Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gjetter vilt på at du har sett den på Vintagegitar?

Yup.

Skal ned og prøve den i dag, se om jeg liker halsen osv.

EDIT- Da var gitaren prøvd. Utrolig god hals og overaskende lett. Får byttet til Fralin 'buckkere for 1500 hvis han får beholde Twangmasterene, noe jeg synes høres greit ut?

Får se om det ikke blir den når jeg har betalt kameraet mitt :)

Endret av edge
Lenke til kommentar
Jeg tror at musikkforhandlere i USA ikke har lov til sende ESP noe annet sted enn til Canada/Mexico (Og rundt om i USA selvfølgelig)

Dette er korrekt. Forhandlere som Music123 tar neppe sjangsen på å miste retten til å selge ESP eller Schecter. Men det er nok mulig å finne forhandlere som er villige, er bare å undersøke litt her og der ;)

Lenke til kommentar
Jetcarrier så jo kjempeflott ut! Noen som har erfaringer med det?

Hvis du går på Mac1.no så ser du at de fleste bruker JETCarrier for å importere iPhones til Norge. Nå har jeg ikke brukt Jetcarrier selv, men det ser ut til at alle har bare positive tilbakemeldinger om dem. De skal være kjappe på å svare på mail, også har dem sporing. Også er det heller ikke så forferdelig dyrt. HER! finner du en fin frakt kalkulator på sider deres.

Lenke til kommentar
edge er ute og kjører surretoget, og lurer nå på en Ibanez Prestige.

Mer bestemt en S2170FB. Noen som vet noe smart om den? Den var værtfall utrolig fin.

S2170FBNTF.png

Neimen Edge da.

Når man seriøst har vurdert en klassisk sportsbil så kommer man ikke og spør hva folk synes om en Suzuki Vitara, uansett hvor pen den er i lakken... :ph34r:

"Resist the dark side, Luke!" :cool:

Geir :)

Lenke til kommentar

Torpern viss du ser noen innlegg oppover finner du noe som heter jet carrier, det funker slik at når du bestiller fra usa, oppgir du adressen til jet carrier (som da er i usa) også frakter jet carrier den til norge, tipper også det er billigere enn og få nettsider til og sende den til norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...