Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok... her kommer en four-in-a-row.

 

Tenkte på å kjøpe meg TonePort, blir tilfelle GX siden jeg ikke har så mye penger :p

Men lurte, kunne det ikke være lurere å kjøpe seg et lydkort med gitarinngang i stedet? Ville jeg ikke få mer for pengene på den måten? Fordelen med TonePort i stedet for f. eks. et eksternt lydkort?

 

Hvis det nå skulle vise seg at jeg kjøper TonePort, er det noen som vet hvor jeg får tak i den billig? Så den et sted til 795,- ...

 

Andak :)

Lenke til kommentar
Tenkte på å kjøpe meg TonePort, blir tilfelle GX siden jeg ikke har så mye penger :p

Men lurte, kunne det ikke være lurere å kjøpe seg et lydkort med gitarinngang i stedet? Ville jeg ikke få mer for pengene på den måten? Fordelen med TonePort i stedet for f. eks. et eksternt lydkort?

 

Du lurte på om det ikke er lurere å kjøpe et lydkort med gitarinngang istedenfor GX som er et lydkort med gitarinngang? Ser også du spør hva fordelene med GX lydkort kontra et lydkort?

 

Bare for å sette det på spissen :)

Lenke til kommentar

Vel altså, jeg lurer også på dette. Dere her i tråden er ganske så uenig på... alle punkter, noe som forvirrer oss (meg) noobz.

 

Ikke tro at alt er så enkelt selvom du vet hvordan det gjøres.. ;)

 

Og for all del, skjønte poenget med innlegget ditt, men bare et lite nødskrik fra en tard. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...