Tethrix Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Så hvor mye må jeg regne med å måtte ut med for noe decent? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du kan jo ta deg en tur til finn.no. Jeg fant en grei forsterker og gitar der til 2000. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Gå for dots Kim! Er det noe anderledes med designet å? Annen pickguard og lakkering? Kanskje jeg som ser litt feil her, men det ser ut som at pickguarden er mer rød-aktig, og finishen er mørkere på dots-versjonen. Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kva tykkjer folk? [img ? Dots. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kanskje jeg som ser litt feil her, men det ser ut som at pickguarden er mer rød-aktig, og finishen er mørkere på dots-versjonen. Jeg ser det jeg også. Definitvt bedre på dots-versjonen Lenke til kommentar
jealei Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Edit: glem det Endret 31. oktober 2007 av jealei Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Enig med Aivio. Absolutt den øverste. Svært usikker sjølv. Dot inlays er reint og pent, men blocks og binding er meir "historisk korrekt". Blæh. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er det noe anderledes med designet å? Annen pickguard og lakkering? Skal vere samme finish, men det er alltid avvik frå modell til modell. Sant å seie så er dots-versjonen eg har på hånd i vintage white og den med blocks er i burst. Lenke til kommentar
[space] Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har ikke Fender alltid brukt dots? Hvertfall på Strat og tele, så vidt jeg vet. Vanskelig valg der når det er 2 forskjellige farger også... Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ok... her kommer en four-in-a-row. Tenkte på å kjøpe meg TonePort, blir tilfelle GX siden jeg ikke har så mye penger Men lurte, kunne det ikke være lurere å kjøpe seg et lydkort med gitarinngang i stedet? Ville jeg ikke få mer for pengene på den måten? Fordelen med TonePort i stedet for f. eks. et eksternt lydkort? Hvis det nå skulle vise seg at jeg kjøper TonePort, er det noen som vet hvor jeg får tak i den billig? Så den et sted til 795,- ... Andak Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Fender Bullets?Værste dritet jeg har vært borti... +100 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har ikke Fender alltid brukt dots? Hvertfall på Strat og tele, så vidt jeg vet. Ikkje på Jazzzz. Frå 66 og utover var det Blocks som gjaldt. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tenkte på å kjøpe meg TonePort, blir tilfelle GX siden jeg ikke har så mye penger Men lurte, kunne det ikke være lurere å kjøpe seg et lydkort med gitarinngang i stedet? Ville jeg ikke få mer for pengene på den måten? Fordelen med TonePort i stedet for f. eks. et eksternt lydkort? Du lurte på om det ikke er lurere å kjøpe et lydkort med gitarinngang istedenfor GX som er et lydkort med gitarinngang? Ser også du spør hva fordelene med GX lydkort kontra et lydkort? Bare for å sette det på spissen Lenke til kommentar
binko Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Vel altså, jeg lurer også på dette. Dere her i tråden er ganske så uenig på... alle punkter, noe som forvirrer oss (meg) noobz. Ikke tro at alt er så enkelt selvom du vet hvordan det gjøres.. Og for all del, skjønte poenget med innlegget ditt, men bare et lite nødskrik fra en tard. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 ok, for å ta det fra begynnelsen av. Hvilke behov har du? Skal du bare spille inn gitar på datamaskinen din, så er jo GX ypperlig. Skal du ha fullt av andre innganger, instillinger, kanskje phantom, utganger, midi osv. så må du ty til noe annet og dyrere. Det kommer helt an på behov. Lenke til kommentar
binko Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 ...Når det er sagt, kan jeg spørre om en ting angående Line 6 TonePort GX? Det er denne ikke sant? Og 1/4 tommer = standard gitar-til-forsterker-ledning ikke sant? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 det stemmer... 1/4" er vanlig jack plugg, slik som går i gitaren. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Sikler på Telecaster for tida. Sunburst-tele+En sexy røramp. Får starte å spare, kanskje jeg har råd over nyttår Gått bort fra ESP. Vil ha noe som ser litt mer spesielt ut Endret 31. oktober 2007 av edge Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Telecaster for metal er noe jeg synes er veldig fristendes. Telecasteren er jo tøffere enn de fleste "metal-gitarer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå