Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok... her kommer en four-in-a-row.

Tenkte på å kjøpe meg TonePort, blir tilfelle GX siden jeg ikke har så mye penger :p

Men lurte, kunne det ikke være lurere å kjøpe seg et lydkort med gitarinngang i stedet? Ville jeg ikke få mer for pengene på den måten? Fordelen med TonePort i stedet for f. eks. et eksternt lydkort?

Hvis det nå skulle vise seg at jeg kjøper TonePort, er det noen som vet hvor jeg får tak i den billig? Så den et sted til 795,- ...

Andak :)

Lenke til kommentar
Tenkte på å kjøpe meg TonePort, blir tilfelle GX siden jeg ikke har så mye penger :p

Men lurte, kunne det ikke være lurere å kjøpe seg et lydkort med gitarinngang i stedet? Ville jeg ikke få mer for pengene på den måten? Fordelen med TonePort i stedet for f. eks. et eksternt lydkort?

Du lurte på om det ikke er lurere å kjøpe et lydkort med gitarinngang istedenfor GX som er et lydkort med gitarinngang? Ser også du spør hva fordelene med GX lydkort kontra et lydkort?

Bare for å sette det på spissen :)

Lenke til kommentar

Vel altså, jeg lurer også på dette. Dere her i tråden er ganske så uenig på... alle punkter, noe som forvirrer oss (meg) noobz.

Ikke tro at alt er så enkelt selvom du vet hvordan det gjøres.. ;)

Og for all del, skjønte poenget med innlegget ditt, men bare et lite nødskrik fra en tard. :)

Lenke til kommentar

ok, for å ta det fra begynnelsen av. Hvilke behov har du? Skal du bare spille inn gitar på datamaskinen din, så er jo GX ypperlig. Skal du ha fullt av andre innganger, instillinger, kanskje phantom, utganger, midi osv. så må du ty til noe annet og dyrere.

Det kommer helt an på behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...