Bønne Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jaja, her er en video jeg la ut på youtube for noen uker siden. Det er melodien til ugla på spillet Zelda, Ocarina Of Time, for de som har kjennskap til den. Sikkert de som synes zelda ikke er no særlig, men denne melodien er ganske "munter" synes nå jeg uansett, her er den: Se filmen hos Youtube konstruktiv kritikk er velkommen! Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tja, ikke spill med kun tommelen er vel et hett tips Fingerspill ftw Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Heh, tenkte akkurat det samme Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tja, ikke spill med kun tommelen er vel et hett tips Fingerspill ftw jepp er sant det, vet det selv egentlig. men jeg duger like godt i fingerspill som en kråke noen som kan anbefale enkle fingerspill sanger? helst lettere en spansk romanse, for den har jeg prøvd, men den greier jeg ikke Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Green Day - Time of your life/Good Riddance har enkelt fingerspill. Andre sanger som er fine å fingerspille på er Nothing Else Matters, Stairway to Heaven og, imo, 3 Doors Down - Kryptonite Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 dersom du er kald på fingrene så hjelper det IKKE å ta dem i varmt vann!straks varmen fra vannet går vekk, blir den til kulde og resultatet er at du er kaldere enn det du begynte med. har derimot aldri hørt at du ikke blir varm av å masere og varme på halsen, men du kan forsøke å legge håndflatene sammen for å så gni de mot hverandre. (fort og lenge) Prøvd dette også Blir bare sliten og klam... Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Var ikke det her en veldig billig penge for en Gibson SG? gibson sg Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Næh. Faded er billig. Sett den nede i 5. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 But why is it so cheap? Ligger ikke noe info om dem på hjemmesidene til Gibson i alle fall, bjelle som ringer:P Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 http://www.gibson.com/en-us/Divisions/Gibs...pecial%20Faded/ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Men, hvorfor er de så billige? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Av samme grunn som alle andre gitarar er billege. Den er lite påkosta. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så ikke noe å satse på med andre ord...? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Joda, heilt grei gitar det hvis du finn den rette. Noko sløv kvalitetskontroll på den serien, men har følelsen av at det er verre med LP-varienten enn SG. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hadde jo tenkt å kjøpe ny gitar, å klarte ikke helt å overbevise meg selv om at Super Sweden var det rette, men er ennå den som står øverst på listen, men SG Faded ble akkurat lagt til Lenke til kommentar
[space] Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sg faded må være årets kjøp til 5000,- Fantastisk lyd og feeling i den gitaren. Dessuten er den jævlig tøff i den faded utgaven. Den kler den enkeltheten som fadedmodellene har. Også er det jo en ekte gibson! Amerikanske butikker selger den ned til 3200,- men prisnene der er ca halvparten av her. Løp og kjøp! (etter å ha sjekket priser litt rundt) Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kanskje du rett og slett bør ha hendene i et varmt rom lenge før du går på scenen?Det er jo klart at hvis du går i kulden til konserteten, varmer fingrene og så går rett og spiller blir du fort kald igjen. ta deg en heineken før du går på scenen! Funkar alltid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå