Tumbleweed Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 DeLuxe har mini-buckers. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Den her har Fralin Twangmaster Singlecoils. Men skal bytte til 'buckers om det blir den. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg gjetter vilt på at du har sett den på Vintagegitar? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Den her har Fralin Twangmaster Singlecoils. Men skal bytte til 'buckers om det blir den. Deluxen blir råfeit med eit sett Fralin bøkkers. Holy crap. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Jeg gjetter vilt på at du har sett den på Vintagegitar? Yup. Skal ned og prøve den i dag, se om jeg liker halsen osv. EDIT- Da var gitaren prøvd. Utrolig god hals og overaskende lett. Får byttet til Fralin 'buckkere for 1500 hvis han får beholde Twangmasterene, noe jeg synes høres greit ut? Får se om det ikke blir den når jeg har betalt kameraet mitt Endret 17. november 2007 av edge Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 DeLuxe har mini-buckers. Hva er tingen med mini-buckers? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Noen som vet om Music123.com leverer Schecter/ESP-gitarer til Norge? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Noen som vet om Music123.com leverer Schecter/ESP-gitarer til Norge? Schecter finner du ganske lett på ebay, og de leverer internasjonalt, og til norge. f. eks. Schecter Jeg tror at musikkforhandlere i USA ikke har lov til sende ESP noe annet sted enn til Canada/Mexico (Og rundt om i USA selvfølgelig) Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 edge er ute og kjører surretoget, og lurer nå på en Ibanez Prestige. Mer bestemt en S2170FB. Noen som vet noe smart om den? Den var værtfall utrolig fin. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 edge er ute og kjører surretoget, og lurer nå på en Ibanez Prestige. Mer bestemt en S2170FB. Noen som vet noe smart om den? Den var værtfall utrolig fin. Tremolo-systemet er ihvertfall utrolig bra på den Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg tror at musikkforhandlere i USA ikke har lov til sende ESP noe annet sted enn til Canada/Mexico (Og rundt om i USA selvfølgelig) Dette er korrekt. Forhandlere som Music123 tar neppe sjangsen på å miste retten til å selge ESP eller Schecter. Men det er nok mulig å finne forhandlere som er villige, er bare å undersøke litt her og der Lenke til kommentar
jealei Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 kan man ikke bare sende den via jet carrier? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jetcarrier så jo kjempeflott ut! Noen som har erfaringer med det? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jetcarrier så jo kjempeflott ut! Noen som har erfaringer med det? Hvis du går på Mac1.no så ser du at de fleste bruker JETCarrier for å importere iPhones til Norge. Nå har jeg ikke brukt Jetcarrier selv, men det ser ut til at alle har bare positive tilbakemeldinger om dem. De skal være kjappe på å svare på mail, også har dem sporing. Også er det heller ikke så forferdelig dyrt. HER! finner du en fin frakt kalkulator på sider deres. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 edge er ute og kjører surretoget, og lurer nå på en Ibanez Prestige. Mer bestemt en S2170FB. Noen som vet noe smart om den? Den var værtfall utrolig fin. Neimen Edge da. Når man seriøst har vurdert en klassisk sportsbil så kommer man ikke og spør hva folk synes om en Suzuki Vitara, uansett hvor pen den er i lakken... "Resist the dark side, Luke!" Geir Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Som sagt, kjører surretoget Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Denne gitaren er nydelig! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Bildet fungerer ikke. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Fant ikke no info på sida, så lurer på om Music123 faktisk sender til Norge. Veit at noen merker kan de ikke selge utafor USA og Canada, men andr merker da? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Torpern viss du ser noen innlegg oppover finner du noe som heter jet carrier, det funker slik at når du bestiller fra usa, oppgir du adressen til jet carrier (som da er i usa) også frakter jet carrier den til norge, tipper også det er billigere enn og få nettsider til og sende den til norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå