ålesund..? Evt. en link til en musikkforretning i Ålesund..? Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nakken selger det meste, og Lyd & Lys på Moa har det meste utanom Ernie Ball. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Spiller en Vox AC-30 cc2 høyt nok til bandøving? Og er det en god amp? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 nja... kommer ann på hvor høyt resten av bandet spiller, men det skal gå greit. og ja, det er en god forsterker. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Gir egentlig Cube 15w noe serlig lyd? den er jo så liten og greier.. :\ edit ; burde vel informere om at det bare skal spilles på rommet.. Endret 22. november 2007 av ThKarlsen Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Den gir nok mer enn nok lyd til det du trenger den til. Nye strenger på Tele'n av typen Elixir. Gode saker. I løpet av neste år skal mikrofonene (EMG) byttes til noen bedre. Kanskje en humbucker ved brua? Dessuten trenger den nok litt oppfriskning. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 okay. Har lest noen reviews om den osv. høres jo helt ok ut får se om jeg snart får dratt nedi byen og få kjøpt en.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er det noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt Morgan WG 05BK ? Enkelte store butikker som markedsfører Morgan og/eller store deler av gitarene deres ? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva heter den norske nettsiden som har utrolig mye billige effektpedaler og diverse, som importerer fra USA? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har med dette gleden av å meddele at Hardware.no har en verdensmester blant sine medlemmer. Vedkommende er faktisk undertegnede. Guinnes book of records har godtatt rekordforsøket, holdt i Stockholm den 18. august, som gjeldende verdensrekord i grenen "Largest ukulele ensemble". Sitat fra www.ukulelefestivalen.se : Det gamla fjuttiga rekordet på 125 pers slogs alltså med råge den 18 augusti 2007 på Långholmen i Stockholm. Guinness World Records har nu upphöjt ukuleleorkestern UKULELE 07 till världsrekordhållare i ämnet "largest ukulele ensemble". Ikke verst å være verdensmester i ukulele, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå