hawaii2k Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 ESP har Eclipse-serien som er ved første øyekast veldig lik en Les Paul. Som nevnt ovenfor finnes det LTD-modeller med EMG eller Seymour Duncan. Prisen kan bli en liten hake her. Jeg tror ikke du får en EC-400 til 5000,- dessverre Lenke til kommentar
Seian Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Joda, Valvestate også er med transistor i preamp og rør i sluttrinn, men det er ikke alle forsterkerne til Marshall?Vi har jo alt fra MG til Handwired Var en glipp fra min side dette her. Overså alle Lenke til kommentar
jealei Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 jeg fant denne les paul kopien, og synes den var utrolig nice, noen meninger om den? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe ny stål streng gitar, men er ikke helt sikker på hva jeg skal tenke på når jeg kjøper en. Hvor skal jeg kjøpe? På nettet? Butikk? Skal jeg kjøpe direkte fra de som lager gitarene? Slik som Morgan? Er en dreadnought noe bedre enn vanlig? Cutaway? På pris tenkte jeg mellom 2 og 4 000 kr. Endret 3. november 2007 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Dreadnought er...? o_O Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 frihetens regn, dersom du ønsker å legge litt mer i det, ville jeg sett på yamaha LL6 eller yamaha fgx720. Fyldig og varm tone til rundt 4500 kr. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Cutaway på akustiske gitarer er egentlig noe man bør unngå, fordi det gir gitarkroppen dårligere lydegenskaper. Når det er sagt, er det cutaway på yndlingsakustiskgitaren min, uten at det bekymrer meg så mye. Skal du ikke spille mye solo, trenger du ikke tilgang til de båndene uansett. Men så spørs det hva du synes om hvordan det ser ut, da. Men det har lite med lyden å gjøre. Det er faktisk slik at en kjedelig grantopp gir best lyd, men det er jo mange som velger noe annet fordi det ser mye tøffere ut. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Cutaway på akustiske gitarer er egentlig noe man bør unngå Det var da et meget bastant utsagn. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 jeg fant denne les paul kopien, og synes den var utrolig nice, noen meninger om den? Den ser kanskje fin ut, men den behøver ikke å være så god å spille på. Hadde jeg vært deg hadde jeg spart til en ekte Les Paul. Jeg har en Les paul standard faded, og er kjempe fornøyd Lenke til kommentar
jealei Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 jeg har hørt at den skal være veldig god og spille på, og flere mener at den er bedre enn de fleste Epiphone les paul'er. jeg tror ikke jeg kommer til og kjøpe meg en ekte gibson les paul på en god stund. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Jeg bor rett utenfor Bergen, og der er det en forretning jeg syns var litt interessant. Der har de flere gitarer, men jeg vet ikke så mye om merkene. Hva med denne? http://www.musikk-magazinet.no/visNettbuti...p;n1=3&n2=3 (Det skal være en k, musikk-magazinet... Vet ikke hvorfor jeg ikke får det rettet) Endret 4. november 2007 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg bor rett utenfor Bergen, og der er det en forretning jeg syns var litt interessant. Der har de flere gitarer, men jeg vet ikke så mye om merkene. Hva med denne? http://www.musikk-magazinet.no/visNettbuti...p;n1=3&n2=3 (Det skal være en k, musikk-magazinet... Vet ikke hvorfor jeg ikke får det rettet) hold deg unna musikkmagazinet.. gå heller ut på nordnes og hagstrøm! (Mot akvariet).. Mye bedre service og bedre gitarer , både akkustisk og el!! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ditto that! mye større utvalg også Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Såg internett siden deres, og butikken virket seriøs og bra. Skal sjekke den ut. Takker for svarene! Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det stor forskjell på Marshall JVM og JCM2000 forsterkertopper? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Trenger mer backline, er det noen som har en mening om hvordan Marshalls billige 4x12-kabinetter (MG412 og AVT412X) låter, gjerne i forhold til 1960-kabinettene? Bruker stort sett JCM-1+rørsluttrinn med crunch/vreng. http://musikkland.no/shop/product/001931861.aspx http://musikkland.no/shop/product/001931864.aspx http://musikkland.no/shop/product/001931869.aspx Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå