Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva syns dere om Epiphone Korinsa Exploreren? Både spillbarhet og utseende. Prøvde den engang, dritlett å spille på! Jeg syns også at designet er kult, og korinafargen er fin. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 slik at dere kan kopiere for å si at dere laget det selv til alle chixx0rene i klassen? mulig om jeg gidder når jeg har en hel sang. Ikke egentlig, jeg er ikke særlig flink, så det hadde vært morro å sett hvordan du spilte det. Kan godt bare sende det i en PM Men bra laget, hadde vært kult med flere! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Et lite familieportrett, med min nye Les Paul. Stort bilde Som vanlig i stort format i linken under bildet. Geir Endret 22. oktober 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Som det sløve beistet jeg er, så gidd jeg ikke tabbe, men bruker heller movie maker til å lage en instruksjonsvideo på hvordan dere spiller den lov meg at dere ikke kopierer det for å ta ære av det selv (på et eller annet vis...). skal bruke det nemlig Clicky Endret 22. oktober 2007 av Valkyria Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Et lite familieportrett, med min nye Les Paul. Stort bilde Som vanlig i stort format i linken under bildet. Geir Aaaah.. Må ikke se :O GAS er FARLIG når man er lute fattig Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Et lite familieportrett, med min nye Les Paul. Rålekker ...men ingen markører på gripebrettet? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Oh, steike så fine gitarer Geir, veldig søtt med det stilrene gripebrettet! Som nevnt over her; GAS er farlig med tom lommebok! Det var kult riff Valkyria, du må se å prøve og sette sammen en hel sang, hadde vært stilig! Kunne tenkt meg noen tilbakemeldinger fra folk som henger i denne tråden også, på min første innspilling! Bestemte meg i helgen for å ta opp en av mine yndlingssoler og legge den ut for kritikk. Jeg har spilt i 11 måneder, så start filmen uten forventninger Så si gjerne det dere mener, har fått en del forslag, men skader ikke med fler Endret 22. oktober 2007 av Martin-sama Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Geir: Hva slags gitar er den svarte tele'n? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Dæven, hvor lekker den Les Paul'en er. Nytt spørsmål fra meg; Tjener jeg mye på å gå for en Epiphone Les Paul Standard framfor LP100? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 lagde en "sang" si hva dere mener Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Rålekker ...men ingen markører på gripebrettet? Nei, ingen markører. Det var en av grunnen til at jeg falt for den. Det er en "guitar of the week", hver uke dette året har Gibson produsert en limited edition (400 eksemplarer) gitar, og dette var uke 9, tror jeg. En Supreme, bare uten markører. Geir: Hva slags gitar er den svarte tele'n? Det er en Eugen thinline, custombygget etter mine spesifikasjoner. Jeg var på jakt etter den perfekte tele, og fant flere som var nesten perfekte, men bare nesten. Så jeg bestemte meg for å få laget den. Svart thinline i ask med f-hull, ibenholt i gripebrettet, Rio Grande Pickuper. En nydelig gitar. Henki som laget legger siste hånd på en melkehvit strat i disse dager. Geir Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nydelige gitarer, og spesielt Telecasteren. *finne bandittmaske* Og jeg gleder meg til å se bilde av Stratocasteren. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 vet han ikke at det finnes pedaler for slikt? Kva slags pedal skulle det vere? En som dreper signalet. Hadde ikke vært vanskelig å lage, men hadde vært ganske så ubrukelig. Ein, øh... Tuner? Ja, det hadde sikekrt vore mykje betre enn killwitch. ;D Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hva syntes folk om svart SG? Selv syntes jeg den er drit rå, 9500,- brukt. Ikke det at jeg skal kjøpe den. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hm. Har en Ibanez- versjon, såkalt "Lawsuit"- versjon fra søttitallet. Fant den i en kontainer. God gitar, men SG har uvant tynn kropp. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) SG-gitarer er råe ja! Personlig liker jeg mer den syke stilen til BC Rich, men de gitarene er vel ikke så veldig gode kan jeg tenke meg. En ting, er det noen som har erfaringer med music123.com? Sender de til norge i det heletatt? Endret 23. oktober 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Oh, steike så fine gitarer Geir, veldig søtt med det stilrene gripebrettet! Som nevnt over her; GAS er farlig med tom lommebok! Det var kult riff Valkyria, du må se å prøve og sette sammen en hel sang, hadde vært stilig! Kunne tenkt meg noen tilbakemeldinger fra folk som henger i denne tråden også, på min første innspilling! Bestemte meg i helgen for å ta opp en av mine yndlingssoler og legge den ut for kritikk. Jeg har spilt i 11 måneder, så start filmen uten forventninger Så si gjerne det dere mener, har fått en del forslag, men skader ikke med fler Ganske bra, men øv alt inn sakte, vet det er fristende å rippe i full fart, men øv sakte, nail bendsene, og sjekk at du er i riktig tuning. Har ikke peil på metallica, men tror at de holder seg i standard E og Eb Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) De bruker for det meste Eb, og har gjort det en god del år. Noen ganger bruker de standard D, som i Sad but True og "Thingy" Endret 23. oktober 2007 av hawaii2k Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 lagde en "sang" si hva dere mener Var litt lav lyd på den og irriterende å bare få lyd i ene høytaleren, men "sangen" var bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå